Og³oszenie z dnia 2022-03-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00090236/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-18
- 2022/BZP 00125072/01 - Wynik z dnia 2022-04-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy rêkawic oraz materia³ów chirurgicznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311674
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Le¶na 27-29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 8517 400
1.5.8.) Numer faksu: 74 8517 437
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy rêkawic oraz materia³ów chirurgicznych.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8c7cde34-9f7b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00079675
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00013577/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.10 Dostawy rêkawic medycznych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem
https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z
uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej (art. 61 pzp). Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji
elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±
(Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy
przekazuj±: a) drog± elektroniczn±: zamowienia@szpital.swidnica.pl; b) poprzez Platformê, dostêpn±
pod adresem:
https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne ofertê, o¶wiadczenie, o
którym mowa w art. w art. 125 ust.1, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust.2pzp). 2.
Postêpowania zakupowe prowadzone s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja
miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej SP ZOZ w
¦widnicy https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html lub mailem. Do po³±czenia
u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u
SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca
posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej SP ZOZ w ¦widnicy: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia,
zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ
oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z
wykonawcami na adres mailowy podany w SWZ (z zastrze¿eniem, ¿e oferta wraz z za³±cznikamiz³o¿ona musi byæ na platformie). 3.
Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy
u¿yciu Platformy Przetargowej SP ZOZ w ¦widnicy: a) Dopuszczalne przegl±darki internetowe: Internet
Explorer 10 i nowsze, Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera; b) Pozosta³e wymagania
techniczne: dostêp do sieci Internet, obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax,
w³±czona obs³uga JavaScript, zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s,
zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane ¶rodowisko
uruchomieniowe Java -Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszych) W przypadku aukcji
z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe: dla Windows Vista: Internet
Explorer8,Internet Explorer 9, dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, dla Windows 8:
Internet Explorer 11, dla Windows 10: Internet Explorer 11d) Wspierane s± rozwi±zania dostarczane
przez firmy: Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów
Warto¶ciowych S.A., Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej
S.A., Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A., Kwalifikowane
Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy SafeTechnologies S.A. e) Instrukcja z³o¿enia oferty ¶rodkiem
komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu dostêpna jest na stronie
https://szpitalswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
w zak³adce INSTRUKCJE plik Udzia³ w trybie podstawowym bez negocjacji. 4. ¦rodkiem komunikacji
elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie
dostêpnej pod adresem https://szpitalswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu
oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z
Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jest bezp³atne. 5. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub
informacje Wykonawcy przekazuj±: a) drog± elektroniczn±: zamowienia@szpital.swidnica.pl, b)
poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://szpitalswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 6. Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez
Wykonawcê dokumentu elektronicznego Wykonawca podpisuje ten dokument kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego
podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi
bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji
elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.) lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektyw3y 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016 r., str. 1), dalej RODO, informujê, ¿e:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy, zwany dalej: „Administratorem”. Mo¿esz
skontaktowaæ siê z Administratorem pisz±c na adres: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki
Zdrowotnej w ¦widnicy, 58-100 ¦widnica, ul. Le¶na 27-29 lub telefonuj±c pod numer:
748517400/Mo¿esz równie¿ skontaktowaæ siê z Administratorem za po¶rednictwem powo³anego przez
niego inspektora ochrony danych pisz±c na adres: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w
¦widnicy, 58-100 ¦widnica, ul. Le¶na 27-29 lub adres email: iod@szpital.swidnica.pl 2. Pani/Pana
dane przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub
podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 19 oraz art.74
ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019 r. zpó¼ñ.zm.), dalej „ustawa Pzp”.4.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78
ust. 1 ustawy Pzp, oraz zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt obowi±zuj±cym w
Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w ¦widnicy. 5. Obowi±zek podania przez
Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
6.Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych٭, na
podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.. 18 ust. 2RODO٭٭,prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.7. Nie przys³uguje
Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.8. W oparciu o
Pani/Pana dane osobowe Administrator nie bêdzie podejmowa³ zautomatyzowanych decyzji w tym
decyzji bêd±cych wynikiem profilowania٭٭٭ .Wyja¶nienia:٭ skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci
protoko³u oraz jego za³±czników.٭٭ prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.٭٭٭ profilowanie, oznacza dowoln± formê
zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych
osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególno¶ci do analizy lub
prognozy aspektów dotycz±cych pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia,
osobistych preferencji, zainteresowañ, wiarygodno¶ci, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania siê.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ujête w punkcie powy¿ej. 1. Skorzystanie przez osobê,
której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w
art.16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustaw±. 2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EA/6/TPBN/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 10
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Rêkawice chirurgiczne, sterylne, lateksowe, bezpudrowe
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
2.1 Cena brutto – 100%
1 pkt = 1%
3. Oferty oceniane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
A/ Kryterium - cena ( x 100 %)
Co = (C min:C oceniana) x 100 x 100%
gdzie
Co – ilo¶æ punktów w kryterium cena w ramach danego zadania
Cmin – najni¿sza cena ogó³em brutto spo¶ród oferowanych wa¿nych ofert w ramach danego zadania
Coceniana – cena ogó³em brutto ocenianej oferty w ramach danego zadania
Do obliczenia kryterium ceny, wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy przyjmie podan± przez Wykonawcê w formularzu
ofertowym ogóln± kwotê brutto, w ramach danego zadania.
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta wa¿na, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów.
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Rêkawice chirurgiczne dla alergików, ja³owe, neoprenowe, bezpudrowe, bezlateksowe
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
2.1 Cena brutto – 100%
1 pkt = 1%
3. Oferty oceniane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
A/ Kryterium - cena ( x 100 %)
Co = (C min:C oceniana) x 100 x 100%
gdzie
Co – ilo¶æ punktów w kryterium cena w ramach danego zadania
Cmin – najni¿sza cena ogó³em brutto spo¶ród oferowanych wa¿nych ofert w ramach danego zadania
Coceniana – cena ogó³em brutto ocenianej oferty w ramach danego zadania
Do obliczenia kryterium ceny, wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy przyjmie podan± przez Wykonawcê w formularzu
ofertowym ogóln± kwotê brutto, w ramach danego zadania.
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta wa¿na, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów.
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Rêkawice ortopedyczne, sterylne, lateksowe, bezpudrowe o wysokiej odporno¶ci na przek³ucia i rozdarcia
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
2.1 Cena brutto – 100%
1 pkt = 1%
3. Oferty oceniane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
A/ Kryterium - cena ( x 100 %)
Co = (C min:C oceniana) x 100 x 100%
gdzie
Co – ilo¶æ punktów w kryterium cena w ramach danego zadania
Cmin – najni¿sza cena ogó³em brutto spo¶ród oferowanych wa¿nych ofert w ramach danego zadania
Coceniana – cena ogó³em brutto ocenianej oferty w ramach danego zadania
Do obliczenia kryterium ceny, wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy przyjmie podan± przez Wykonawcê w formularzu
ofertowym ogóln± kwotê brutto, w ramach danego zadania.
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta wa¿na, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów.
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Rêkawice sterylne lateksowe pudrowane
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
2.1 Cena brutto – 100%
1 pkt = 1%
3. Oferty oceniane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
A/ Kryterium - cena ( x 100 %)
Co = (C min:C oceniana) x 100 x 100%
gdzie
Co – ilo¶æ punktów w kryterium cena w ramach danego zadania
Cmin – najni¿sza cena ogó³em brutto spo¶ród oferowanych wa¿nych ofert w ramach danego zadania
Coceniana – cena ogó³em brutto ocenianej oferty w ramach danego zadania
Do obliczenia kryterium ceny, wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy przyjmie podan± przez Wykonawcê w formularzu
ofertowym ogóln± kwotê brutto, w ramach danego zadania.
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta wa¿na, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów.
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - ZESTAWY DO CYSTOSTOMII
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
2.1 Cena brutto – 100%
1 pkt = 1%
3. Oferty oceniane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
A/ Kryterium - cena ( x 100 %)
Co = (C min:C oceniana) x 100 x 100%
gdzie
Co – ilo¶æ punktów w kryterium cena w ramach danego zadania
Cmin – najni¿sza cena ogó³em brutto spo¶ród oferowanych wa¿nych ofert w ramach danego zadania
Coceniana – cena ogó³em brutto ocenianej oferty w ramach danego zadania
Do obliczenia kryterium ceny, wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy przyjmie podan± przez Wykonawcê w formularzu
ofertowym ogóln± kwotê brutto, w ramach danego zadania.
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta wa¿na, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów.
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - KATETER DO SZYNOWANIA JELIT
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
2.1 Cena brutto – 100%
1 pkt = 1%
3. Oferty oceniane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
A/ Kryterium - cena ( x 100 %)
Co = (C min:C oceniana) x 100 x 100%
gdzie
Co – ilo¶æ punktów w kryterium cena w ramach danego zadania
Cmin – najni¿sza cena ogó³em brutto spo¶ród oferowanych wa¿nych ofert w ramach danego zadania
Coceniana – cena ogó³em brutto ocenianej oferty w ramach danego zadania
Do obliczenia kryterium ceny, wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy przyjmie podan± przez Wykonawcê w formularzu
ofertowym ogóln± kwotê brutto, w ramach danego zadania.
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta wa¿na, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów.
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 - WOSK KOSTNY, P£YN DO OPTYK
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
2.1 Cena brutto – 100%
1 pkt = 1%
3. Oferty oceniane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
A/ Kryterium - cena ( x 100 %)
Co = (C min:C oceniana) x 100 x 100%
gdzie
Co – ilo¶æ punktów w kryterium cena w ramach danego zadania
Cmin – najni¿sza cena ogó³em brutto spo¶ród oferowanych wa¿nych ofert w ramach danego zadania
Coceniana – cena ogó³em brutto ocenianej oferty w ramach danego zadania
Do obliczenia kryterium ceny, wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy przyjmie podan± przez Wykonawcê w formularzu
ofertowym ogóln± kwotê brutto, w ramach danego zadania.
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta wa¿na, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów.
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 - SPRZÊT UZUPE£NIAJ¡CY
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
2.1 Cena brutto – 100%
1 pkt = 1%
3. Oferty oceniane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
A/ Kryterium - cena ( x 100 %)
Co = (C min:C oceniana) x 100 x 100%
gdzie
Co – ilo¶æ punktów w kryterium cena w ramach danego zadania
Cmin – najni¿sza cena ogó³em brutto spo¶ród oferowanych wa¿nych ofert w ramach danego zadania
Coceniana – cena ogó³em brutto ocenianej oferty w ramach danego zadania
Do obliczenia kryterium ceny, wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy przyjmie podan± przez Wykonawcê w formularzu
ofertowym ogóln± kwotê brutto, w ramach danego zadania.
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta wa¿na, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów.
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 - TA¦MY I KLEJ DO ZABIEGÓW GINEKOLOGICZNYCH
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
2.1 Cena brutto – 100%
1 pkt = 1%
3. Oferty oceniane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
A/ Kryterium - cena ( x 100 %)
Co = (C min:C oceniana) x 100 x 100%
gdzie
Co – ilo¶æ punktów w kryterium cena w ramach danego zadania
Cmin – najni¿sza cena ogó³em brutto spo¶ród oferowanych wa¿nych ofert w ramach danego zadania
Coceniana – cena ogó³em brutto ocenianej oferty w ramach danego zadania
Do obliczenia kryterium ceny, wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy przyjmie podan± przez Wykonawcê w formularzu
ofertowym ogóln± kwotê brutto, w ramach danego zadania.
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta wa¿na, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów.
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10 - Zestawy drenów i kaset do insuflacji i pompy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
2.1 Cena brutto – 100%
1 pkt = 1%
3. Oferty oceniane bêd± w nastêpuj±cy sposób:
A/ Kryterium - cena ( x 100 %)
Co = (C min:C oceniana) x 100 x 100%
gdzie
Co – ilo¶æ punktów w kryterium cena w ramach danego zadania
Cmin – najni¿sza cena ogó³em brutto spo¶ród oferowanych wa¿nych ofert w ramach danego zadania
Coceniana – cena ogó³em brutto ocenianej oferty w ramach danego zadania
Do obliczenia kryterium ceny, wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiaj±cy przyjmie podan± przez Wykonawcê w formularzu
ofertowym ogóln± kwotê brutto, w ramach danego zadania.
Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta wa¿na, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów.
Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie
Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1
pkt 4 z³o¿one na podstawie Za³±cznika nr 2 do Specyfikacji.
2. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej,
sporz±dzonym nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:a) Foldery i/lub inne materia³y producenta oferowanych wyrobów potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego w
zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
Wszystkie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów musz± byæ wyra¼nie
oznakowane numerem zadania i pozycji, której dotycz±.
b) Certyfikat CE lub równowa¿ny lub deklaracjê zgodno¶ci lub równowa¿n± potwierdzaj±ce zakwalifikowanie oferowanego
produktu jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r.
poz. 186) potwierdzaj±ce spe³nienie przez wyrób wymagañ zasadniczych o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy o
wyrobach medycznych, lub w zakresie, w jakim stwierdzono ich zgodno¶æ z odpowiednimi krajowymi normami przyjêtymi na
podstawie norm og³oszonych w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej.
Wszystkie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów musz± byæ wyra¼nie
oznakowane numerem zadania i pozycji, której dotycz±.
c) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowane wyroby s± dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020 r. poz. 186) i innymi
obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ).
2. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe Wykonawca sk³ada wraz z ofert±
3. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku gdy wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych
¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich
z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
4. Postanowieñ ust. 3 nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzaniu zgodno¶ci z cechami lub
kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta
podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
5. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) Foldery i/lub inne materia³y producenta oferowanych wyrobów potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego wzakresie opisu przedmiotu zamówienia.
Wszystkie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów musz± byæ wyra¼nie
oznakowane numerem zadania i pozycji, której dotycz±.
b) Certyfikat CE lub równowa¿ny lub deklaracjê zgodno¶ci lub równowa¿n± potwierdzaj±ce zakwalifikowanie oferowanego
produktu jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r.
poz. 186) potwierdzaj±ce spe³nienie przez wyrób wymagañ zasadniczych o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy o
wyrobach medycznych, lub w zakresie, w jakim stwierdzono ich zgodno¶æ z odpowiednimi krajowymi normami przyjêtymi na
podstawie norm og³oszonych w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej.
Wszystkie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów musz± byæ wyra¼nie
oznakowane numerem zadania i pozycji, której dotycz±.
c) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowane wyroby s± dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020 r. poz. 186) i innymi
obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1 Formularz ofertowy- za³±cznik nr 1 do SWZ.2 Formularz ilo¶ciowo – cenowy sporz±dzany przez Wykonawcê na podstawie za³±cznika nr 4 do SWZ oraz zgodnie z pkt.
21/2 SWZ, odpowiednio na zadanie, na które Wykonawca sk³ada ofertê
3 O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp - za³±cznik
nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
4 Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej,
sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.
5 Foldery i/lub inne materia³y producenta oferowanych produktów potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego w
zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
Wszystkie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów musz± byæ wyra¼nie
oznakowane numerem zadania
6 Certyfikat CE lub równowa¿ny lub deklaracjê zgodno¶ci lub równowa¿n± potwierdzaj±ce zakwalifikowanie oferowanego
produktu jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r.
poz. 186) potwierdzaj±ce spe³nienie przez wyrób wymagañ zasadniczych o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy o
wyrobach medycznych, lub w zakresie, w jakim stwierdzono ich zgodno¶æ z odpowiednimi krajowymi normami przyjêtymi na
podstawie norm og³oszonych w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej.
Wszystkie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów musz± byæ wyra¼nie
oznakowane numerem zadania
7 O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowane wyroby s± dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie
z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020 r. poz. 186) i innymi obowi±zuj±cymi w
tym zakresie przepisami prawa (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ).
8 Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
9 Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ust.1 Pzp).2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (art. 58 ust.2 Pzp).
3. Do oferty wspólnej wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
4. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia (art. 58 ust. 5 Pzp).
5.Wykonawcy wspólnie obiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i
wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (art. 445 Pzp) (je¿eli Zamawiaj±cy wymaga³ jego wniesienia).
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
(art. 125 ust. 4 Pzp).
7. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy, najpó¼niej w dniu podpisania umowy musz± dostarczyæ kopiê umowy
reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, w przypadkachprzewidzianych w niniejszej umowie lub po spe³nieniu przes³anek przewidzianych w ustawie Prawo zamówieñ publicznych,
w szczególno¶ci w art. 455 tej ustawy.
2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem niewa¿no¶ci, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich
postanowieñ, które by³yby niekorzystne dla Zamawiaj±cego, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty,na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, ¿e zachodzi jedna z przes³anek, o których mowa w art. 455
ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy nast±pi zmiana numerów katalogowych
produktów, przy jednoczesnym zastrze¿eniu braku zmian cen na wy¿sze oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej
parametrów przedmiotu zamawianego.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w przypadku zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT),
ceny netto pozostan± bez zmian, natomiast ceny brutto okre¶lone w umowie ulegn± odpowiedniej zmianie. Zmiana cen
spowodowana wprowadzeniem ustawowej zmiany stawki podatku VAT obowi±zuje od dnia wskazanego w ustawie.
5. Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie terminu jej obowi±zywania w przypadku wyst±pienia gwa³townej dekoniunktury
lub innych nieprzewidzianych okoliczno¶ci, niezale¿nych od ¿adnej ze Stron (gospodarczych, politycznych, spo³ecznych,
atmosferycznych itp.), które w bezpo¶redni sposób wp³yn± na okoliczno¶ci realizacji umowy.
6. Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie ceny przedmiotu umowy w przypadku przed³o¿enia przez Wykonawcê oferty
korzystniejszej – zawieraj±cej ni¿sz± cenê ni¿ dotychczasowa, przy za³o¿eniu, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy nie zmniejszy
siê o wiêcej ni¿ 20%.
7. Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zast±pienie produktu objêtego umow± odpowiednikiem
w przypadku:
a. zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objêtego umow±,
b. wyga¶niêcia ¶wiadectwa rejestracji,
c. przed³o¿enia przez wykonawcê oferty korzystniejszej dla Zamawiaj±cego.
8. Zmiana, o której mowa w ust. 7 powy¿ej, bêdzie dopuszczalna pod warunkiem, ¿e odpowiednik: bêdzie spe³nia³ wszystkie
wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w specyfikacji warunków zamówienia, nie bêdzie mia³ ni¿szych parametrów od
zaoferowanego w ofercie oraz bêdzie znajdowa³ zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment
objêty umow± i przy cenie nie wy¿szej ni¿ cena asortymentu objêtego umow±.
9. Zmiany, o których mowa wy¿ej mog± dotyczyæ nadto sposobu konfekcjonowania asortymentu.
10. Dopuszczalne s± zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna
warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, w przypadku zamówieñ na
dostawy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na Platformie przetargowej pod adresem: https://szpital-swidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-21 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-19
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Termomodernizacja ¶ciany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w ¦widnicy"
- ¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów Gminy i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia stra¿aków OSP Gminy ¦widnica
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Lutomi Dolnej
- "Zakup, dostawa i monta¿ 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przeno¶nych i serwerów do MPK "¦widnica" Sp. z o.o.
- "Kompleksowa wymiana dwóch d¼wigów osobowych w budynku Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy przy ul. Armii Krajowej 49"
- Dostawa i wdro¿enie infrastruktury sprzêtowej oraz oprogramowania analizuj±cego i zarz±dzaj±cego dla Gminy ¦widnica w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorz±d w ¦widnicy.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do operacji zaæmy wraz z dzier¿aw± aparatu do witrektomii przedniej i fakoemulsyfikacji
- Dostawa wyrobów medycznych i materia³ów jednorazowego u¿ytku
- Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku na potrzeby Oddzia³u Neonatologii z Patologi± i Intensywn± Terapi± oraz Oddzia³u Ginekologiczno-Po³o¿niczego
- Sukcesywna dostawa materia³ów szewnych, siatek oraz produktów i sprzêtu do zamykania ran dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy
- ZP/CZD/051/25 Dostawa osprzêtu do aparatów medycznych - 4 pakiety
- Dostawa akcesoriów i wyposa¿enia do aparatury medycznej
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.