Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00192116/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA Z OBSZARU ZARZĄDZANIA ZMIANĄ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uksw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA Z OBSZARU ZARZĄDZANIA ZMIANĄ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72e6376e-e26f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie procesu wdrażania reformy wprowadzającej nowy model systemu ochrony zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży” POWR.05.02.00-00-0001/21, realizowany w ramach V Osi priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój „Wsparcie dla obszaru zdrowia”,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192116/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.371.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: uszczegółowienie programu oraz przeprowadzenie szkoleń z tematyki zarządzania zmianą rozumiane jako wybrane zagadnienia procesu transformacji organizacji w obszarze systemu ochrony zdrowia psychicznego (struktura, nowe wzory zachowań, nowy model pracy) w formie stacjonarnej i zdalnej, przygotowujących pracowników ośrodków Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży do pracy w nowym modelu środowiskowego centrum zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży. Szkolenia będą się składać z 3 jednodniowych modułów. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie szkoleń w 2 częściach.4.5.3.) Główny kod CPV: 80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
4.5.5.) Wartość części: 186300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: uszczegółowienie programu oraz przeprowadzenie szkoleń z tematyki zarządzania zmianą rozumiane jako wybrane zagadnienia procesu transformacji organizacji w obszarze systemu ochrony zdrowia psychicznego (struktura, nowe wzory zachowań, nowy model pracy) w formie stacjonarnej i zdalnej, przygotowujących pracowników ośrodków Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla dzieci i młodzieży do pracy w nowym modelu środowiskowego centrum zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży. Szkolenia będą się składać z 3 jednodniowych modułów. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie szkoleń w 2 częściach.4.5.3.) Główny kod CPV: 80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
4.5.5.) Wartość części: 186300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało ogłoszone z podziałem na dwie części, o czym zamawiający poinformował wykonawców w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w Ogłoszeniu nr 2022/BZP 00192116/01 z dnia 2 czerwca 2022 r. Mimo tego zamawiający przed wszczęciem postępowania dokonał szacowania wartości zamówienia, w którym nie zawarł informacji że oblicza wartość zamówienia do przeprowadzenia postępowania możliwością składania ofert częściowych.
Wypełniając obowiązek wynikający z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający nie uwzględnił podziału na części, podał kwotę wynikającą z szacowania oraz kwotę, którą faktycznie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. W konsekwencji swojego błędu zamawiający w sposób nieuprawniony wezwał dwóch wykonawców do wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny.
Z definicji zawartej w art. 7 pkt 18 ustawy Pzp – celem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dokonanie przez zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawcę, który gwarantuje należyte wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego. W skutek tej sytuacji Zamawiający nie może należycie zbadać złożonych ofert, a co za tym idzie nie może porównać ofert, w konsekwencji nie może wybrać oferty najkorzystniejszej. Wada, którą obarczone jest postępowanie jest nieusuwalna na tym etapie postępowania. Zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy, zamówienie może być udzielone Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Ustawa, w opisanym stanie faktycznym, nie przewiduje żadnego rozwiązania, które w zgodzie z zasadami udzielania zamówień pozwalałoby na wybór jednej z ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało ogłoszone z podziałem na dwie części, o czym zamawiający poinformował wykonawców w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w Ogłoszeniu nr 2022/BZP 00192116/01 z dnia 2 czerwca 2022 r. Mimo tego zamawiający przed wszczęciem postępowania dokonał szacowania wartości zamówienia, w którym nie zawarł informacji że oblicza wartość zamówienia do przeprowadzenia postępowania możliwością składania ofert częściowych.
Wypełniając obowiązek wynikający z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający nie uwzględnił podziału na części, podał kwotę wynikającą z szacowania oraz kwotę, którą faktycznie zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. W konsekwencji swojego błędu zamawiający w sposób nieuprawniony wezwał dwóch wykonawców do wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny.
Z definicji zawartej w art. 7 pkt 18 ustawy Pzp – celem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dokonanie przez zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawcę, który gwarantuje należyte wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego. W skutek tej sytuacji Zamawiający nie może należycie zbadać złożonych ofert, a co za tym idzie nie może porównać ofert, w konsekwencji nie może wybrać oferty najkorzystniejszej. Wada, którą obarczone jest postępowanie jest nieusuwalna na tym etapie postępowania. Zgodnie z art. 17 ust. 2 ustawy, zamówienie może być udzielone Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Ustawa, w opisanym stanie faktycznym, nie przewiduje żadnego rozwiązania, które w zgodzie z zasadami udzielania zamówień pozwalałoby na wybór jednej z ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia szkolenia w zakresie zarządzania jakością w przemyśle motoryzacyjnym - szkolenie z zakresu normy IATF 16949:2016, w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-168/25
- ZWIĘKSZENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W URZĘDZIE GMINY W LIPOWCU KOŚCIELNYM I GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W LIPOWCU KOŚCIELNYM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.