Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00526054/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO RABKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491971074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Orkana 49
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uzdrowisko-rabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-rabka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/f7c1709f-9b10-490c-aa0e-11eea00a46541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna z udziałem Skarbu Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0a54742-8833-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526054
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.32.TP.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Botwinka100 kg, Brokuły 380 kg ,Cebula zielona 1170 szt ,Czosnek 55 kg, Fasola Jaś karłowy 125 kg, Groch łuskany 100 kg , Pestki dyni 5 kg, Kalafior 500 kg , Kalarepa 450 kg,Kapusta włoska 285 kg ,Sałata ozdobna 45 szt , Sałata lodowa szt 880,Kapusta pekińska 1060 kg,
Kapusta kiszona 820 kg , Koper zielony 1490 szt ,Ogórek kiszony małosolny 1450 kg ,
Ogórek zielony 1810 kg ,Susz warzywny 140 szt ,Papryka czerwona 500 kg ,
Papryka żółta/zielona kg 320 kg , Pieczarki 390 kg ,Pietruszka zielona 1760 szt ,
Pomidory 2600 kg ,Pomidory koktajlowy 66 kg …...….
Szczegóły zamówienia w zał. nr 3.1. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.5.) Wartość części: 118351,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ziemniaki 27500 kg ,Marchewka 5150 kg ,Pietruszka korzeń 690 kg , Cebula 810 kg ,Cebula czerwona 230 kg , Buraki czerwone 3700 kg , Kapusta biała 2600 kg , Kapusta czerwona 1000 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 68189,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 3Banany 1580 kg ,,Clementynka/mandarynka 640 kg, Cytryny 530 kg ,Grapefruit 480 kg ,Kiwi 3800 szt ,Pomarańcze 570 kg ,Rodzynki 65 kg Winogrono 135 kg ,Winogrono ciemne 125 kg, Śliwka suszona 20 kg ,Brzoskwinia / nektarynka 105 kg ,Migdały płatki 18 kg , Migdały całe 2 kg ,Wiórka kokosowe 60 kg ,Owoc granatu 75 szt ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222200-5 - Owoce cytrusowe
4.5.5.) Wartość części: 40091,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106688,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123862,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106688,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. PROGRES Łukasz Syguła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591485014
7.3.4) Miejscowość: Falniów 37, 32-200 Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106688,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2023-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73859,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. „ZZ” Sp.J. Czoch Zbigniew, Bałuszyński Zdzisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342830085
7.3.4) Miejscowość: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 58
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2023-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39866 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40601,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39866,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. PROGRES Łukasz Syguła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591485014
7.3.4) Miejscowość: Falniów 37, 32-200 Miechów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39866,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2023-05-31INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizatorni.
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Rozbudowa drogi gminnej 2512001 Chabówka - Skawa w km od 0+003,45 do km 0+102,00 (obiekt mostowy w km 0+036,50 do km 0+063,70), w miejscowości Chabówka, Gmina Rabka-Zdrój
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie.
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
- Dostawa świeżych warzyw i owoców, warzyw przetworzonych oraz ziemniaków i warzyw obieranych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.