Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00034992/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081832 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Odczynniki i akcesoria laboratoryjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Jana Pawła II
1.5.2.) Miejscowość: ˜Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜www.clo.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Odczynniki i akcesoria laboratoryjne2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-721e289e-9dc1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000319/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Odczynniki i akcesoria laboratoryjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00034992/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜CLO/ZP/10/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99764,50 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Roztwór trypsyny. Gotowy do użycia, rekombinowany enzym do odtrawiania szerokiego spektrum adheretnych komórek ssaków (w tym keratynocytów i fibroblastów), (objętość 500 ml), nie zawierające czerwieni fenolowej (phenol red), pochodzenia nie zwierzęcego, stabilny w temperaturze pokojowej, nie wymagający inaktywacji inhibitorem, sterylny, w opakowaniu 500 ml, przeznaczony do użycia w hodowlach komórkowych. Minimalny okres ważności 6 miesięcy. Testowany pod względem osmolarności, pH, zawartości endotoksyn, bakterii i grzybów. Roztwór enzymu musi być wytwarzany w ściśle kontrolowanych warunkach, zgodnie z założeniami dobrej praktyki wytwarzania, zapewniając stałą wydajność między seriami. Ilość 2 sztuki. 2. Zestaw odczynników pozwalający na identyfikację komórek apoptotycznych, różnicujący komórki apoptotyczne z martwymi i żywymi komórkami w populacji, kompatybilny z urządzeniem Tali Image Cytometer. Ilość 1 sztuka. 3. Zestaw pozwalający na identyfikację martwych komórek. Gotowy do użycia roztwór, kompatybilny z urządzeniem Tali Image Cytometer, z wiążącym DNA barwnikiem, stosowanym w celu określenia ilościowego martwych komórek. Ilość 2 sztuki. 4. Roztwór antybiotyków/ antymykotyków (objętość 10 x 1 ml): sterylny, pakowany w fiolki (jedna fiolka przypada na przygotowanie pojedynczej butelki medium hodowlanego), skoncentrowany roztwór gentamycyny i amfoterycyny B, po połączeniu z medium hodowlanym o objętości 500 ml końcowe stężenie powinno zawierać 10 µg/ml gentamycyny (± 0,05 µg/ml) i 0,25 µg/ml amfoterycyny B (± 0,05 µg/ml). Przechowywanie w zamrożeniu w temperaturze -15°C do -25°C. Spektrum działania: bakterie oraz grzyby. Minimalny okres ważności 12 miesięcy. Ilość 7 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 5384,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Probówki wirówkowe, sterylne, nietoksyczne, niepyrogenne, z nadrukowaną skalą i miejscem na opis, pakowane w opakowaniach zbiorczych nie większych niż 50 szt., probówki umieszczone w rakach, pojemność 50 ml. Ilość 100 sztuk. 2. Butelki do hodowli komórek adherentnych o powierzchni wzrostu od 175 cm2 do 225 cm2, ze skośną szyjką, zakrętka z filtrem. Certyfikowane jako niepirogenne, sterylne w opakowaniach maksymalnie po 5 sztuk. Ilość 150 sztuk. 3. Szalki z powierzchnią, zapewniającą optymalne przyleganie i wzrost komórek, o powierzchni 21-22 cm2 z polistyrenu, z pierścieniem ułatwiającym przenoszenie płytek, sterylne pakowane w opakowaniu zbiorczym nie większym niż 20 szt., nietoksyczne, niepyrogenne. Ilość 40 sztuk. 4. Sterylne probówki o pojemności 1,5 ml wykonane z przezroczystego polipropylenu. Charakteryzują się stożkowym dnem oraz płaskim korkiem zapobiegającym niekontrolowanemu odparowaniu. Probówki wyposażone są w podziałkę pomagającą ocenić objętość preparatu oraz matowe pole opisowe, które umożliwia wygodne opisanie lub oznaczenie próbek podczas badań. Wolne od RNAz i DNAz. Ilość 1000 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2505,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Medium do hodowli mezenchymalnych komórek ludzkich o pojemności 500 ml w butelce plastikowej. Kompletne. Ilość 60 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 51000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Test na 96-płytkę do czytnika płytek do określania szybkości wzrostu komórek ludzkich w obecności m.in. leków, środków cytotoksycznych z wykorzystaniem bromku 3- (4,5-dimetylotiazol-2-ilo) -2,5-difenylotetrazoliowego. Test musi pozwalać na przeprowadzeniem minimum 1000 testów. Ilość 1 sztuka.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 750,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Zestaw do szybkiego i znormalizowanego charakteryzowania i ilościowego oznaczania hodowanych ludzkich MSC za pomocą cytometrii przepływowej zawierający 5-kolorowy koktajl przeciwciał zawierający markery dodatnie (CD73, CD90, CD105) i markery ujemne (CD34, CD45, CD14, CD19 i anty-HLA-DR). Zestaw musi być kompletny i pozwalać na wykonanie min. 50 testów. Ilość 1 sztuka. 2. Zestaw do jednoczesnego wykrywania w jednej próbce metodą cytometrii przepływowej min. 35 miRNA, o których wiadomo, że ulegają deregulacji w różnych typach raka. Musi pozwalać na przeprowadzenie min. 90 testów. Ilość 1 sztuka.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 16160,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Zestaw pojemników wykonanych z polipropylenu w skład zestawu wchodzą pojemnik o objętości 50 ml i 100 ml, pojemniki umieszczone jeden w drugim. Z nakrętką polipropylenową o wysokiej wytrzymałości z zabezpieczeniem uniemożliwiającym swobodne otwarcie. Każdy zestaw sterylny w indywidualnym opakowaniu ochronnym, z możliwością wykorzystania w transplantologii. Temperatura przechowywania do -80 stopni C. Ilość 20 zestawów.4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1380,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Test ilościowy do kolorymetrycznej oceny transformacji nowotworowej adherentnych komórek. Test musi pozwalać na przeprowadzenie 100 eksperymentów. Ilość 1 sztuka.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Linia komórek adherentnych fibroblastopodobnych L929 w fiolce, komórki mrożone. Ilość 1 sztuka. 2. Linia komórek BALB/3T3 w fiolce, komórki mrożone. Ilość 1 sztuka. 3. Linia fibroblastów ludzkich w fiolce, komórki mrożone. Ilość 1 sztuka.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 6200,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Zestaw do badania ekspresji ludzkiego genu PRODH rekacją Real Time-PCR połączony z barwnikiem SYBR Green, zawierający primery, pozwalający na wykonanie minimum 200 reakcji. Ilość 1 sztuka. 2. Zestaw do badania ekspresji ludzkiego genu ACTB rekacją Real Time PCR połączony z barwnikiem SYBR Green, zawierający primery, pozwalający na wykonanie minimum 200 reakcji. Ilość 1 sztuka. 3. Zestaw do badania ekspresji ludzkiego genu NOX4 rekacją Real Time PCR połączony z barwnikiem SYBR Green, zawierający primery, pozwalający na wykonanie minimum 200 reakcji. Ilość 1 sztuka. 4. Kompletny zestaw do izolacji RNA z lizatu komórkowego z kolumnami wolnymi od RNAz, do użycia w Real Time PCR z SYBR Green, wystarczający na 50 izolacji. Ilość 1 sztuka. 5. Kompletny zestaw do syntezy cDNA z RNA, jednoprobówkowy, do Real Time PCR, wystarczający na 100 reakcji. Ilość 1 sztuka.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 4699,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Woda wolna od nukleaz (w tym RNAz i DNAz) o stopniu czystości dedykowanym do Real Time PCR, objętość min. 10 ml. Ilość 1 sztuka.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 500,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Newborn Calf Serum, sterylne, objętość min. 500 ml. Ilość 1 sztuka. 2. Fetal Bovine Serum, sterylne, objętość min. 100 ml. Ilość 1 sztuka. 3. Medium DMEM gotowe do użycia, sterylne, z glukozą, ze stabilną glutaminą, z pirogronianem objętość 500 ml. Ilość 4 sztuki.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1010,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Zestaw do izolacji komórek z tkanek popłodu kompatybilny z gentle MACS Dissociator wystarczający na 100 izolacji. Ilość 2 sztuki. 2. Tuby kompatybilne z urządzeniem gentle MACS Dissociator do izolacji komórek z tkanek popłodu. Ilość 1 sztuka. 3. Filtry do preseparacji, 100 um, kompatybilne z zestawem do izolacji tkanek popłodu kompatybilnym z gentle MACS Dissociator. Starczające na minimum 50 izolacji. Ilość 1 sztuka.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 6395,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Końcówki do pipet 20-100 ul. Ilość 1000 sztuk. 2. Końcówki do pipet 1000 ul. Ilość 1000 sztuk. 3. Końcówki do pipet z filtrem 0,2-10ul, wolne od DNAz i RNAz. Ilość 1000 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 781,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6528,53
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6528,53
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6528,53
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Life Technologies Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜1180039931
7.3.3) Ulica: ˜Bonifraterska 17
7.3.4) Miejscowość: ˜Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: ˜00-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6528,53
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-26 do 2022-05-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47460,78
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134752,90
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47460,78
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Biokom sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜5271011366
7.3.3) Ulica: ˜Wspólna 3
7.3.4) Miejscowość: ˜Janki
7.3.5) Kod pocztowy: ˜05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47460,78
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-26 do 2022-05-26Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 640,24
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 640,24
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 640,24
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Life Technologies Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜1180039931
7.3.3) Ulica: ˜Bonifraterska 17
7.3.4) Miejscowość: ˜Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: ˜00-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIOKOM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BIOKOM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 640,24
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-26 do 2022-05-26Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1264,44
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1264,44
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1264,44
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Life Technologies Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜1180039931
7.3.3) Ulica: ˜Bonifraterska 17
7.3.4) Miejscowość: ˜Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: ˜00-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1264,44
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-26 do 2022-05-26Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜nie złożono żadnej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
˜nie złożono żadnej oferty.
2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich na rok 2025"
- Usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Likwidacja dzikiego wysypiska oraz oczyszczenie terenu będącego własnością Gminy Siemianowice Śląskie przy ul. Chemicznej
- Usługi wykonania jednorazowego przeglądu technicznego systemów zabezpieczenia technicznego wraz z wymianą niesprawnych elementów systemu.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.