eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego"



Og³oszenie z dnia 2024-07-02

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie
Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Regionu P³ockiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610216771

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Zglenickiego 42

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-411

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 36603000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@zgrp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgrp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Kierowanie podstawowymi rodzajami dzia³alno¶ci publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie
Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e7df2a06-3778-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00391613

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00002371/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

2.2.1 MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI NA TERENIE ZWI¡ZKU GMIN REGIONU P£OCKIEGO

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7df2a06-3778-11ef-880f-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7df2a06-3778-11ef-880f-0e435a8a43bc

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Informacja o ¶rodkach komunikacji elektronicznej oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wys³ania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane s± w Rozdziale IV ust. 1 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. ), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem danych osobowych jest Zwi±zek Gmin Regionu P³ockiego, ul. Zglenickiego 42, 09-411 P³ock;2. inspektorem ochrony danych osobowych w Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego jest Iwona Osowska - Hejcelman, kontakt: iod@zgrp.pl;3.dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;4. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych, oraz upowa¿nieni pracownicy administratora w zakresie
niezbêdnym do wykonywania ich obowi±zków s³u¿bowych. Dane bêd± ujawnione równie¿ podmiotom zewnêtrznym, takim jak dostawcy systemu elektronicznego obiegu dokumentów, dostawcy us³ug internetowych, z których korzysta administrator;5.dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.. Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu;6. obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;7.w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany- art. 22 RODO;8.W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mog± byæ tak¿e przekazywane do pañstw trzecich.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych; 2.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;3.na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; 2.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Z-KP.271.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I - Dostawa fabrycznie nowych urz±dzeñ i sprzêtu wg poni¿szej specyfikacji:
A. Zamiatarko - od¶nie¿arka spalinowa w ilo¶ci 5 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II lit A.

B. Rêbak do ga³êzi w ilo¶ci 4 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II lit B.

C. Agregat pr±dotwórczy w ilo¶ci 2 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II lit C.

D. Podkrzesywarka spalinowa w ilo¶ci 6 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II lit D.

E. Kosa spalinowa w ilo¶ci 9 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II lit E.

F. Rozdrabniacz do ga³êzi w ilo¶ci 1 sztuki o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II lit F.

G. Pilarka w ilo¶ci 5 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do niniejszej umowy – Czê¶æ II lit G.

H. Dmuchawa w ilo¶ci 3 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II lit H.

I. No¿yce w ilo¶ci 1 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II lit I.

J. Kosiarka spalinowa w ilo¶ci 2 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II lit J.

K. Wykaszarka spalinowa w ilo¶ci 3 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II lit K.

L. Traktor ogrodowy z agregatem kosz±cym w ilo¶ci 3 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II lit L.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 16160000-4 - Ró¿ny sprzêt ogrodniczy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg

42652000-1 - Rêczne narzêdzia elektromechaniczne

43312200-5 - Rêbarki

34921000-9 - Sprzêt do konserwacji dróg

31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

16310000-1 - Kosiarki

42996100-5 - Rozdrabniarki

43830000-0 - Narzêdzia rêczne z napêdem mechanicznym

43812000-8 - Pi³y

44511200-7 - Narzêdzia ogrodnicze

16311000-8 - Kosiarki do trawników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich
wag±:
Kryterium I- Cena (C) - 60%
Kryterium II - Termin dostawy (T) -40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II - Dostawa fabrycznie nowej odzie¿y ochronnej o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II

1. He³m ochronny w ilo¶ci 13 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II pkt. 1
2. Buty ochronne w ilo¶ci 9 par o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II pkt. 2
3. Komplet roboczy/ bluza, spodnie ogrodniczki w ilo¶ci 10 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II pkt. 3
4. Okulary ochronne w ilo¶ci 8 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II pkt. 4
5. Ochronniki s³uchu, pa³±k w ilo¶ci 8 sztuk o parametrach technicznych
i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II pkt. 5
6. T-shirt z krótkim rêkawem w ilo¶ci 8 sztuk o parametrach technicznych
i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II pkt. 6
7. Kombinezon ochronny w ilo¶ci 9 sztuk o parametrach technicznych i wyposa¿eniowych opisanych w za³±czniku nr 2 do SWZ – Czê¶æ II pkt. 7

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35113400-3 - Odzie¿ ochronna i zabezpieczaj±ca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich
wag±:
Kryterium I- Cena (C) - 60%
Kryterium II - Termin dostawy (T) -40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,
2) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej
grupy kapita³owej,
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5, 6 i art. 109 ust. 1 pkt 5, 7-10 ustawy.
5) Do oferty (Formularz oferty) Wykonawca do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert: O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – sk³ada na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
6) O¶wiadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy
7) O¶wiadczenie dotycz±ce przepisów sankcyjnych zwi±zanych z wojn± w Ukrainie
WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJ¡CYCH SPE£NIANIE WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA zosta³ opisany w Rozdziale X SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê – je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów,

2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi,

3) O¶wiadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy - Za³±cznik nr 4 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Oferta przedstawiona przez dwóch lub wiêcej partnerów wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej musi byæ przedstawiona jako jedna oferta, od jednego wykonawcy i spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
 O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1- O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz O¶wiadczenie dotycz±ce przepisów sankcyjnych zwi±zanych z wojn± w Ukrainie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zaliczki, o któr±
Wykonawca mo¿e wyst±piæ w kwocie nie mniejszej ni¿ 5% wynagrodzenia przypadaj±cego na dan± czê¶æ, odpowiadaj±cego udzia³owi w³asnemu Zamawiaj±cego okre¶lonemu we wniosku o dofinansowanie w planowanej warto¶ci inwestycji. Pozosta³a czê¶æ wynagrodzenia wyp³acona zostanie z dofinansowania po zakoñczeniu realizacji inwestycji.
Zasady udzielenia zaliczki zosta³y zamieszczone w §6 ust. 20 -23 wzoru umowy – za³±cznik nr 3 do SWZ.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian w Umowie . Szczegó³owe warunki zmiany okre¶lone zosta³y w
projektowanych postanowieniach umowy § 11 - Wzór Umowy - Za³±cznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-09 23:59

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-10 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.