Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00049954/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492722404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kokoszków 71
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ppuz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ppwsz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ppwsz,m,317148,przetargi-i-zapytania.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0524e9f1-88c6-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049954/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP.382.01.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej dla Zamawiającego tj. Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu, w terminie od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.04.2022 r. oraz nie wcześniej, niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy, do 31.03.2023 r. Dostawą objęte będą dwa obiekty zlokalizowane przy ulicy Kokoszków 71 w Nowym Targu, zaopatrywane z jednego punktu poboru energii.
2)Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie objętym zamówieniem tj. 01.04.2022 r. do 31.03.2023 r. wynosi 480 MWh. Zapotrzebowanie na energię elektryczną przyjęte zostało do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, i może odbiegać od faktycznego wykorzystania energii elektrycznej, w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, bowiem nie można z góry ustalić ilości, która zostanie dostarczona Zamawiającemu i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. W toku realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii elektrycznej, względem ilości określonej w SWZ (wraz z załącznikami). Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.
3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ tj. Szczegółowy zakres i opis techniczny warunków realizacji zamówienia.
4)Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.), oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. poz. 503 z późn. zm.).
5)Energia elektryczna winna spełniać standardy techniczne zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, Przepisy Eksploatacji Urządzeń Elektrycznych przy zachowaniu przepisów Budowy Urządzeń Elektrycznych, Przepisów BHP i aktualnych Norm.
6)Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
7)W związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% na podstawie art. art. 246 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) Zamawiający określa wymagania jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Standardy jakościowe dostawy energii elektrycznej, jakie ma spełniać oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia, regulowane są przez właściwe akty prawne w szczególności Ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.), Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.). Rozporządzenie to określa m.in. sposób prowadzenia obrotu energią elektryczną, warunki świadczenia usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej, prowadzenia ruchu sieciowego, eksploatacji sieci oraz korzystania z systemu elektroenergetycznego i połączeń międzysystemowych. Rozporządzenie reguluje także kwestie dotyczące parametrów jakościowych energii elektrycznej oraz standardów jakościowych obsługi odbiorców. Rozporządzenia określa m.in., parametry jakościowe energii elektrycznej w przypadku sieci funkcjonującej bez zakłóceń, które winny być zawarte w ściśle kreślonych przedziałach wskazanych w rozporządzeniu. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są także w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. poz. 503 z późn. zm.), a także Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Opis przedmiotu zamówienia jest na tyle szczegółowy a przedmiot zamówienia standaryzowany, że bez względu na Wykonawcę jedyną różnicą w ofercie Wykonawców może stanowić jedynie cena.
8)Zamawiający wymaga, aby rozliczanie ilości dostarczanej energii elektrycznej odbywało się w cyklu miesięcznym, na podstawie odczytu rzeczywistego wskazań układu pomiarowego, wg cen i stawek określonych w ofercie Wykonawcy, formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
9)Należność Wykonawcy za zużytą energię elektryczną w okresach rozliczeniowych obliczana będzie jako iloczyn ilości sprzedanej energii elektrycznej (ustalonej na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych zainstalowanych w układach pomiarowo-rozliczeniowych) i ceny jednostkowej energii elektrycznej netto określonej w ofercie. Do wyliczonej należności Wykonawca doliczy podatek VAT według obowiązującej stawki.
10)Inne istotne postanowienia dot. przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 263 ustawy PZP dokonano ponownego badania ofert i wezwana kolejnego Wykonawcę którego oferta okazała się najkorzystniejsza do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca nie złożył ww. dokumentów w wyznaczonym terminie. Zamawiający postanowił zrezygnować z możliwości ponownego badania pozostałych ofert i zadecydował o unieważnieniu postępowania.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Oprogramowanie służącego do -post processingu obrazowania mózgu u chorych na udar niedokrwienny mózgu, oraz oprogramowania do udostępnienia badań obrazowych do konsultacji placówkom zewnętrznym
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Nowym Targu w roku 2025
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie skutkom powodzi
- Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
- Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji w Nowym Targu na rok 2025
- Przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z terenów miejskich i administrowanych przez ZGZiR w roku 2025
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Zakup energii elektrycznej
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Laszki
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.