eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług asenizacyjnych w Centrum Ekologicznym Barycz w Krakowie przy ulicy Krzemienieckiej 40 w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081578 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Świadczenie usług asenizacyjnych w Centrum Ekologicznym Barycz w Krakowie przy ulicy Krzemienieckiej 40 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 350641392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Nowohucka 1

1.5.2.) Miejscowość: ˜Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜31-580

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: ˜12 64 62 202

1.5.8.) Numer faksu: ˜12 64 62 350

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜beata.wolnik@mpo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://mpo.krakow.pl/pl/main

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://mpo krakow.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Świadczenie usług asenizacyjnych w Centrum Ekologicznym Barycz w Krakowie przy ulicy Krzemienieckiej 40 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-6a5ee54d-b471-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00054512/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜TZ/EG/5/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asenizacyjnych dla obiektów i instalacji na terenie Centrum Ekologicznego Barycz przy ulicy Krzemienieckiej w Krakowie w zakresie wypompowywania ścieków ze studzienek kanalizacyjnych, rowów, zastoisk, zbiorników wybieralnych przy obiektach socjalnych i innych zbiorników wraz z ich odwozem i spustem do studzienki miejskiej kanalizacji sanitarnej znajdującej się w odległości około 1 km od Centrum Ekologicznego Barycz lub do najbliższej miejskiej zlewni w przypadku ścieków sanitarnych. Zamawiający wskazuje miejsce wprowadzenia ścieków do kanalizacji. Opłaty z tytułu wprowadzenia ścieków do kanalizacji miejskiej ponosi Zamawiający.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90430000-0 - Usługi likwidacji ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211464,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261360,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211464,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Alcargo Artur Lesiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜120850470

7.3.3) Ulica: ˜Wysłouchów 15/54

7.3.4) Miejscowość: ˜Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: ˜30-611

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211464,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

˜1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy – z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w § 7 ust 4 pkt a załącznika nr 3 do SWZ2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę: Zamawiający żąda aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy osobę wykonującą czynność: kierowanie pojazdem. Zamawiający w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie weryfikował zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiący zał. nr 3 do SWZ.
2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.