Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00329173/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa szkoleniowa „Pracownik kadrowo-płacowy z modułem obsługi komputera w ramach certyfikatu ECDL (BASE)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110259460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (82) 562 76 97
1.5.8.) Numer faksu: (82) 562 76 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: luch@praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chelm.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.pupchelm.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa szkoleniowa „Pracownik kadrowo-płacowy z modułem obsługi komputera w ramach certyfikatu ECDL (BASE)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d717a13-63d9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004453/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Szkolenie „Pracownik kadrowo-płacowy z modułem obsługi komputera w ramach certyfikatu ECDL (BASE)"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Nowy start-lepsze jutro (VII)” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9, Działanie 9.22.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329173/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.381.3.23.2021.EZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 75000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kod CPV 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe. Nazwa szkolenia: „Pracownik kadrowo-płacowy z modułem obsługi komputera w ramach certyfikatu ECDL (BASE)”. Źródło finansowania: szkolenie w całości finansowane jest ze środków publicznych, realizowane w ramach projektu „Nowy start-lepsze jutro (VII)”, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9, Działanie 9.2. Celem szkolenia jest zdobycie przez jego uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych w pracy w komórkach kadrowo-płacowych oraz uzyskanie przez uczestników szkolenia certyfikatu ECDL (BASE) po otrzymaniu przez nich pozytywnych wyników egzaminów poszczególnych modułów. Przewidywany termin rozpoczęcia szkoleń: I szkolenia: marzec 2022 r., II szkolenia: wrzesień/październik 2022 r. Liczba osób do przeszkolenia 30, tj. 2 grupy po 15 osób. Liczba godzin szkolenia: 250, w tym 100 godzin z modułu obsługi komputera w ramach certyfikatu ECDL (BASE). Min. 200 godzin mają stanowić zajęcia praktyczne, tj. co najmniej 80%. Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Chełm. Natomiast przy założeniu, że egzaminy będą odbywały się w Laboratorium Egzaminacyjnym poza Miastem Chełm, Wykonawca winien zapewnić i pokryć koszty transportu uczestników szkolenia z Chełma do Laboratorium Egzaminacyjnego i z powrotem.
Uczestnikami szkolenia będą m.in.: osoby bezrobotne zamieszkałe w różnych miejscowościach powiatu chełmskiego, dlatego też wyjazd z Chełma winien być zapewniony ok. godz. 8.00, zaś powrót do Chełma do godz. 18.00. Na uczestnika szkolenia powinno przypadać max. 50 dni szkolenia + egzaminy z poszczególnych modułów wchodzących w skład ECDL (BASE) przeprowadzonych przez akredytowanego egzaminatora. Wykonawca winien opisać sposób organizacji transportu uczestników szkolenia – w przypadku egzaminów poza miastem Chełm. Program szkolenia powinien obejmować 2 moduły: I moduł obejmujący m.in. zakres tematyczny.: Obowiązujące przepisy prawne; Składki ZUS, rodzaje składek; Podatek dochodowy od osób fizycznych; Obsługa programu Płatnik, Symfonia; Naliczanie wynagrodzeń, elementy listy płac, kapitał początkowy; Rekrutacja i selekcja pracowników. II moduł ECDL (BASE) zawierający m.in. bloki tematyczne: Program szkolenia powinien być zgodny z sylabusami zawartymi na stronie internetowej ECDL www.ecdl .pl i obejmować tematykę obowiązującą na poszczególnych egzaminach tj.: Sylabus B1- Podstawy pracy z komputerem , Sylabus B2 - Podstawy pracy w sieci, Sylabus B3 - Przetwarzanie tekstów, Sylabus B4 - Arkusze kalkulacyjne. Każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnioną realizację wszystkich tematów określonych w programie szkolenia. Realizacja szkolenia powinna odbyć się według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu na każdego uczestnika szkolenia, w dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych w godzinach 8.00-18.00 (co najmniej 5 godzin zegarowych zajęć dziennie, nie więcej niż 8 godzin). Godzina zegarowa szkolenia obejmuje 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwy. Każda osoba powinna otrzymać na własność: co najmniej dwa podręczniki dotyczące zakresu szkolenia: jeden przygotowujący uczestnika szkolenia do zdania egzaminów umożliwiających zdobycie certyfikatu ECDL BASE, drugi dot. modułu pracownika kadrowo-płacowego /nie mogą być kopiowane/, brulion w twardej oprawie A4/96 kartek, teczkę do przechowywania i transportu dokumentów, długopis, kolorowy zakreślacz. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia podczas trwania szkolenia: serwis kawowy /kawa, herbata, napoje, ciastka/, materiały do zapewnienia bezpieczeństwa sanitarno-epidemiologicznego w związku z panującą pandemią COVID19 niezbędne do realizacji zajęć, m.in.: środki do dezynfekcji rąk lub rękawiczki jednorazowe, maseczki jednorazowe, środki do dezynfekcji sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do opłacenia i zorganizowania egzaminów zewnętrznych poszczególnych modułów szkolenia przed akredytowanym egzaminatorem w akredytowanym przez PTI Laboratorium Egzaminacyjnym po zakończeniu poszczególnych modułów szkolenia i poinformowania Zamawiającego o terminie ww. egzaminów i jego wynikach. Każdy uczestnik szkolenia ma przystąpić do egzaminów wewnętrznych oraz do wszystkich egzaminów wchodzących w skład certyfikatu ECDL BASE. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada akredytowanego przez PTI Laboratorium Egzaminacyjnego gdzie będą przeprowadzane egzaminy zewnętrzne, należy dołączyć do oferty dokument (uwierzytelnioną przez Wykonawcę kopię) potwierdzający prawo do dysponowania w/w Laboratorium Egzaminacyjnym. Szkolenie winno gwarantować 100% zdawalność. W przypadku uzyskania przez uczestników szkolenia negatywnego wyniku egzaminu/ów, Wykonawca zobowiąże się do koordynowania działań dotyczących ustalenia poprawkowego/ych egzaminu/ów najpóźniej w ciągu 3 tygodni od ukończenia szkolenia oraz poinformowania uczestników i Zamawiającego o terminie egzaminu/-ów. Pomieszczenia, dokumentacja szkoleniowa, materiały i zaświadczenia szkoleniowe powinny być oznakowane zgodnie z odpowiednimi logotypami, które będą określone w umowie szkoleniowej. Wyżej wymienione szkolenie powinno zakończyć się egzaminami wewnętrznymi po module administracyjno-biurowym i po każdym module szkolenia informatycznego oraz egzaminami zewnętrznymi z poszczególnych modułów wchodzących w skład certyfikatu ECDL BASE przeprowadzonymi przez akredytowanego egzaminatora w akredytowanym przez PTI Laboratorium Egzaminacyjnym oraz otrzymaniem przez uczestników szkolenia: certyfikatów ECDL BASE lub certyfikatów ECDL Profile, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierające elementy określone w § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 667) w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy z informacją, że szkolenie realizowane było w ramach pt.: "Nowy start-lepsze jutro (VII)" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9, Działanie 9.2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Ziemi Chełmskiej"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632353043
7.3.3) Ulica: Pl. Niepodległości 1 lok.330
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "ZIEMI CHEŁMSKIEJ"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "ZIEMI CHEŁMSKIEJ"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Podstawowa opieka zdrowotna dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025r.
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Białej Podlaskiej, Chełmie, Włodawie, Lublinie, Hrubieszowie, Tomaszowie Lubelskim, Zamościu w 2025 roku
- Zapewnienie jednego gorącego posiłku składającego się z dwóch dań i napoju dla uczniów/dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w 2025 roku."
- Lecznictwo szpitalne i ambulatoryjne dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta Chełm w 2025 r.
- Dostawa paliw płynnych dla Wydziału Infrastruktury- olej napędowy
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA ROK 2025
- Usługa wykonania analizy pt. "Diagnoza dotycząca istotnych dla województwa śląskiego zawodów, procesów edukacyjnych i kwalifikacji przyszłości, a także zawodów schyłkowych i zanikających z (...)
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie"
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.