Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00051093/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie badań profilaktycznych pracowników Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w okresie 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sum.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie badań profilaktycznych pracowników Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w okresie 12 miesięcy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5603bc20-88c6-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010888/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.35 Usługi w zakresie badań profilaktycznych pracowników, kandydatów / studentów / doktorantów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051093/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP/TP/105/I/21/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Przeprowadzenie badań dla pracowników Wydziału Nauk Medycznych w Katowicach i Wydziału Nauk o Zdrowiu w Katowicach oraz pozostałych pracowników jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach zlokalizowanych w Katowicach4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 150426,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Przeprowadzenie badań dla pracowników Wydziału Nauk Farmaceutycznych w Sosnowcu oraz pozostałych pracowników jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach zlokalizowanych w Sosnowcu4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 108242,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Przeprowadzenie badań dla pracowników Wydziału Nauk Medycznych w Zabrzu i Wydziału Nauk o Zdrowiu w Bytomiu oraz pozostałych pracowników jednostek organizacyjnych SUM w Katowicach zlokalizowanych w Zabrzu i Bytomiu4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 194830,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131256,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206828,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131256,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Agmed sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342828774
7.3.3) Ulica: Morcinka 15-17
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-124
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie badań RTG
SPZLA „Moja Przychodnia” Katowice ul. PCK1, ul. Mickiewicza 9
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131256,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-08 do 2023-03-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- PROWADZENIE POREALIZACYJNEGO MONITORINGU PRZYRODNICZEGO NA DRODZE WOJEWÓDZKIEJ NR 791 NA ODCINKU OD DK 1 DO DK 78 (ZAWIERCIE - KOLONIA POCZESNA)
- Wyk. dok. projektowej oraz robót budowlanych zw. z budową boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną w ramach zad. inw. Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla Akademii Młodej GieKSy
- Zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 9 Pakietów
- Dostawa oprogramowania klasy PIM/PAM wraz z usługą wdrożenia i konsultacjami oraz wsparciem technicznym
- Dostawa ekranu holograficznego
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi pielęgniarskiej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Mojęcicach"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie gminy Cieszyn
- Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej nad kandydatami do pracy oraz pracownikami Prokuratury Okręgowej w Warszawie.
- Usługa społeczna: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, będącymi podopiecznymi MGOPS w Mogilnie w terminie od 20.01.2025 r. do 21.12.2025 r.
- Świadczenie schronienia osobom bezdomnym - klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usług pełnienia funkcji koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej z podziałem na 3 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.