Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00558255/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
” Nadzór inwestorski nad budową Szkoły Podstawowej w Janczewie – etap I w formule zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Santok
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Santok - Urząd Gminy w Santoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gorzowska 59
1.5.2.) Miejscowość: Santok
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-431
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 7287510
1.5.8.) Numer faksu: 95 7287511
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@santok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.santok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/gminasantok1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
” Nadzór inwestorski nad budową Szkoły Podstawowej w Janczewie – etap I w formule zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c45ea28c-9d98-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00078283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.49.2023.BP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186991,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu Nadzoru inwestorskiego w rozumieniu prawa budowlanego nad robotami budowlanym dotyczącymi budowy Szkoły Podstawowej w Janczewie - Etap I w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Usługa Nadzoru Inwestorskiego rozumiana jest jako usługa świadczona przez zespół specjalistów reprezentujący Zamawiającego w sposób zgodny z zapisami umowy, OPZ i SWZ.
3. Zamówienie swym zakresem obejmuje pełnienie na rzecz Zamawiającego funkcji Nadzoru Inwestorskiego polegającej na świadczeniu usług nadzoru, kontroli nad realizacją robót, raportowania oraz rozliczania zadania. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności faktyczne i prawne należące do Zamawiającego związane z realizacją w/w zadania.
4. Zamawiający wymaga od Nadzoru Inwestorskiego obecności na placu budowy w zależności od potrzeby celem zapewnienia nieprzerwanej ciągłości robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206640 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221154 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komplet Inwest Granops Prażanowski Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000593926
7.3.3) Ulica: Małorolnych 24
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMPLET INWEST GRANOPS PRAŻANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KOMPLET INWEST GRANOPS PRAŻANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221154 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
INNE PRZETARGI SANTOK
- " Dostawę i zakup materiałów promocyjnych w ramach projektu "Via Marchionis - Szlak tradycji historycznych Brandenburgii i Ziemi Lubuskiej" - Etap I
- " Dostawę łodzi ratowniczej z osprzętem i przyczepą do jej przewozu dla OSP Janczewo - Gminy Santok"
- " Dostawa i zakup zestawów ratownictwa technicznego dla Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Santok" z podziałem na 2 części
więcej: przetargi SANTOK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont kapliczki w Czarlinie"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją: cz.I - SP. nr 323 oraz Przedszkola nr 50 przy ul. Hirszfelda 11; cz.II - budynku przy ul. Cybisa 1 w Warszawie, zarządzanego przez SP. nr 313.
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część I
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania polegającego na montażu instalacji sygnalizacji pożarowej i oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.