Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00555333/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie konserwacji, serwisu bieżącego, napraw i usuwanie awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów wyjazdowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142917040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juzistek 2
1.5.2.) Miejscowość: Zegrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/26wog/module/lista_zadan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie konserwacji, serwisu bieżącego, napraw i usuwanie awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów wyjazdowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37c754ec-9b3b-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00078802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555333
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/151/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70804,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Cześć 1 - wykonanie konserwacji, serwisu bieżącego, napraw i usuwanie awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów wyjazdowych znajdujących się na terenach komplesków wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: Celestynów, Zegrze, Zegrze Płd, Rembertów, Puszcza Mariańska, Białobrzegi, Nowy Dwór Mazowiecki (ul. Leśna 4), Soczewka, Kazuń, Nowy Dwór Mazowieck (ul. Obwodowa 191), Nowy Dwór Mazowiecki (ul. Chrzanowskiego 146), Pomiechówek, Ostrów Mazowiecka.4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.5.5.) Wartość części: 178547,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Cześć 2 - wykonanie konserwacji, serwisu bieżącego, napraw i usuwanie awarii urządzeń bram i drzwi przesuwnych, garażowych, szlabanów wyjazdowych znajdujących się na terenach komplesków wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: Białobrzegi, Nowy Dwór Mazowiecki (ul. Leśna 4), Nowy Dwór Mazowiecki (ul. Obwodowa 191), Zegrze, Legionowo.4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.5.5.) Wartość części: 109354,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający udostępniając dokumentację postępowania zamieścił wadliwy plik – formularz cenowy do Części I. W sekcji 10 – SOI Rembertów, ul. Marsa 110 (K-0986), w pozycji 7 - Budynek nr 31, Szlaban jednoramienny BGV60 nie została określona ilość bram i szlabanów a także ilość cykli przeglądu i konserwacji za cały okres trwania umowy, tym samym uniemożliwiając Wykonawcom złożenie prawidłowej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61688,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73062,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61688,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARGODOORS WOJCIECH SUPEŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132565202
7.3.3) Ulica: ul. Mehoffera 118a/4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-158
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87089,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-25 do 2024-12-13PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Konserwacja i naprawa urządzeń hydrotechnicznych, przepompowni i jazu Małgorzata oraz utrzymanie, czyszczenie przepustów i zbiorników w 2025"
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów i remontów okresowych oraz usuwania awarii systemu azotowego typu SA-700-97" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. [...]"
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych agregatów prądotwórczych, pomiarów elektrycznych oraz badania i pomiarów posadzek antyelektrostatycznych
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
- Modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin bloków nr 8, 10, 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.