eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewOpracowanie programu funkcjonalno-u¿ytkowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim - etap I"



Og³oszenie z dnia 2024-06-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Opracowanie programu funkcjonalno-u¿ytkowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim - etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Tczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675379

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Lecha 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 530 51 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-tczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gmina-tczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie programu funkcjonalno-u¿ytkowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim - etap I”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6b34c6b3-2ed4-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00375953

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00068297/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.59 Opracowanie programu funkcjonalno-u¿ytkowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b34c6b3-2ed4-11ef-86d2-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@gmina-tczew.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 ww. rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem
rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. 5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 ww. rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r., przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: 1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). 6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog±
elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub ww. rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). 7. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do
komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna dotycz±ca postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, administrator informuje, i¿: 1) Administrator Danych Osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tczew, z siedzib± przy ul. Lecha 12, 83-110 Tczew. 2) Inspektor Ochrony Danych. Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania swoich danych osobowych w zakresie dzia³ania Administratora, a tak¿e przys³uguj±cych uprawnieñ, mo¿na skontaktowaæ siê z naszym Inspektorem Ochrony Danych – p. Adrian± G³uchowsk± za pomoc± adresu e –mail: iod@gminatczew.pl oraz numeru telefonu: 696 011 969. 3) Cel oraz podstawa prawna przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, polegaj±cego na opracowaniu programu funkcjonalno-u¿ytkowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim – etap I”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. 4) Prawa osób, których dane s± przetwarzane. Zgodnie z RODO,przys³uguje Pani/Panu prawo ¿±dania dostêpu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo ¿±dania ich sprostowania (poprawienia). Powy¿sze ¿±dania mo¿na przes³aæ na adres wskazany w pkt 4.1 rozdzia³u V SWZ. Ponadto, zgodnie z RODO przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. 5) Okres przechowywania. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy. 6) Odbiorcy danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 7) Dobrowolno¶æ podania danych osobowych. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo
zamówieñ publicznych. 8) Profilowanie. Informujemy, ¿e nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WKI.271.1.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno–u¿ytkowego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim – etap I”. Sporz±dzenie programu funkcjonalno-u¿ytkowego (zwanego dalej w skrócie „PFU”) jest niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy i przebudowy budynku Szko³y Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim. Obiekt szko³y podstawowej, który ma ulec rozbudowie i przebudowie, znajduje siê przy ul. Sambora 3, na dzia³ce geodezyjnej nr 16/13 w miejscowo¶ci Lubiszewo Tczewskie. 1.1 W sk³ad zamawianej kompletnej dokumentacji (PFU i pozosta³ych opracowañ) wchodz± nastêpuj±ce elementy, które s± przedmiotem zamówienia:
1) program funkcjonalno-u¿ytkowy,
2) koncepcja architektoniczna w formie graficznej – min. 2 przekroje, rzuty kondygnacji, rysunek zagospodarowania terenu nieruchomo¶ci, opis,
3) ekspertyza techniczna,
4) aktualna mapa do celów projektowych terenu objêtego zadaniem,
5) decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
6) zbiorcze zestawienie kosztów planowanej inwestycji.
7) harmonogram rzeczowo-finansowy planowanej inwestycji.
1.2. Zamawiaj±cy wymaga, aby dokumentacja zosta³a dostarczona w nastêpuj±cych ilo¶ciach:
1) program funkcjonalno-u¿ytkowy - 3 egz.,
2) koncepcja architektoniczna w formie graficznej – min. 2 przekroje, rzuty kondygnacji, rysunek zagospodarowania terenu nieruchomo¶ci, opis - 3 egz.,
3) ekspertyza techniczna – 3 egz.,
4) aktualna mapa do celów projektowych terenu objêtego zadaniem - wersja papierowa – kalka lub wersja elektroniczna wraz z licencjami, plus format PDF,
5) decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – 1 orygina³ oraz 3 kopie,
6) zbiorcze zestawienie kosztów planowanej inwestycji – 3 egz. w wersji papierowej,
7) harmonogram rzeczowo-finansowy planowanej inwestycji – 3 egz. w wersji papierowej,
8) program funkcjonalno-u¿ytkowy, ekspertyza techniczna, decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zbiorcze zestawienie kosztów planowanej inwestycji, harmonogram rzeczowo-finansowy planowanej inwestycji w wersji elektronicznej w formacie PDF - 1 kpl. oraz wersje edytowalne dokumentacji wymienionej w podpunktach 1), 2), 3), 6), 7).
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w Rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz za³±czniku nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71223000-7 - Us³ugi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów

71318000-0 - In¿ynieryjne us³ugi doradcze i konsultacyjne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71530000-2 - Doradcze us³ugi budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owo okre¶lono w rozdziale XVI SWZ, tj. Opis kryteriów oceny
ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powy¿ej sk³ada dokumenty okre¶lone w pkt 4.1.a) rozdzia³u XIX SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert±, tj.: interaktywnym formularzem oferty udostêpnionym przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce ,,Informacje podstawowe'' ni¿ej wymienione o¶wiadczenia i dokumenty: a) O¶wiadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ, b) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pe³nomocnika (je¿eli
dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. wspólników spó³ki cywilnej, konsorcjum), o¶wiadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. Rozdzia³ XII SWZ, tj. Opis sposobu przygotowania i sk³adania oferty stosuje siê odpowiednio do sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy zmiana taka nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy oraz w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci okre¶lonych w 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.). Zmiany umowy s± dopuszczalne w szczególno¶ci w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, w zakresie:
1) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku urzêdowej zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT w zakresie us³ug projektowych,
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowan± rezygnacj± z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy lub konieczno¶ci± zwiêkszenia zakresu prac projektowych, spowodowan± istotnymi okoliczno¶ciami po stronie Zamawiaj±cego. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone lub powiêkszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami,
3) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy, w tym wprowadzenia faktury czê¶ciowej lub zmiany procentowej wysoko¶ci p³atno¶ci faktury czê¶ciowej w przypadkach przesuniêæ terminów okre¶lonych w umowie, nie wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
4) zmiany terminu wykonania w przypadku zaistnienia innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac (klêski ¿ywio³owe, wojny itp.) o czas trwania tej niemo¿no¶ci lub o czas potrzebny na usuniêcie skutków tych przyczyn,
5) zmiana terminu realizacji umowy, gdy organy i instytucje uzgadniaj±ce nie wyda³y uzgodnieñ w ustawowym terminie, a w przypadku zarz±dzaj±cych mediami - w terminie 1 miesi±ca,
6) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku konieczno¶ci zwiêkszenia zakresu prac projektowych, spowodowanej istotnymi okoliczno¶ciami po stronie Zamawiaj±cego o czas potrzebny na realizacjê zwiêkszonego zakresu tych prac,
7) zmiany wynikaj±ce z nastêpstw bêd±cych skutkiem ograniczeñ i zdarzeñ zwi±zanych z pandemi± wirusa COVID-19, przy czym strony s± zobowi±zane do bie¿±cego informowania siê nawzajem o tych¿e okoliczno¶ciach.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-28 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê na Platformie e-Zamówienia za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-28 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.