Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037007/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
- 2021/BZP 00039517/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-23
- 2021/BZP 00042570/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00078042 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Budowa ulicy Polnej w Iwinach na odcinku od skrzyżowania z ulicą Lawendową do rzeki Brochówki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Siechnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 717860921
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://siechnice.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Budowa ulicy Polnej w Iwinach na odcinku od skrzyżowania z ulicą Lawendową do rzeki Brochówki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9ffd8e6-a1ce-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078042
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009486/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ul.Polnej w Iwinach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.24.2021.M.S.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 184210,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży drogowej, sanitarnej elektroenergetycznej i teletechnicznej, który świadczyć będzie usługi związane z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych. W ramach inwestycji planuje się wykonanie robót budowlanych m.in. dla: jezdni o nawierzchni z kostki betonowej, chodnika o nawierzchni z kostki betonowej, budowy zjazdów, budowy kanalizacji deszczowej, budowy kanału technologicznego, budowy oświetlenia ulicznego, budowa przepompowni, wycinka drzew.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78500,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128900,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78500,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Usług Inwestycyjno-Remontowych "INREM" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9120003359
7.3.3) Ulica: Rynek 24
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-010
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNO - REMONTOWYCH "INREM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78500,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-312021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI SIECHNICE
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. Ziemskiej w Siechnicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w podziale na zadania.
- Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych ogólnobudowlanych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice
- Przebudowa ul. Grafitowej w Radwanicach
więcej: przetargi SIECHNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu w Strzelcach Krajeńskich
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania "Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Gminie Korycin"
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 15 na odcinku Miłosław - Skotniki
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Oleszyce" - budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzysząca w miejscowości Nowa Grobla - Etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.