Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00335897/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
- 2022/BZP 00000991/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 7 - ubrania ochronne antyelektrostatyczne oraz ubrania górnicze szybowe antyelektrostatyczne”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 7 - ubrania ochronne antyelektrostatyczne oraz ubrania górnicze szybowe antyelektrostatyczne”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e20c63c5-67bf-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335897/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2021/EZM/139
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 116655,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
a) ubrania ochronne antyelektrostatyczne z taśmami odblaskowymi składające się z spodni ogrodniczek oraz bluzy (typ szwedzki) – 1100 kompletów,
b) ubrania górnicze szybowe, antyelektrostatyczne – 30 kompletów.
1.2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji, zamieszczony na stronie https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
1.3. Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi zawarte w:
a) rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia Dyrektywy Rady 89/686/EWG,
b) ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach zgodności i nadzoru rynku,
c) rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych.
1.4. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do stosowania w atmosferze potencjalnie wybuchowej.
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie trwania umowy, partiami (maksymalnie w 24 partiach).
2.2. Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w zleceniu, o którym mowa w pkt 2.1.
2.3. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
2.4. Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty przekazania zlecenia.
2.5. O przygotowaniu zleconej dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień roboczy przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
2.7. Miejsce dostawy – magazyn główny Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1.
2.8. Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00.
2.9. Z dostawą Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć:
1) deklarację zgodności,
2) dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT.
2.10. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez okres wykonywania umowy ważnego certyfikatu oceny typu WE lub certyfikatu badania typu UE w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG oraz przepisów ustawy z dnia 13 kwietnia 2016r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku na dostarczany przedmiot zamówienia.
2.11. W przypadku gdy okres ważności certyfikatu, o którym mowa powyżej, jest krótszy niż okres wykonywania umowy, Wykonawca jest zobowiązany bez odrębnego wezwania przedłożyć certyfikat ważny na dalszy okres obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151659,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153264,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153264,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe OPTIMA Piotr Zaniat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7962476086
7.3.3) Ulica: Potkanowska 50
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "OPTIMA" Piotr Zaniat
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "OPTIMA" Piotr Zaniat
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153264,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Zakup i dostawa środków transportu w podziemnych wyrobiskach górniczych Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa elektronarzędzi"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 2 - wapno budowlane hydratyzowane"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- "Wykonanie automatyzacji parkingu przy ul. Dembowskiego"
- Remont odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2024r."
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KPN/20/2024 Dostawa sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań w zakresie ochrony i bezpieczeństwa pożarowego na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego
- ZAKUP I DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I BRANŻOWEJ, OCHRON INDYWIDUALNYCH ORAZ ODZIEŻY BRANŻOWEJ DLA PERSONELU SŁUŻBY ZDROWIA I PERSONELU KUCHNI
- Dostawa ubrań roboczych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego"
- Dostawa odzieży roboczej i ratowniczej oraz środków ochrony indywidualnej dla ratowników górniczych - 11 Zadań
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Opolu w okresie 24 miesięcy
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.