Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00037277/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi oświetleniowej w zakresie infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Gminy Mikołów .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
portal.smartpzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi oświetleniowej w zakresie infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Gminy Mikołów .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8474c8b2-7dc8-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021756/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Utrzymanie oświetlenia własności gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037277/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP1.1-2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy,
2) utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 95 % całości,
3) wymiana uszkodzonych źródeł światła, kloszy opraw,
4) wymiana cyfrowych sterowników astronomicznych, drzwiczek, osłon wnęk słupowych, tabliczek bezpiecznikowych, elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci kablowej i napowietrznej,
5) utylizacja wyeksploatowanych źródeł światła,
6) mycie zabrudzonych kloszy opraw ulicznych raz w roku – dotyczy opraw o kształcie kuli, a pozostałych kloszy przy wymianie źródeł światła,
7) wycinka gałęzi drzew będących w kolizji ze słupami, oprawami i przewodami oświetlenia ulicznego,
8) wykonywania nastawień urządzeń sterujących oświetleniem,
9) bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego,
10) lokalizacja i naprawy uszkodzonych kabli, przewodów sieci napowietrznych oraz przywrócenia terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych,
11) malowanie skorodowanych słupów metalowych, wysięgników, drzwiczek, osłon i wnęk słupowych,
12) zabezpieczenie zerwanych przewodów, uszkodzonych słupów i wnęk słupowych na skutek kradzieży, wichur, kolizji drogowych, zagrażających zdrowiu i życiu ludzkiemu – dotyczy również oświetlenia w okresie gwarancji,
13) pionowanie (prostowanie) pochylonych słupów eksploatowanego oświetlenia ulicznego,
14) kontroli inspekcyjnej w godzinach nocnych stanu sprawności oświetlenia, wykonywane wg ustaleń roboczych, przy udziale Zamawiającego,
15) wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz pomiarów izolacji kabli dla oświetlenia ulicznego oznaczonego w załączniku nr 1 umowy.
16) wykonywanie comiesięcznych raportów wykazujących daty przyjętych usterek i daty ich usunięcia oraz przekazania tych raportów Zamawiającemu e-mailem w terminie do 10 dnia następnego miesiąca,
17) dokonywanie wymiany źródeł światła tylko w porze nocnej,
18) każdorazowego potwierdzania Zamawiającemu usunięcia zgłoszonych usterek pocztą elektroniczną w ciągu jednego dnia od daty zakończenia robót,
19) bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o zaistniałych poważnych awariach oświetlenia drogowego,
20) usuwanie awarii zgłoszonych przez Zamawiającego lub mieszkańców danej ulicy, dotyczących braku oświetlenia na całym odcinku ulicy, obejmującym więcej niż 3 punkty świetlne – w terminie do 24 h.
21) naprawa niesprawnych, pojedynczych punktów świetlnych, najpóźniej w terminie 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego lub mieszkańców,
22) mycie zabrudzonych kloszy opraw oświetlenia ulicznego o kształcie kuli wyszczególnionych w załączniku nr 1, raz w roku po okresie zimowym, do 31 maja 2022 r. i do 31 maja 2023 r. oraz pisemnego powiadamiania Zamawiającego o wykonaniu tych czynności.
Zakres czynności obejmuje również:
Montaż i demontaż we wskazanych miejscach dekoracyjnego oświetlenia świątecznego, tj. stelaży ozdobnych słupowych LED 87 szt oraz wykonanie ich przeglądów i ewentualnych napraw przed sezonem zimowym, montaż kurtyn świetlnych LED 22 szt, sopli świetlnych LED 70 mb, warkoczy świetlnych LED na choinki 90 szt i na drzewka 4 szt.
Podłączenie i odłączenie zasilania elektrycznego we wskazanych miejscach dekoracyjnego oświetlenia świątecznego LED, tj. stelaży ozdobnych zabudowanych na stałe na słupach sieci nN skojarzonej z oświetleniem ulicznym 75 szt.
Utrzymanie w stałej sprawności technicznej opuszczanych skrzynek rozdzielczych (szt 4) zasilających oświetlenie świąteczne Rynku.
Montaż i demontaż we wskazanych miejscach nowo zakupionego dekoracyjnego oświetlenia świątecznego tj:
1) montaż stelaży ozdobnych słupowych wraz z zasilaniem elektrycznym,
2) demontaż stelaży ozdobnych słupowych wraz z zasilaniem elektrycznym,
3) montaż i demontaż kurtyn świetlnych wraz z zasilaniem elektrycznym,
4) montaż i demontaż sopli świetlnych wraz z zasilaniem elektrycznym,
5) montaż i demontaż warkoczy świetlnych wraz z zasilaniem elektrycznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155978,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498769,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155978,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janaszek Electric sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512446666
7.3.3) Ulica: Wiertnicza 77
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-952
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANASZEK ELECTRIC SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
JANASZEK ELECTRIC SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155978,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,56 kWp i dostawa paneli PV wraz z wykonaniem robót budowlano- instalacyjnych na dachu budynku I LO w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz usług portierskich i monitoringu
- Zadanie inwestycyjne pn. "Wykonanie boiska ze sztuczną nawierzchnią na terenie KS Burza"
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMANIE I KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SUCHY LAS W 2025 ROKU.
- Konserwacja oraz obsługa sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w 2025 roku
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku
- Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia stanowiącego majątek Gminy Kobierzyce.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego znajdującego się w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.