eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯urominRemonty cz±stkowe dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin



Og³oszenie z dnia 2024-01-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty cz±stkowe dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto ¯uromin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Pi³sudskiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48236572558

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cz±stkowe dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-80fa6e28-be9e-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00079353

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00052339/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remonty cz±stkowe dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zuromin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zuromin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl
1.2 Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie internetowej https://zuromin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
1.3 Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w zak³adce „Pytania i odpowiedzi”. Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Systemu.
1.4 Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki
1.5 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji dla Wykonawców – Regulacje i procedury procesu zakupowego https://zuromin.ezamawiajacy.pl
1.6 Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc ze szczególnym wskazaniem na pdf
1.7 Za datê przekazania oferty, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, informacji, dokumentów elektronicznych, lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie https://zuromin.ezamawiajacy.pl
1.8 Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego pod numerem telefonu: +48 22 576 22 23, e-mail: oneplace@marketplanet.pl
1.9 Do kontaktowania siê z Wykonawcami Zamawiaj±cy upowa¿nia osoby: w zakresie procedury przetargowej Ewa Wnuk, w zakresie przedmiotu zamówienia Wojciech Gowin
2. Z³o¿enie oferty
2.1 Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami za po¶rednictwem platformy pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY". Formularz oferty – za³. nr 2 do SWZ.
2.2 Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Z³o¿enie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiaj±cego dostêpnej pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl
2.3 Wykonawca sk³ada ofertê w formatach: okre¶lonych w pkt. 14.5 SWZ
2.4 Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim.
2.5 Wczytanie oferty wraz z za³±cznikami nastêpuje poprzez polecenie „Z³ó¿ ofertê". Potwierdzeniem prawid³owo z³o¿onej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta z³o¿ona poprawnie”. O terminie z³o¿enia Oferty decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji na platformie. Po zapisaniu, plik jest w Systemie o którym mowa w pkt. 2.2 zaszyfrowany.
2.6 Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ z³o¿on± ofertê - polecenie „wycofaj ofertê” lub „Modyfikuj ofertê”
Szczegó³owe informacje dotycz±ce sposobu komunikacji okre¶la pkt 14 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:

 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina i Miasto ¯uromin, reprezentowana przez Burmistrza Gminy i Miasta ¯uromin z siedzib± w Urzêdzie: Plac Józefa Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin, telefon 23 657 25 58, e-mail: ugimz@zuromin.info;
 inspektorem ochrony danych osobowych jest pan Pawe³ Modrzejewski – kontakt: telefon/ 544-544-006, adres e-mail: inspektor@kiodo.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
 art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze; w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu Gminy i Miasta ¯uromin” nr ZP.271.2.13.2023 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; tj. w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
 art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest konieczne do zawarcia i/lub realizacji ³±cz±cej nas umowy (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji), a tak¿e podjêcia czynno¶ci niezbêdnych przed jej zawarciem;
 art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne dla realizacji celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów, którym jest prawid³owe wykonanie umowy zawartej z Administratorem oraz sprawny kontakt w celu jej wykonania, gdy stron± umowy jest inny podmiot a Pañstwo jeste¶cie osob± podan± do kontaktu/reprezentacji w celu zawarcia i /lub realizacji tej umowy (pañstwa dane „s³u¿bowe”, m.in. imiê, nazwisko, stanowisko, kontakt- mog± byæ przekazane przez wybranego Kontrahenta, a Pañstwa zwierzchnika s³u¿bowego). Na tej podstawie dane mog± byæ tak¿e przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami;
 wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej- art.6, ust.1,lit.e RODO;
 w wyj±tkowych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± na podstawie udzielonej zgody w zakresie i celu okre¶lonym w tre¶ci zgody - art.6, ust.1 lit. a RODO. Mo¿e to dotyczyæ danych kontaktowych, które podaj± Pañstwo w celu usprawnienia kontaktu, a które nie s± wymagane przez przepisy (np. nr telefonu, adres email)

Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 RODO (pe³na tre¶æ zawarta w pkt. 26 SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  na zasadach okre¶lonych w RODO, w zale¿no¶ci od przes³anki przetwarzania danych, posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych z zastrze¿eniem, ¿e sprostowanie lub uzupe³nienie nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp ** oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników zgodnie z przepisami art. 76 Ustawy Pzp;
− usuniêcia danych – tylko na podstawie i w przypadkach wynikaj±cych z art. 17 ogólnego rozporz±dzenia;
− na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków,
o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, po spe³nieniu przes³anek o których mowa w art. 20 RODO;
− wyra¿enia sprzeciwu z powodu szczególnej sytuacji - wy³±cznie na podstawie art. 21 ogólnego rozporz±dzenia; co do zasady nie dotyczy danych przetwarzanych na gruncie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
− cofniêcia zgody w dowolnym momencie, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO). Cofniêcie to nie ma wp³ywu na zgodno¶æ przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem. Wycofania zgody mo¿na dokonaæ w formie mailowej, za pomoc± pisma wys³anego drog± pocztow± lub osobi¶cie w Urzêdzie;
 Co do zasady nie przekazujemy Pañstwa danych osobowych do Pañstw Trzecich. Mo¿e siê zdarzyæ, i¿ w celu realizacji naszych zadañ, nasi zaufani partnerzy (np. dostawcy poczty elektronicznej) skorzystaj± z serwerów znajduj±cych siê poza Europ±, m.in. w USA. W tej sytuacji zapewniamy zawarcie odpowiednich umów powierzenia przetwarzania/analizê tre¶ci regulaminów, a nasi dostawcy zapewniaj±, ¿e przetwarzanie odbywa siê zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i z zachowaniem najwy¿szych standardów bezpieczeñstwa. Transfer danych do USA odbywa siê na zasadzie nowego programu transferowego- Data Privacy Framework. W zakresie podmiotów, które nie s± wpisane do programu DPF, podstaw± prawn± transferu bêdzie zobowi±zanie podmiotu do stosowania postanowieñ standardowych klauzul wydanych na mocy decyzji wykonawczej Komisji Europejskiej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP. 271.2.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1 Nazwa zadania „Remonty cz±stkowe dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin”

3.2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych dróg gminnych bêd±cych w zarz±dzie Burmistrza Gminy i Miasta ¯uromin.

3.3 Zakres robót:
W zakres robót wchodzi wykonanie napraw istniej±cych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych rozliczanych na podstawie cen jednostkowych:
- remont dróg mas± z recyklera (tony).

Zakres rzeczowy t.j. wykonanie poszczególnych remontów cz±stkowych uzale¿nione bêdzie od wyników bie¿±cej eksploatacji dróg oraz postêpuj±cej degradacji stanu technicznego nawierzchni dróg gminnych.
Szacunkowe ilo¶ci robót 200 ton - remont dróg mas± z recyklera.

Ilo¶ci te bêd± podstaw± do oceny z³o¿onych ofert.
Szczegó³owy zakres rzeczowy robót (miejsc napraw) zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy ze wskazaniem miejsc wymagaj±cych natychmiastowej interwencji.

3.4 Wymagania przy wykonaniu robót:
- w ramach wszystkich robót Wykonawca zobowi±zany jest miêdzy innymi do zabezpieczenia robót poprzez prawid³owe tymczasowe oznakowanie robót prowadzonych w pasie drogowym;
- wszyscy pracownicy bior±cy udzia³ w robotach musz± byæ przeszkoleni pod wzglêdem bhp;
- za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinka, na którym wykonywane s± roboty od chwili rozpoczêcia robót a¿ do zakoñczenia realizacji inwestycji (zakoñczonej protoko³em odbioru) odpowiedzialny bêdzie Wykonawca.
- Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ (w tym finansow±) za wszelkie uszkodzenia spowodowane podczas wykonywania robót, równie¿ wykonywania robót niezgodnie z obowi±zuj±cym prawem, uszkodzenia sieci, instalacji, znaków geodezyjnych znajduj±cych siê na terenie budowy.


3.5 Zakresy prac bêd± przekazywane w formie pisemnej (zlecenia)

3.6 W cenie oferty nale¿y uwzglêdniæ koszty zwi±zane z zabezpieczeniem robót (oznakowaniem robót);

3.7 Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, normami oraz zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej, zgodnie z za³±czon± Szczegó³ow± Specyfikacj± Techniczn± (Za³. Nr 1 do SWZ);

3.8 Klasyfikacja wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV)
45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

3.9 Materia³y stosowane przez Wykonawcê podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadaæ co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustaw± Prawo Budowlane.

3.10 Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 6 miesiêcy.
Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.

3.11 Wykonawca zobowi±zany jest wykonuj±c zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagañ s³u¿±cych zapewnieniu dostêpno¶ci architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno – komunikacyjnej okre¶lonych w art. 6 pkt. 1 ustawy dnia 19 lipca 2019 r – o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U.2020, poz. 1062);

3.12 Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

3.13 W przypadku gdyby w SWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Zamawiaj±cy okre¶li³ przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, które mog³oby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów nale¿y to traktowaæ wy³±cznie jako rozwi±zanie przyk³adowe okre¶laj±ce standard odno¶nie minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oczekiwanych materia³ów i urz±dzeñ, stanowi± one wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia i nie maj± na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie materia³ów, urz±dzeñ, produktów równowa¿nych;

3.14 Wszystkie materia³y, urz±dzenia czy rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do materia³u, urz±dzenia, produktu wskazanego jako przyk³adowy musz± byæ co najmniej tej samej wytrzyma³o¶ci, trwa³o¶ci, co najmniej o parametrach technicznych materia³ów i urz±dzeñ je¶li zosta³y okre¶lone w dokumentacji projektowej, musz± posiadaæ stosowne atesty, aprobaty techniczne dopuszczaj±ce do stosowania, musz± spe³niaæ te same funkcje, wymagania bezpieczeñstwa, konstrukcji. Do wykonawcy nale¿y potwierdzenie równowa¿no¶ci.

3.15 Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.


4. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNO¦CIACJH O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZP

Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê (w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy) osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
- remont dróg mas± z recyklera
- obs³uga maszyn budowlanych
- wykonanie prac porz±dkowych
- kierowanie pojazdami,
- obs³uga maszyn budowlanych,
- wykonanie innych czynno¶ci (prac fizycznych) zwi±zanych z wykonaniem bezpo¶rednio prac budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia.
Wymóg nie dotyczy czynno¶ci wykonywanych przez osoby kieruj±ce budow±: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pe³ni±cych samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie; dostawców materia³ów budowlanych.
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudni³ w/w osoby przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia tj. od rozpoczêcia do koñca up³ywu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwi±zania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcê przed zakoñczeniem tego okresu wykonawca zobowi±zany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
Szczegó³y dotycz±ce wymagañ zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w tym: postanowienia dotycz±ce sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymagañ dotycz±cych zatrudnienia na podstawie umowy o pracê oraz postanowienia dotycz±ce sankcji z tytu³u ich niespe³nienia zawarte zosta³y we wzorze umowy – Za³±cznik nr 7 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 20 SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

10.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.

3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

a) Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami:

- 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej – pe³ni±c± funkcjê Kierownika robót;

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia musi spe³niæ w/w warunek.


Przez w/w uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U z 2019 r. poz. 831).
Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce w/w/ uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. z 2020r., poz. 220) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia)
W celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y z³o¿yæ:

1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporz±dzony zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 do SWZ)

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Kosztorys ofertowy

2) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania
lub w przypadku gdy Zamawiaj±cy mo¿e ww. dokumenty pozyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych wskazanie w Formularzu oferty danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych dokumentów.

3) Pe³nomocnictwo - gdy umocowanie osoby lub osób sk³adaj±cych ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych;


4) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi

5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik nr 7 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów na podstawie art. 118 ust. 3 Pzp - je¶li dotyczy

6) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy) – na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp - Za³±cznik Nr 8 do SWZ - je¿eli dotyczy.

7) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
- Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
- Przepisy dotycz±ce Wykonawców stosuje siê odpowiednio do Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia.
- Je¿eli oferta wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wezwaæ do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
- W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
- O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu lub pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
- O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego lub pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
- Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± na wezwanie zamawiaj±cego z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 12.2 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 12.2 1) sk³ada odpowiednio Wykonawca/ Wykonawca, który/ którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy na podstawie art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz postanowieñ projektu umowy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy.
Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy okre¶laj±c rodzaj i zakres zmian oraz warunki zmian - w przypadkach okre¶lonych w § 15 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zuromin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-14 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

I. Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê, w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (przes³anka obligatoryjna)
II. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala siê od dnia podpisania umowy
Zakoñczenie: 8 miesiêcy od dnia podpisania umowy.
Wykonawca zobowi±zany jest przyst±piæ do realizacji poszczególnych remontów cz±stkowych w terminie maksymalnie do 7dni od dnia przekazania przez Zamawiaj±cego zlecenia z zakresem robót, z terminem wykonania nie d³u¿szym ni¿ 30 dni
III. Warunki p³atno¶ci:
P³atne po zakoñczeniu i protokolarnym odbiorze zleconych robót cz±stkowych oraz wystawieniu faktur czê¶ciowych w terminie do 30 dni od daty jej wp³yniêcia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.