eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiechniceRemont ul. S³owackiego w Siechnicach.



Og³oszenie z dnia 2025-04-04

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ul. S³owackiego w Siechnicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Burmistrz Siechnic

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana Paw³a II 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siechnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://siechnice.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ul. S³owackiego w Siechnicach.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7367921f-2067-4168-8f16-8a50ab229bee

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00177694

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00045421/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.16 Remont ul. S³owackiego w Siechnicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformazakupowa.pl.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 3. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Siechnice reprezentowana przez Burmistrza Siechnic, ul. Jana Paw³a II 12, 55-011 Siechnice,
2) Kontakt z inspektorem pod adresem: e-mail iod@umsiechnice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
b) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
c) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. Wyst±pienie z ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.30.2025.M.S.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie ul. J. S³owackiego w Siechnicach.
W ramach inwestycji przewiduje siê m. in.:
a) remont istniej±cej jezdni na odcinku o d³ugo¶ci ok. 205 m i szeroko¶ci 4,5 m polegaj±cy na wykonaniu pe³nej konstrukcji jezdni zgodnie z projektem, w tym: dwóch warstw z betonu asfaltowego o grubo¶ci 5 cm (warstwa wi±¿±ca) i 4cm (warstwa ¶cieralna), podbudowy z kruszywa ³amanego o gr. 20 cm, wzmocnienia pod³o¿a poprzez wykonanie gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o Rm 2,5 MPa, gr. 15 cm;
b) wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa o szeroko¶ci 0,75 m;
c) wykonanie pe³nej konstrukcji zjazdów do posesji prywatnych zgodnie z projektem, w tym: dwóch warstw z betonu asfaltowego o grubo¶ci 5 cm (warstwa wi±¿±ca) i 4cm (warstwa ¶cieralna), podbudowy z kruszywa ³amanego o gr. 20 cm, wzmocnienia pod³o¿a poprzez wykonanie gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o Rm 2,5 MPa, gr. 15 cm;
d) wykonanie drena¿u francuskiego odprowadzaj±cego wody opadowe do istniej±cej kanalizacji deszczowej na odcinku 120 mb;
e) regulacjê wysoko¶ciow± istniej±cych studni, zasuw i zaworów;
f) uzupe³nienie i rekultywacjê terenu zielonego w obrêbie pasa drogowego.,
g) dowi±zanie siê do wykonanej w ubieg³ym roku nawierzchni bitumicznej na ul. A. Mickiewicza – po podpisaniu umowy Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy dokumentacjê powykonawcz± dla zrealizowanego odcinka ul. A. Mickiewicza.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodny z SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6. WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie
pkt 8 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
6.2. Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunków w zakresie:
6.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
6.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e: jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej: 100 000,00 z³.
6.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e minimalny poziom zdolno¶ci, tj.:
6.3. wyka¿e siê do¶wiadczeniem w realizacji w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ nale¿ycie Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wykona³ minimum 2 zamówienia dotycz±ce budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu dróg, ulic lub parkingów o powierzchni pasa drogowego co najmniej
1 200 m ², ka¿de zadanie.
6.4. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnymi za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich stanowiska, kwalifikacji zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia oraz informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami. Okre¶lenie osób, których dotyczy obowi±zek wykazania przez Wykonawcê:
a) Kierownik robót drogowych posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej lub odpowiadaj±ce im uprawnienia w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowlane wydane przed 11.07.2003 r.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8. O¦WIADCZENIA I DOKUMENTY, jakie zobowi±zani s± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia (podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz w zakresie kryterium oceny ofert).

8.1. PODMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE - WYKAZANIE BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA

8.1.1. Do oferty wszyscy Wykonawcy zobowi±zani s± do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1. ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ oraz je¿eli dotyczy za³±cznik 3A, 3B do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
8.1.2. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³. 4 do SWZ),
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.2. PODMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE - POTWIERDZENIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
8.2.1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci,
b) wykazu do¶wiadczenia (Za³±cznik nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, zakresu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty i us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
c) wykazu osób (Za³±cznik nr 6 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia oraz uprawnieñ, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

9. POLEGANIE NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW.

9.1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w niniejszej SWZ polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
9.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± prace zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
9.3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3A do SWZ.
9.4. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
9.5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem – Za³±cznikiem nr 3 do SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostepniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu , w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
9.6. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1) Wykonawcy mog± wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna) ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ do³±czone do oferty.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie – Za³±cznik nr 3 do SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. Dodatkowo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia polegaj±cych na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – Za³±cznik 3B do SWZ.
3) Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców. zawieraj±c± w swojej tre¶ci nastêpuj±ce postanowienia:
- wpis dotycz±cy zakazu rozwi±zania umowy konsorcjum lub umowy spó³ki, zmian tre¶ci tych umów oraz zmian cz³onków konsorcjum lub spó³ki bez wiedzy i akceptacji Zamawiaj±cego,
- zakres prac powierzonych do wykonania ka¿demu z nich,
- solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia.
Umowa nie mo¿e byæ podpisana na okres krótszy ni¿ czas realizacji zamówienia okre¶lony w umowie.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki o których mowa w 6.2. zostan± spe³nione wy³±cznie wtedy, je¿eli co najmniej jeden z nich, tzn.: Wykonawca lub podmiot, na którego zasobach polega Wykonawca, wyka¿e spe³nienie tych warunków, z zastrze¿eniem, ¿e warunek musi spe³niaæ samodzielnie, np. do¶wiadczenie Wykonawcy i podmiotu innego nie sumuje siê – je¿eli dotyczy. Wykonawca ten wykona us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/siechnice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-29 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-28

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.