Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00570226/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi fizjoterapeuty na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Starym Kobrzyńcu oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rogowo
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Rogowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rogowo 51
1.5.2.) Miejscowość: Rogowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-515
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542801622
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rogowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rogowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminarogowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi fizjoterapeuty na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Starym Kobrzyńcu oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8354f0c-a0b3-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00080521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2. Dot. części 1 zadania: Zadanie dotyczy realizacji programu wieloletniego: ,,Senior+ na lata 2021-2025” edycja 2024.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570226
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Og.271.TP.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76322,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Usługi fizjoterapeuty na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w Starym Kobrzyńcu1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług rehabilitacji dla 30 uczestników Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Starym Kobrzyńcu w formie zajęć indywidualnych i grupowych.
2) Uczestnikami Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Starym Kobrzyńcu są osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, które ze względu na stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością wykonywania co najmniej jednej z podstawowych czynności dnia codziennego.
3) Świadczenie usługi polegać ma w szczególności na:
Pracy indywidualnej i grupowej z uczestnikami.
Ustalaniu potrzeb rehabilitacyjnych uczestników.
Tworzeniu indywidualnych planów terapeutycznych.
Dopasowywanie odpowiedniego programu ćwiczeń, mającego na celu maksymalne usprawnienie uczestników.
Wspieraniu uczestników w jak najszybszym powrocie do pełnej sprawności.
Przeprowadzanie terapii manualnych.
Wykonywaniu testów ruchowych.
Korzystaniu ze specjalistycznych urządzeń do fizykoterapii, kinezyterapii i masażu.
Przeprowadzanie terapii rozciągania, kompresji, terapii tkanek miękkich.
Diagnozowaniu dysfunkcji narządów ruchu pacjentów.
Tłumaczeniu uczestnikom potrzeby i celowości wykonywanych ćwiczeń.
4) Informacje podstawowe:
Liczba uczestników: 30
Liczba godzin: 84 godziny miesięcznie.
Okres realizacji zadania: od 01.02.2024 do 31.12.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 65520,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Usługi fizjoterapeuty na potrzeby specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszania.1) Wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych w formie zajęć w zakresie fizjoterapii oraz rehabilitacji wobec osoby dorosłej lub dziecka z upośledzeniem intelektualnym lub z zaburzeniami psychicznymi.
2) Specjalistyczne usługi opiekuńcze będą obejmować uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia oraz usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu zgodnie z § 2 pkt 1 lit. a oraz z § 2 pkt 3 lit b Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych ( Dz.U. z 2005r., Nr 189, poz. 1598 z późn. zm. )
3) Wykonawca zobowiązuje się sporządzenia w formie pisemnej i przekazania Zamawiającemu okresowej oceny postępów terapii osób objętych specjalistycznymi usługami opiekuńczymi nie rzadziej niż 1 (jeden raz) na 6 (sześć) miesięcy.
4) Informacje podstawowe (oszacowane na podstawie informacji z 2023 r. – mogą ulec zmianie):
Liczba uczestników: 3
Liczba godzin: 28 godziny miesięcznie.
Okres realizacji zadania: od 15.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Miejsce wykonania usług: Gmina Rogowo, 87-515 Rogowo
5) Wykonawca zobowiązuje się wykonać 28 godzin zajęć od 15.01.2024 r. do 31.01.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137676,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fizjo - Man Sylwester Ziontkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921402507
7.3.3) Ulica: Mławska
7.3.4) Miejscowość: Rypin
7.3.5) Kod pocztowy: 87-500
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Fizjo-Man SYLWESTER ZIONTKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
Fizjo-Man SYLWESTER ZIONTKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Słoneczko Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741780320
7.3.4) Miejscowość: Jatrzębie
7.3.5) Kod pocztowy: 87-322
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługi fizjoterapeuty
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-15 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ROGOWO
więcej: przetargi ROGOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Organizacja 2 warsztatów serowarskich pn. ,,Przetwórstwo mleka w domu i zagrodzie" w ramach planu operacyjnego na rok 2025 w ramach Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich KSOW+
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Spawanie metodą TIG z egzaminem zewnętrznym dla uczniów/uczennic ZST w Mikołowie i ZSEiU w Łaziskach Górnych
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.