Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042263/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
- 2021/BZP 00042263/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28 (po zmianach)
- 2021/BZP 00043378/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00048488/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081819 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Przeprowadzenie badania pt. „Analiza potrzeb inwestycyjnych i form wsparcia w województwie kujawsko-pomorskim, w tym w zakresie możliwości zastosowania instrumentów finansowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Województwo Kujawsko-Pomorskie
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 871121290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Plac Teatralny 2
1.5.2.) Miejscowość: ˜Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://www.kujawsko-pomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Przeprowadzenie badania pt. „Analiza potrzeb inwestycyjnych i form wsparcia w województwie kujawsko-pomorskim, w tym w zakresie możliwości zastosowania instrumentów finansowych”2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-56154949-a7ef-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001584/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.37 Analiza potrzeb inwestycyjnych i form wsparcia w województwie kujawsko-pomorskie, w tym zakresie możliwości zastosowania instrumentów finansowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
˜Europejski Fundusz Społeczny2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00042263/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜WZP.272.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania pt. „Analiza potrzeb inwestycyjnych i form wsparcia w województwie kujawsko-pomorskim, w tym w zakresie możliwości zastosowania instrumentów finansowych” zgodnie z zapisami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399750,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399750,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399750,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ˜Policy & Action Group Uniconsult Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ˜Imapp Consulting Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜5261244347
7.3.3) Ulica: ˜Ul. Kierbedzia 4
7.3.4) Miejscowość: ˜Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: ˜00-728
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
˜Realizacja części badań ilościowych, ok. 20% wartości całego zamówienia.Fortlofty Sp.z o.o. sp. k. działająca pod marką KF CATIul. Marii 9B lok. 46, 05-803 Pruszków
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POLICY & ACTION GROUP UNICONSULT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"POLICY & ACTION GROUP UNICONSULT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399750,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜126 dni
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usług w zakresie wsparcia, rozwoju oraz utrzymania platformy telekomunikacyjnej VoIP MyVoice PBX, wykonywania napraw, konserwacji i modyfikacji analogowego systemu telekomunikacyjnego.
- Ubezpieczenia komunikacyjne floty pojazdów Gminy Otmuchów i jednostek organizacyjnych
- Dostawa zestawu do wysokosprawnej chromatografii cieczowej HPLC z formowaniem 4 - składnikowego gradientu z detektorem DAD/PDA
- Dostawa automatycznego systemu do ilościowej i jakościowej analizy DNA i RNA metodą elektroforezy kapilarnej
- Wykonanie pomiarów elektrycznych i odgromowych w obiektach administrowanych przez 12. WOG (Garnizon Toruń i Inowrocław).
- Świadczenie usług nieregularnego transportu osób na terenie kraju dla 12 WOG w Toruniu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie badań elementów biologicznych oraz wskaźników fizyko-chemicznych i chemicznych wód Morza Bałtyckiego, niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo, w lokalizacji Lubiatowo Kopalino
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu badania pn.: "Analiza potencjału przemysłu obronnego i bezpieczeństwa w regionie świętokrzyskim"
- Monitoring foki szarej Halichoerus grypus w obszarze Natura 2000 Kaszubskie Klify PLH220072 w latach 2025-2028, w ramach projektu.
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.