eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: "PRZEBUDOWA ULICY STOCZNIOWCÓW W TCZEWIE - ETAP I OD SKRZYŻOWANIA Z ULICĄ OKRĘTOWĄ ZA SKRZYŻOWANIE Z ULICĄ PIONIERÓW"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080655 z dnia 2021-06-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: „PRZEBUDOWA ULICY STOCZNIOWCÓW W TCZEWIE – ETAP I OD SKRZYŻOWANIA Z ULICĄ OKRĘTOWĄ ZA SKRZYŻOWANIE Z ULICĄ PIONIERÓW”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190047617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czatkowska 2e

1.5.2.) Miejscowość: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuktczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tczew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: „PRZEBUDOWA ULICY STOCZNIOWCÓW W TCZEWIE – ETAP I OD SKRZYŻOWANIA Z ULICĄ OKRĘTOWĄ ZA SKRZYŻOWANIE Z ULICĄ PIONIERÓW”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e271fe2b-9c45-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002913/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: Przebudowa ulicy Stoczniowców w Tczewie – ETAP I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032311/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZUK.271.3.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem umowy o roboty budowlane - realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ulicy Stoczniowców w Tczewie – ETAP I od skrzyżowania z ulicą Okrętową za skrzyżowanie z ulicą Pionierów” (tj. na odc. od km 0+000 do km 0+400).
Do obowiązków Wykonawcy nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego należeć będą następujące czynności:

1) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wszystkich branż w zakresie obowiązków ujętych w przepisach Prawa Budowlanego, a w szczególności:
a) reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających wraz z potwierdzeniem tego faktu wpisem w Dzienniku Budowy w terminie do 3 dni od zgłoszenia ich przez Wykonawcę robót budowlanych, d) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbiorów końcowych gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
f) monitorowanie postępu robót budowlanych,
g) opiniowanie i potwierdzanie rzeczywistego zaawansowania robót w odniesieniu do przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych i zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo - finansowego,
h) kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy oraz z zasadami współczesnej wiedzy technicznej,
i) nadzorowanie i kontrolowanie zgodności prowadzonych przez Wykonawcę robót budowlanych na budowie z uprzednio sporządzonym przez niego i zatwierdzonym:
- Planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (Plan BIOZ);
- projektem organizacji ruchu na czas budowy;
j) weryfikacja ilości i wartości wykonanych robót przed odbiorem zakończonego przedmiotu umowy,
k) weryfikacja obmiarów powykonawczych poszczególnych robót w przypadku rozliczania kosztorysowego oraz weryfikacja przedłożonych przez wykonawcę robót kosztorysów związanych z rozliczeniem robót zamiennych i dodatkowych,
l) analiza i weryfikacja harmonogramów rzeczowo - finansowych zaawansowania robót budowlanych przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych,
m) kontrola przestrzegania przez Wykonawcę robót budowanych zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz utrzymania porządku na terenie budowy,
n) wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku, gdy będą one prowadzone w sposób zagrażający bezpieczeństwu i życiu osób lub wykonywane niezgodnie z wymaganiami zadania,
o) w przypadku wystąpienia roszczeń Wykonawcy robót budowlanych udział w ich rozpatrywaniu, w tym także przedstawienie Zamawiającemu swojego stanowiska co do ich zasadności. W przypadku powstania sporów sądowych między Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych dotyczący realizacji Umowy na roboty budowlane, Inspektor zapewni Zamawiającemu wsparcie poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących tematu sporu,
p) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania,
q) organizowanie i przewodniczenie naradom koordynacyjnym na budowie, jak również organizowanie i przewodniczenie naradom budowy, a także sporządzanie protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót budowlanych.
Do obowiązków Wykonawcy nadzoru inwestorskiego po zakończeniu robót budowlanych, na etapie przygotowania do odbioru końcowego zadania należą:
- sprawdzanie wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do odbioru końcowego zadania z niniejszym Opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzenia gotowości do przejęcia całości robót budowlanych,
- pozyskanie od Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji powykonawczej wraz z jej sprawdzeniem,
- pozyskanie od Wykonawcy robót budowanych, a następnie zweryfikowanie wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu w zakresie zgodnym z przepisami Prawa budowlanego,
- sprawdzenie i potwierdzenie gotowości obiektu do komisyjnego odbioru końcowego wraz z przygotowaniem wszystkich niezbędnych w tym czasie dokumentów,
- udział w pracach inwentaryzacyjnych związanych z poniesionymi nakładami w ramach realizacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19490,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48585,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19490,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAVIADO Elwira Michałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921352914

7.3.3) Ulica: os. Piastów 8/13

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19490,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-18

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany był do wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie 974,50 zł
2021-06-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.