Og³oszenie z dnia 2025-01-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00094881/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-07
- 2025/BZP 00138454/01 - Wynik z dnia 2025-03-10
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej ludzi, terenu i mienia w obiektach uczelni przy: ul. Rac³awicka 15-17, ul. Kwiatkowskiego 6e, ul. ¦niadeckich 2, ul. Rejtana 15, 13, 11, 5a-7a, 17 w Koszalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLITECHNIKA KOSZALIÑSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001703
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦NIADECKICH 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-453
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SZP@TU.KOSZALIN.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.tu.koszalin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej ludzi, terenu i mienia w obiektach uczelni przy: ul. Rac³awicka 15-17, ul. Kwiatkowskiego 6e, ul. ¦niadeckich 2, ul. Rejtana 15, 13, 11, 5a-7a, 17 w Koszalinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6f6bd3cf-3bca-4932-8f0c-6056f63f00ee
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00078584
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00023644/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej ludzi, terenu i mienia wraz z obs³ug± portierni w obiektach dydaktycznych przy: ul. Rac³awicka 15-17 w Koszalinie, ul. Kwiatkowskiego 6e w Koszalinie,
1.3.3 ¦wiadczenie us³ug ochrony osiedla Domów Studenckich Politechniki Koszaliñskiej nr 1, 2, 3 i 4 przy ul. Rejtana 15, 13, 11, 5a-7a w Koszalinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f6bd3cf-3bca-4932-8f0c-6056f63f00ee3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
(korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne) oraz poczty elektronicznej Zamawiaj±cego szp@tu.koszalin.pl z
zastrze¿eniem, i¿ oferta musi zostaæ z³o¿ona przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej
równie¿ „Platform±”, która dostêpna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl (korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest
bezp³atne) oraz poczty elektronicznej Zamawiaj±cego szp@tu.koszalin.pl z zastrze¿eniem, i¿ oferta musi zostaæ z³o¿ona przy u¿yciu
Platformy e-Zamówienia,
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum pomocy”,
3) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani
logowania,
4) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie,
5) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”,
6) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza),
7) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce
specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia,
8) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze
wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.,
9) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz 2415 z pó¼n. zm.).
10) Sposób porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami w zakresie skutecznego z³o¿enia oferty do postêpowania zawiera
rozdzia³ XI ust. 3 SWZ;
11) Sposób porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami w zakresie skutecznego z³o¿enia zawiadomieñ, dokumentów
elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji w niniejszym
postêpowaniu (nie dotyczy sk³adania ofert) zawiera rozdzia³ XI ust. 4 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce RODO zawiera rozdzia³ XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/TP1/SZP-3/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej ludzi, terenu i mienia w obiektach uczelni przy: ul. Rac³awicka 15-17, ul. Kwiatkowskiego 6e, ul. ¦niadeckich 2, ul. Rejtana 15, 13, 11, 5a-7a, 17 w Koszalinie w zakresie okre¶lonym w SWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1/I do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 2 samodzielne czê¶ci zamówienia, (ka¿da czê¶æ nazywana jest w dalszej czê¶ci specyfikacji „Zadaniem”) .
Zadanie I - ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej ludzi, terenu i mienia wraz z obs³ug± portierni w obiektach dydaktycznych przy: ul. Rac³awicka 15-17 w Koszalinie, ul. Kwiatkowskiego 6e w Koszalinie, ul. ¦niadeckich 2 w Koszalinie
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1/I do SWZ.
4. Szacunkowa liczba roboczogodzin w okresie trwania umowy wynosi :
Zadanie I – 18 700.
Ilo¶æ godzin ochrony mo¿e ulec zmniejszeniu. Podana w formularzu ofertowym ilo¶æ roboczogodzin s³u¿y tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci roboczogodzin pomno¿onych przez cenê jednostkow± wskazan± w ofercie z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ :
Zadanie I – 14 000.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2026-03-02
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami w %:
1) C - cena brutto – 60%, sposób oceny: minimalizacja,
2) D – czas dojazdu patrolu dojazdowego – 40%, sposób oceny: minimalizacja,
(grupy interwencyjnej) w pe³nych minutach do miejsca ochranianego
Oferty oceniane bêd± punktowo.
Maksymalna liczba punktów, jak± oferta mo¿e osi±gn±æ wynosi 100.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu patrolu dojazdowego (grupy interwencyjnej) w pe³nych minutach do miejsca ochranianego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej ludzi, terenu i mienia w obiektach uczelni przy: ul. Rac³awicka 15-17, ul. Kwiatkowskiego 6e, ul. ¦niadeckich 2, ul. Rejtana 15, 13, 11, 5a-7a, 17 w Koszalinie w zakresie okre¶lonym w SWZ oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1/II do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 2 samodzielne czê¶ci zamówienia, (ka¿da czê¶æ nazywana jest w dalszej czê¶ci specyfikacji „Zadaniem”) .
Zadanie II – ¦wiadczenie us³ug ochrony osiedla Domów Studenckich Politechniki Koszaliñskiej nr 1, 2, 3 i 4 przy ul. Rejtana 15, 13, 11, 5a-7a oraz obiektu Kre¶larni przy ul. Rejtana 17 w Koszalinie
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1/II do SWZ.
4. Szacunkowa liczba roboczogodzin w okresie trwania umowy wynosi :
Zadanie II – 17 615.
Ilo¶æ godzin ochrony mo¿e ulec zmniejszeniu.
Podana w formularzu ofertowym ilo¶æ roboczogodzin s³u¿y tylko do celów porównania ofert. Ostateczna warto¶æ przedmiotu umowy zostanie okre¶lona na podstawie faktycznej ilo¶ci roboczogodzin pomno¿onych przez cenê jednostkow± wskazan± w ofercie z zastrze¿eniem, ¿e minimalny poziom realizacji umowy nie bêdzie mniejszy ni¿ :
Zadanie II – 14 092.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-03 do 2026-03-02
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami w %:
1) C - cena brutto – 60%, sposób oceny: minimalizacja,
2) D – czas dojazdu patrolu dojazdowego – 40%, sposób oceny: minimalizacja,
(grupy interwencyjnej) w pe³nych minutach do miejsca ochranianego
Oferty oceniane bêd± punktowo.
Maksymalna liczba punktów, jak± oferta mo¿e osi±gn±æ wynosi 100.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dojazdu patrolu dojazdowego (grupy interwencyjnej) w pe³nych minutach do miejsca ochranianego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³uw postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej -
O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1995) (dotyczy Zadania I i Zadania II)
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 5 do SWZ);
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestracji lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 1995).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dokumentami, które stanowi± ofertê s±:1) Formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ - opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2. Dokumentami, które Wykonawca ma z³o¿yæ z ofert± s±:
1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP oraz w art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
w postaci elektronicznej – za³±cznik nr 3 do SWZ - opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy tj.: o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP, które wykonaj± poszczególni Wykonawcy (je¶li dotyczy) – za³±cznik nr 6 do SWZ - opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik, w postaci elektronicznej (je¶li dotyczy) - opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upowa¿nionej/upowa¿nionych do udzielania pe³nomocnictwa;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy zbada, czy nie zachodz±podstawy wykluczenia wobec ka¿dego z tych Wykonawców.
2) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Przed zawarciem umowy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty,
jako najkorzystniejszej), przedstawi± Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszystkie projektowane postanowienia umowy, które maj± wi±zaæ strony zawiera projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 4/I, 4/II do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma eZamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-11
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania wyklucza siê Wykonawcê, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Utwardzenie czê¶ci terenu dzia³ki nr 21/25 obrêb 0020 przy ul. J. D±browskiego w Koszalinie"
- Dostawa gotowych pod³ó¿ hodowlanych do diagnostyki mikrobiologicznej i szczepów wzorcowych do kontroli jako¶ci, w raz z dzier¿aw± mikroskopu optycznego dla SZGiCHP w Koszalinie
- Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej "na zimno"
- "Dostawa wraz z monta¿em bramek obrotowych i urz±dzeñ do poboru op³at wraz z integralnym systemem p³atnych toalet oraz obs³uga 5 szaletów miejskich w Koszalinie"
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacj± odpadów w ci±gach dróg wojewódzkich na terenie dzia³ania RDW w Bia³ogardzie
- Przebudowa DW 205 odc. skrzy¿owanie z DW 208 - Polanów
wiêcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony mienia
- Us³uga polegaj±ca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obs³ug± oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Ba³tyckiej w Gdañsku wraz z obs³ug± portierni
- ¦wiadczenie us³ug ochrony mienia i osób oraz monitorowania obiektów Szpitala i jego terenu
- Kompleksowa us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Pañstwowych w Krakowie przy al. Juliusza S³owackiego 17a
- Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku oraz na posesji S±du Rejonowego w Z³otoryi w latach 2025-2027 (24 miesi±ce).
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.