Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00499028/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne prowadzenie zajęć rekreacji ruchowej w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Budżetowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017189671
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rozbrat 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-429
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@aktywnawarszawa.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aktywnawarszawa.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://aktywnawarszawa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne prowadzenie zajęć rekreacji ruchowej w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3163ba69-7b9b-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020399/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Sukcesywne prowadzenie zajęć rekreacji ruchowej na sali gimnastycznej oraz w wodzie w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (część I w 2022 r.; część 2 w 2023 r.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499028
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP1/U/33/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 277735,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć dla seniorów na sali gimnastycznej i/lub w wodzie w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA.Zajęcia prowadzone będą w niżej wymienionych ośrodkach:
• Ośrodek Grzybowska – ul. Grzybowska 35a
• Ośrodek Inflancka – ul. Inflancka 8
• Ośrodek Namysłowska – ul. Namysłowska 8
• Ośrodek Solec – ul. Solec 71
• Ośrodek Rozbrat – Jutrzenka ul. Rozbrat 26
Zajęcia będą prowadzone dla grup uczestników o zróżnicowanym profilu wieku i sprawności fizycznej.
Zajęcia dla Seniorów (osób w wieku 55+) to ćwiczenia izometryczne i rozciągające, nie powodujące wzrostu ciśnienia tętniczego, poprawiające ruchomość stawów bez ich nadmiernego obciążania. Zajęcia mogą być prowadzone na sali gimnastycznej i/lub w wodzie w zależności od uzgodnień poczynionych z Kierownictwem Ośrodka.
Przedmiot zamówienia powinien być realizowany zgodnie z metodyką obowiązującą przy tego typu zajęciach. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić zajęcia w sposób interesujący i innowacyjny z uwzględnieniem obowiązujących trendów w branży. Zamawiający wymaga opracowania odpowiednich programów zajęć dostosowanych do osób w wieku 55+. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymagania zmian programów zajęć oraz osób prowadzących zajęcia w przypadku uzyskania negatywnych ocen prowadzącego wystawionych przez uczestników zajęć lub niskiej frekwencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 160239,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć aerobiku w wodzie w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA.Zajęcia prowadzone będą w niżej wymienionych ośrodku Ośrodek Inflancka – ul. Inflancka 8
Zajęcia będą prowadzone dla grup uczestników o zróżnicowanym profilu wieku i sprawności fizycznej. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany zgodnie z metodyką obowiązującą przy tego typu zajęciach. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić zajęcia w sposób interesujący i innowacyjny z uwzględnieniem obowiązujących trendów w branży. Zamawiający wymaga opracowania odpowiednich programów zajęć dostosowanych do poszczególnych grup uczestników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymagania zmian programów zajęć oraz osób prowadzących zajęcia w przypadku uzyskania negatywnych ocen prowadzącego wystawionych przez uczestników zajęć lub niskiej frekwencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 59642,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć aerobiku w wodzie w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA.Zajęcia prowadzone będą w Ośrodku Grzybowska – ul. Grzybowska 35A.
Zajęcia będą prowadzone dla grup uczestników o zróżnicowanym profilu wieku i sprawności fizycznej. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany zgodnie z metodyką obowiązującą przy tego typu zajęciach. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić zajęcia w sposób interesujący i innowacyjny z uwzględnieniem obowiązujących trendów w branży. Zamawiający wymaga opracowania odpowiednich programów zajęć dostosowanych do poszczególnych grup uczestników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymagania zmian programów zajęć oraz osób prowadzących zajęcia w przypadku uzyskania negatywnych ocen prowadzącego wystawionych przez uczestników zajęć lub niskiej frekwencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 10234,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć aerobiku w wodzie w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA.Zajęcia prowadzone będą w Ośrodku Namysłowska – ul. Namysłowska 8.
Zajęcia będą prowadzone dla grup uczestników o zróżnicowanym profilu wieku i sprawności fizycznej. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany zgodnie z metodyką obowiązującą przy tego typu zajęciach. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić zajęcia w sposób interesujący i innowacyjny z uwzględnieniem obowiązujących trendów w branży. Zamawiający wymaga opracowania odpowiednich programów zajęć dostosowanych do poszczególnych grup uczestników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymagania zmian programów zajęć oraz osób prowadzących zajęcia w przypadku uzyskania negatywnych ocen prowadzącego wystawionych przez uczestników zajęć lub niskiej frekwencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć aqua bike w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA.Zajęcia prowadzone będą w Ośrodku Grzybowska – ul. Grzybowska 35A.
Celem zajęć jest wykorzystanie rowerów wodnych do ćwiczeń wydolnościowych polegających na połączeniu elementów aqua aerobiku z treningiem spinningowym. Zajęcia aqua bike jako ćwiczenia również wytrzymałościowe przeznaczone są dla szerokiej rzeszy klientów i miłośników treningów i zajęć w wodzie.
Zajęcia będą prowadzone dla grup uczestników o zróżnicowanym profilu wieku i sprawności fizycznej. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany zgodnie z metodyką obowiązującą przy tego typu zajęciach. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić zajęcia w sposób interesujący i innowacyjny z uwzględnieniem obowiązujących trendów w branży. Zamawiający wymaga opracowania odpowiednich programów zajęć dostosowanych do poszczególnych grup uczestników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymagania zmian programów zajęć oraz osób prowadzących zajęcia w przypadku uzyskania negatywnych ocen prowadzącego wystawionych przez uczestników zajęć lub niskiej frekwencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 11798,40 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć aqua zumba w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA.Zajęcia prowadzone będą na basenach letnich w niżej wymienionych ośrodkach:
• Ośrodek Inflancka – ul. Inflancka 8
• Ośrodek Moczydło – ul. Górczewska 69/73
Zajęcia będą prowadzone dla grup uczestników o zróżnicowanym profilu wieku i sprawności fizycznej. Aqua zumba to trening polegający na połączeniu treningu cardio z ruchami tanecznymi przy muzyce latynoskiej.
Przedmiot zamówienia powinien być realizowany zgodnie z metodyką obowiązującą przy tego typu zajęciach. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić zajęcia w sposób interesujący i innowacyjny
z uwzględnieniem obowiązujących trendów w branży zumba w wodzie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 9300,81 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć rehabilitacyjnych w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA.Zajęcia prowadzone będą w:
a) Ośrodku Inflancka – ul. Inflancka 8.
b) Ośrodku Namysłowska – ul. Namysłowska 8
Zajęcia – ćwiczenia rehabilitacyjne w wodzie w tym dla osób z dysfunkcjami ruchu prowadzone dla:
1. kobiet w ciąży oraz po ciąży- relaksacja, odciążenie kręgosłupa, wzmocnienie mięśni oraz pomoc
w powrocie do formy sprzed ciąży – pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej, ujędrnienie brzucha
i mięśni pośladkowych oraz ud . Zajęcia prowadzone przez fizjoterapeutę (kobieta).
2. korektywy i kompensacji dla dzieci i młodzieży – korekcja wad postawy wrodzonych i nabytych
u dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, prowadzone przez fizjoterapeutę bądź instruktora pływania z ukończonym kursem pływania korekcyjnego.
3. zajęć usprawniających dla dorosłych po przebytych wypadkach lub różnego typu urazach narządów ruchu – zajęcia oferować mają pomoc w powrocie do jak najlepszej sprawności ruchowej po przebytym urazie.
Celem zajęć jest właściwe stymulowanie rozwoju organizmu, poprawę ogólnej sprawności psychofizycznej, koordynacji wzrokowo – ruchowej, kształtowanie korzystnych nawyków ruchowych, korekcję oraz kompensację odchyleń i braków rozwojowych poprzez:
• uaktywnienie fizyczne,
• wzmocnienie wszystkich mięśni,
• zwiększenie ruchomości wszystkich stawów,
• wyrobienie nawyku prawidłowej postawy ciała,
• rozciągnięcie mięśni przykurczonych,
• podniesienie ogólnej sprawności fizycznej,
• poprawa koordynacji ruchowej,
• redukcja nadwagi i promowanie zdrowego trybu życia,
• utrzymanie i wzmocnienie siły mięśniowej.
Przedmiot zamówienia powinien być realizowany zgodnie z metodyką obowiązującą przy tego typu zajęciach. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić zajęcia w sposób interesujący i innowacyjny
z uwzględnieniem obowiązujących trendów w branży. Zamawiający wymaga opracowania odpowiednich programów zajęć dostosowanych do poszczególnych grup uczestników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymagania zmian programów zajęć oraz osób prowadzących zajęcia w przypadku uzyskania negatywnych ocen prowadzącego wystawionych przez uczestników zajęć lub niskiej frekwencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 14325,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć nauki jazdy na hulajnodze wyczynowej w Ośrodku Jutrzenka Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA ul. Rozbrat 5.Zajęcia będą prowadzone dla grup uczestników o zróżnicowanym poziomie zaawansowania, z wykorzystaniem infrastruktury sklateparku.
Przedmiot zamówienia powinien być realizowany zgodnie z metodyką obowiązującą przy tego typu zajęciach. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić zajęcia w sposób interesujący i innowacyjny z uwzględnieniem obowiązujących trendów w branży. Zamawiający wymaga opracowania odpowiednich programów zajęć dostosowanych do poszczególnych grup uczestników. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymagania zmian programów zajęć oraz osób prowadzących zajęcia w przypadku uzyskania negatywnych ocen prowadzącego wystawionych przez uczestników zajęć lub niskiej frekwencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199385,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199385,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199385,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOR GIM Bogusława Kusztal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211290322
7.3.3) Ulica: Zygmunta Noskowskiego 16 lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-746
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199385,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68775,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68775,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RehaSport Justyna Tyrowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252258864
7.3.3) Ulica: Romualda Traugutta 7/9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-067
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68775,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RehaSport Justyna Tyrowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252258864
7.3.3) Ulica: Romualda Traugutta 7/9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-067
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13764,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13764,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RehaSport Justyna Tyrowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252258864
7.3.3) Ulica: Romualda Traugutta 7/9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-067
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13764,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natalia Krzemieńska - KAJALIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222822426
7.3.3) Ulica: Andrzeja Sołtana 12 lok. 19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-494
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na w/w zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji okręgowych zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025r
- Zapewnienie dostępu do obiektów oraz usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie imiennych kart abonamentowych dla pracowników Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon, ich dzieci i osób towarzyszących
- Przeprowadzenie kursu nauki pływania dla dzieci/młodzieży z pieczy zastępczej w ramach Budżetu Obywatelskiego
więcej: Usługi sportowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.