eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁaskPrzegląd i konserwacja instalacji wentylacji, klimatyzacji i nawilżania



Ogłoszenie z dnia 2022-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd i konserwacja instalacji wentylacji, klimatyzacji i nawilżania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 593

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przegląd i konserwacja instalacji wentylacji, klimatyzacji i nawilżania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acb5651e-68ae-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003942/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Przegląd, konserwacja i naprawa instalacji wentylacji i klimatyzacji na 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338410/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/TP1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 337151,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Sprawdzenie prawidłowości działania nagrzewnicy;
2.Sprawdzenie prawidłowości działania chłodnicy wraz z wentualnym udrożnieniem odpływu skroplin;
3.Sprawdzenie stanu technicznego i prawidłowości działania presostatów
4.Sprawdzenie stanu technicznego działania przepustnicy wraz z jej wyczyszczeniem przynajmniej jeden raz w trakcie obowiązującej umowy;
5.Nastawa termostatu p – zamrożeniowego;
6.Kontrola stanu zużycia łożysk, sprawdzenie naciągów pasków klinowych, regulacja i ewentualna wymiana pasków;
7.Czyszczenie wymienników ciepła, wymienników krzyżowych, kratek wentylacyjnych połączonych kanałami z centralami wentylacyjnymi, anemostatów.
8.Nastawa zabezpieczeń;
9.Sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń wraz z automatyką sterującą
10.Zakup i wymiana elementów – zainstalowanych w urządzeniu (paski klinowe, uszczelki, żarówki, bezpieczniki, itp w ramach zawartej umowy leży po stronie Wykonawcy)
11.Sprawdzenia szczelności urządzeń klimatyzacyjnych zawierających
co najmniej 3 kg fluorowanych gazów cieplarnianych, lub co najmniej 5 ton ekwiwalentu CO2 fluorowanych gazów cieplarnianych.
12.Sprawdzenie połączeń elektrycznych.
13.Sprawdzenie działania siłowników i sterowników
14.Sprawdzenie prawidłowości działania chłodnicy wraz z ewentualnym udrożnieniem odpływu skroplin;
15.Sprawdzenie stanu technicznego i prawidłowości działania presostatów
16.Sprawdzenie stanu technicznego działania przepustnicy wraz z jej wyczyszczeniem przynajmniej jeden raz w trakcie obowiązującej umowy;
17.Kontrola stanu zużycia łożysk, sprawdzenie naciągów pasków klinowych, regulacja i ewentualna wymiana pasków;
18.Czyszczenie wymienników ciepła, wymienników krzyżowych, kratek wentylacyjnych połączonych kanałami central wentylacyjnych, anemostatów.
19.Nastawa zabezpieczeń;
20.Sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń wraz z automatyką sterującą

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 175945,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nawilżacze parowe – Walter Mayer (32 BLT Łask).
1.1. Sprawdzenie instalacji wodnej i parowej pod kątem nieszczelności i uszkodzeń;
1.2. Sprawdzenie drożności spustu wody i kondensatu;
1.3. Sprawdzenie instalacji elektrycznej i hydraulicznej;
1.4. Sprawdzenie nawilżacza pod kątem ewentualnych uszkodzeń;
1.5. Rozebranie i wyczyszczenie cylindra parowego/ewentualna wymiana elektrod;
1.6. Sprawdzenie wewnętrznych elementów nawilżacza pod kątem uszkodzeń;
1.7. Test automatyki, sprawdzenie nastaw regulatorów;
1.8. Zakup i wymiana elementów – zainstalowanych w urządzeniu (paski klinowe, uszczelki, żarówki, bezpieczniki należy do Wykonawcy.

2. Centrale wentylacyjne Gold Swegon (32 BLT Łask).
2.1. Zakup i 2 - krotna wymiana filtrów typu EU7 w centralach wentylacyjnych wraz z odkurzaniem należy do Wykonawcy ( obiekt nr 4,36)
2.2. Sprawdzenie parametrów pracy centrali wentylacyjnej;
2.3. Sprawdzenie sekcji nagrzewnicy/ kontrola poprawności działania zabezpieczeń, czujników temperatury, czystości lameli;
2.4. Sprawdzenie sekcji chłodnicy/kontrola poprawności działania drożności odpływu skroplin;
2.5. Sprawdzenie sekcji wentylatora/kontrola poprawności i ewentualna regulacja pracy silnika, wirnika, łożysk, czystość sekcji, stan króćców elastycznych;
2.6. Sprawdzenie sekcji filtrów powietrza/kontrola stanu filtrów i przepustnicy pod względem mechanicznym oraz sprawdzenie czystości sekcji filtrów wraz
z wymianą na nowe filtry;
2.7. Czyszczenie i kalibracja central po wykonaniu przeglądu;
2.8. Zakup i wymiana elementów – zainstalowanych w urządzeniu (paski klinowe, uszczelki, żarówki, bezpieczniki, baterie do klimatyzatorów itp w ramach zawartej umowy leży po stronie Wykonawcy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 32549,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Klimakonwektory wentylatorowe – Windex, McQuay (32 BLT Łask).
1.1. Zakup i 2 krotna wymiana filtrów w ramach przetargu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.(dotyczy obiektów nr 2,3,4,9).
1.2. Każdorazowo odkręcenie obudowy klimakonwektora, odkurzenie urządzenia wewnątrz wraz z oczyszczeniem tacy skroplin, odgrzybienie lameli;
1.3. Sprawdzenie prawidłowego działania urządzenia;
1.4. Sprawdzenie szczelności wszystkich elementów układu chłodzenia i ogrzewania;
1.5. Sprawdzenie stanu technicznego wymiennika;
1.6. Sprawdzenie układu zasilania elektrycznego;
1.7. Sprawdzenie prawidłowości działania automatyki wraz z elementami wykonawczymi;
1.8. Zakup i wymiana elementów – zainstalowanych w urządzeniu (paski klinowe, uszczelki, żarówki, bezpieczniki, baterie do klimatyzatorów itp w ramach zawartej umowy leży po stronie Wykonawcy).

2. Klimatyzatory-LG,Aermec,Hitachi,Zibro,Gree,Mitsubishi,Bard,Fujitsu, McQuay, Sinclair, Kaisai, Chigo.Split (32 BLT Łask, JW 1551 Sieradz).
2.1. Sprawdzenie szczelności połączeń układu;
2.2. Sprawdzenie prawidłowości działania urządzenia;
2.3. Sprawdzenie stanu technicznego oraz prawidłowość działania sprężarki/wentylatora;
2.4. Sprawdzenie stanu technicznego skraplacza;
2.5. Sprawdzenie połączeń elektrycznych na tabliczkach zaciskowych;
2.6. Sprawdzenie prawidłowości odprowadzenia skroplin wraz z ich ewentualnym udrożnieniem;
2.7. Sprawdzenie stanu technicznego mocowań i uchwytów, kompletności obudów i osłon, śrub i wkrętów, ewentualne uzupełnienie brakujących elementów;
2.8. Sprawdzenie nastaw i układów sterowania;
2.9. Czyszczenie filtrów siatkowych agregatów
2.10. Czyszczenie środkami chemicznymi jednostek wewnętrznych klimatyzatorów(obudów plastikowych, parowników, filtrów, kanałów wodnych) wraz z dezynsekcją antybakteryjną;
2.11. Oczyszczenie agregatów z zanieczyszczeń mechanicznych – mycie skraplaczy myjką ciśnieniową należy do Wykonawcy.
2.12. Zakup i wymiana elementów – zainstalowanych w urządzeniu (paski klinowe, uszczelki, żarówki, bezpieczniki, baterie do klimatyzatorów itp w ramach zawartej umowy leży po stronie Wykonawcy).
2.13. Sprawdzenia szczelności urządzeń klimatyzacyjnych zawierających co najmniej 3 kg fluorowanych gazów cieplarnianych, lub co najmniej 5 ton ekwiwalentu CO2 fluorowanych gazów cieplarnianych.
2.14. Do przeprowadzenia przeglądu 2 klimatyzatorów na obiekcie nr 9 oraz nr 37 Wykonawca zabezpieczy zwyżkę min 10 m w ramach przetargu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
2.15. Dla JW. 1551 Sieradz zakup wraz z zaprogramowaniem pilota do jednostki wewnętrznej klimatyzatora LG.
Dane jedn. Wewnętrznej: AIR CONDITIO?NE – Model: AMNW07GRBLO.

3. Agregaty chłodnicze + urządzenia klimatyzacyjne – Kaisai, Excel, Windex, Daikin, Fujitsu, McQuay, GEA, Klimor, LGVRF, VBW, DanPoltherm, Maxa, Hidros, MDV,Chigo VRF (32 BLT Łask).
3.1. Sprawdzenie szczelności instalacji freonowej;
3.2. Sprawdzenie działania czujników temperatur;
3.3. Sprawdzenie działania systemu odmrażania;
3.4. Kontrola szczelności parownika;
3.5. Kontrola grzałek karteru;
3.6. Sprawdzenie temperatury na ssaniu i tłoczeniu sprężarki;
3.7. Kontrola pracy systemu dozowania czynnika chłodniczego;
3.8. Przegląd instalacji elektrycznej(zabezpieczenie, styczniki, przekaźniki, układy sterujące);
3.9. Oczyszczenie agregatów z zanieczyszczeń mechanicznych – mycie skraplaczy myjką ciśnieniową należy do Wykonawcy;
3.10. Zakup i wymiana elementów – zainstalowanych w urządzeniu (paski klinowe, uszczelki, żarówki, bezpieczniki, itp w ramach zawartej umowy leży po stronie Wykonawcy).
3.11. Sprawdzenia szczelności urządzeń klimatyzacyjnych zawierających co najmniej 3 kg fluorowanych gazów cieplarnianych, lub co najmniej 5 ton ekwiwalentu CO2 fluorowanych gazów cieplarnianych.
3.12. Zakup i 2 krotna wymiana filtrów w centralach wentylacyjnych wraz z odkurzaniem należy do Wykonawcy (obiekt nr 37).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 95657,76 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Centrale wentylacyjne VTS Clima- Ventus , Inwent (JW 1551 Sieradz).
1.1. Zakup i 6 krotna wymiana filtrów w centralach wentylacyjnych wraz z odkurzaniem należy do Wykonawcy (obiekt nr 32).
1.2. Zakup i 3 krotna wymiana filtrów w centralach wentylacyjnych wraz z odkurzaniem należy do Wykonawcy (obiekt nr 28, 29, 30).
1.3. Dla obiektu nr 29 wymiana wkładów filtracyjnych z włókniny gr.2 cm o wymiarach 500x1000mm szt.4 + 800x2000mm szt.4 wymiana 3 razy w roku.
1.4. Sprawdzenie prawidłowości działania nagrzewnic;
1.5. Sprawdzenie prawidłowości działania chłodnicy wraz z ewentualnym udrożnieniem odpływu skroplin;
1.6. Sprawdzenie stanu technicznego i prawidłowości działania presostatów;
1.7. Sprawdzenie prawidłowości działania silnika i wirnika wentylator wraz z wyczyszczeniem wnętrza sekcji przynajmniej jeden raz w okresie obowiązującej umowy;
1.8. Sprawdzenie stanu technicznego działania przepustnicy wraz z jej wyczyszczeniem przynajmniej jeden raz w trakcie obowiązującej umowy;
1.9. Kontrola stanu/wymiana filtrów;
1.10. Nastawa termostatu p – zamarzeniowego;
1.11. Kontrola stanu zużycia łożysk, sprawdzenie naciągów pasków klinowych, regulacja i ewentualna wymiana pasków;
1.12. Czyszczenie wymienników ciepła, wymienników krzyżowych, kratek wentylacyjnych połączonych kanałami z centralami wentylacyjnymi, anemostatów.
1.13. Nastawa zabezpieczeń/sprawdzenie i regulacja;
1.14. Sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń wraz z automatyką sterującą
1.15. Zakup i wymiana elementów – zainstalowanych w urządzeniu (paski klinowe, uszczelki, żarówki, bezpieczniki, itp w ramach zawartej umowy leży po stronie Wykonawcy);
1.16. Dla obiektu nr 29 (pomieszczenie lakierni) wymagana jest wymiana 3 razy w roku wkładów filtracyjnych w włókniny gr.2 cm o wymiarach 500 x 1000 mm szt. 4 oraz 800 x 2000 szt. 4;
1.17. Dla obiektu nr 32 zakup i wymiana filtrów (co 2 m-ce) należy do Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191834,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219418,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196923,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JBF INTERNATIONALE GROUP SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820377760

7.3.3) Ulica: UL. KOLUMNY 218

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 93-612

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196923,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39310,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39310,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39310,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SWEGON SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790000250

7.3.3) Ulica: Owocowa 23

7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przegląd i konserwacja urządzeń Swegon. Nazwa Podwykonawcy: El-Mir Mirosław Marciniak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39310,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121358,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170847,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121358,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPEL SYNERGIES SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132645651

7.3.3) Ulica: Ślężna 118

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-111

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Serwisowanie urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych. Nazwa Podwykonawcy Oneclear Kamil Marczyk


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121358,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24291,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24291,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPEL SYNERGIES SP. ZO.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132645651

7.3.3) Ulica: ŚLĘŻNA 118

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 53-111

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Serwisowanie urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych. Nazwa Podwykonawcy Oneclear Kamil Marczyk


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24291,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.