eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯urominRemonty cz±stkowe dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin



Og³oszenie z dnia 2024-03-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remonty cz±stkowe dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto ¯uromin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Pi³sudskiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48236572558

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://zuromin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cz±stkowe dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-80fa6e28-be9e-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00227949

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00052339/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remonty cz±stkowe dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00079353

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.2.1.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 162000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1 Nazwa zadania „Remonty cz±stkowe dróg na terenie Gminy i Miasta ¯uromin”

3.2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych dróg gminnych bêd±cych w zarz±dzie Burmistrza Gminy i Miasta ¯uromin.

3.3 Zakres robót:
W zakres robót wchodzi wykonanie napraw istniej±cych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych rozliczanych na podstawie cen jednostkowych:
- remont dróg mas± z recyklera (tony).

Zakres rzeczowy t.j. wykonanie poszczególnych remontów cz±stkowych uzale¿nione bêdzie od wyników bie¿±cej eksploatacji dróg oraz postêpuj±cej degradacji stanu technicznego nawierzchni dróg gminnych.
Szacunkowe ilo¶ci robót 200 ton - remont dróg mas± z recyklera.

Ilo¶ci te bêd± podstaw± do oceny z³o¿onych ofert.
Szczegó³owy zakres rzeczowy robót (miejsc napraw) zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy ze wskazaniem miejsc wymagaj±cych natychmiastowej interwencji.

3.4 Wymagania przy wykonaniu robót:
- w ramach wszystkich robót Wykonawca zobowi±zany jest miêdzy innymi do zabezpieczenia robót poprzez prawid³owe tymczasowe oznakowanie robót prowadzonych w pasie drogowym;
- wszyscy pracownicy bior±cy udzia³ w robotach musz± byæ przeszkoleni pod wzglêdem bhp;
- za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinka, na którym wykonywane s± roboty od chwili rozpoczêcia robót a¿ do zakoñczenia realizacji inwestycji (zakoñczonej protoko³em odbioru) odpowiedzialny bêdzie Wykonawca.
- Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ (w tym finansow±) za wszelkie uszkodzenia spowodowane podczas wykonywania robót, równie¿ wykonywania robót niezgodnie z obowi±zuj±cym prawem, uszkodzenia sieci, instalacji, znaków geodezyjnych znajduj±cych siê na terenie budowy.


3.5 Zakresy prac bêd± przekazywane w formie pisemnej (zlecenia)

3.6 W cenie oferty nale¿y uwzglêdniæ koszty zwi±zane z zabezpieczeniem robót (oznakowaniem robót);

3.7 Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, normami oraz zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej, zgodnie z za³±czon± Szczegó³ow± Specyfikacj± Techniczn± (Za³. Nr 1 do SWZ);

3.8 Klasyfikacja wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV)
45.23.31.42-6 Roboty w zakresie naprawy dróg

3.9 Materia³y stosowane przez Wykonawcê podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadaæ co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustaw± Prawo Budowlane.

3.10 Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 6 miesiêcy.
Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.

3.11 Wykonawca zobowi±zany jest wykonuj±c zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagañ s³u¿±cych zapewnieniu dostêpno¶ci architektonicznej, cyfrowej oraz informacyjno – komunikacyjnej okre¶lonych w art. 6 pkt. 1 ustawy dnia 19 lipca 2019 r – o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U.2020, poz. 1062);

3.12 Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

3.13 W przypadku gdyby w SWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Zamawiaj±cy okre¶li³ przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, które mog³oby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów nale¿y to traktowaæ wy³±cznie jako rozwi±zanie przyk³adowe okre¶laj±ce standard odno¶nie minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oczekiwanych materia³ów i urz±dzeñ, stanowi± one wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia i nie maj± na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie materia³ów, urz±dzeñ, produktów równowa¿nych;

3.14 Wszystkie materia³y, urz±dzenia czy rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do materia³u, urz±dzenia, produktu wskazanego jako przyk³adowy musz± byæ co najmniej tej samej wytrzyma³o¶ci, trwa³o¶ci, co najmniej o parametrach technicznych materia³ów i urz±dzeñ je¶li zosta³y okre¶lone w dokumentacji projektowej, musz± posiadaæ stosowne atesty, aprobaty techniczne dopuszczaj±ce do stosowania, musz± spe³niaæ te same funkcje, wymagania bezpieczeñstwa, konstrukcji. Do wykonawcy nale¿y potwierdzenie równowa¿no¶ci.

3.15 Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.


4. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNO¦CIACJH O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZP

Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê (w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy) osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
- remont dróg mas± z recyklera
- obs³uga maszyn budowlanych
- wykonanie prac porz±dkowych
- kierowanie pojazdami,
- obs³uga maszyn budowlanych,
- wykonanie innych czynno¶ci (prac fizycznych) zwi±zanych z wykonaniem bezpo¶rednio prac budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia.
Wymóg nie dotyczy czynno¶ci wykonywanych przez osoby kieruj±ce budow±: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pe³ni±cych samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie; dostawców materia³ów budowlanych.
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudni³ w/w osoby przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia tj. od rozpoczêcia do koñca up³ywu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwi±zania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcê przed zakoñczeniem tego okresu wykonawca zobowi±zany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
Szczegó³y dotycz±ce wymagañ zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w tym: postanowienia dotycz±ce sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymagañ dotycz±cych zatrudnienia na podstawie umowy o pracê oraz postanowienia dotycz±ce sankcji z tytu³u ich niespe³nienia zawarte zosta³y we wzorze umowy – Za³±cznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 184500,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 199260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLANTAGO BUDOWNICTWO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992897019

7.3.3) Ulica: Wilcza

7.3.4) Miejscowo¶æ: Lubowidz

7.3.5) Kod pocztowy: 09-304

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 184500,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.