Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00004746/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
- 2024/BZP 00066716/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zabezpieczenie medyczne działalności bieżącej, procesu szkolenia żołnierzy zawodowych 15 WOG oraz instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG oraz przedsięwzięć 15 WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.fabisinska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/15wog/public/postepowanie?postepowanie=401918121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie medyczne działalności bieżącej, procesu szkolenia żołnierzy zawodowych 15 WOG oraz instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG oraz przedsięwzięć 15 WOG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff7af71a-8b4b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078225/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa zabezpieczenia medycznego działalności bieżącej oraz procesu szkolenia żołnierzy zawodowych - na 2023 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 05-ZP-01-23-3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 253970,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zabezpieczeniem medycznym działalności bieżącej oraz procesu szkolenia żołnierzy zawodowych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, a także żołnierzy zawodowych jednostek oraz instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG oraz przedsięwzięć 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Usługa zabezpieczenia medycznego polegać będzie na podstawieniu ambulansu z wyposażeniem reanimacyjnym wraz z kierowcą oraz lekarzem; przebadaniu i dopuszczeniu lub nie dopuszczeniu zdających do egzaminu z wychowania fizycznego oraz zabezpieczenie jego przebiegu, zabezpieczeniu medycznym programowych szkoleń i ćwiczeń wojskowych żołnierzy oraz zabezpieczeniu medycznym imprez sportowych, rekreacyjnych i promocyjnych.Zabezpieczenie medyczne realizowane będzie w miejscowościach: Szczecin (część 1 zamówienia) w lokalizacjach i terminach oraz w ilościach godzin wskazanych przez Kierownika Sekcji Medycznej według przesłanego zamówienia.
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi
w SWZ. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ), projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz formularze cenowe (załącznik nr 3A do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
4.5.5.) Wartość części: 124500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zabezpieczeniem medycznym działalności bieżącej oraz procesu szkolenia żołnierzy zawodowych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, a także żołnierzy zawodowych jednostek oraz instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG oraz przedsięwzięć 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Usługa zabezpieczenia medycznego polegać będzie na podstawieniu ambulansu z wyposażeniem reanimacyjnym wraz z kierowcą oraz lekarzem; przebadaniu i dopuszczeniu lub nie dopuszczeniu zdających do egzaminu z wychowania fizycznego oraz zabezpieczenie jego przebiegu, zabezpieczeniu medycznym programowych szkoleń i ćwiczeń wojskowych żołnierzy oraz zabezpieczeniu medycznym imprez sportowych, rekreacyjnych i promocyjnych.Zabezpieczenie medyczne realizowane będzie w miejscowości Stargard (część 2 zamówienia) w lokalizacjach i terminach oraz w ilościach godzin wskazanych przez Kierownika Sekcji Medycznej według przesłanego zamówienia.
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi
w SWZ. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ), projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz formularze cenowe (załącznik nr 3B).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
4.5.5.) Wartość części: 84760,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zabezpieczeniem medycznym działalności bieżącej oraz procesu szkolenia żołnierzy zawodowych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, a także żołnierzy zawodowych jednostek oraz instytucji będących na zaopatrzeniu 15 WOG oraz przedsięwzięć 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Usługa zabezpieczenia medycznego polegać będzie na podstawieniu ambulansu z wyposażeniem reanimacyjnym wraz z kierowcą oraz lekarzem; przebadaniu i dopuszczeniu lub nie dopuszczeniu zdających do egzaminu z wychowania fizycznego oraz zabezpieczenie jego przebiegu, zabezpieczeniu medycznym programowych szkoleń i ćwiczeń wojskowych żołnierzy oraz zabezpieczeniu medycznym imprez sportowych, rekreacyjnych i promocyjnych.Zabezpieczenie medyczne realizowane będzie w miejscowości Choszczno (część 3 zamówienia) w lokalizacjach i terminach oraz w ilościach godzin wskazanych przez Kierownika Sekcji Medycznej według przesłanego zamówienia.
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi
w SWZ. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ), projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 5 do SWZ) oraz formularze cenowe (załącznik nr 3C).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85121000-3 - Usługi medyczne
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
4.5.5.) Wartość części: 44710,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARAMEDIC 24 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8522606384
7.3.3) Ulica: Rostocka 152
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-771
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARAMEDIC 24 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8522606384
7.3.3) Ulica: Rostocka 152
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-771
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARAMEDIC 24 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8522606384
7.3.3) Ulica: Rostocka 152
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-771
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie remontu komunalnego lokalu mieszkalnego przy ul. Małkowskiego 22 m 12 w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Naprawy radarów TERMA SCANTER
- Remont siedmiu (7) łazienek w pokojach części hotelowej w budynku nr 1 Domu Pracy Twórczej Politechniki Morskiej w Szczecinie, Świnoujście ul. Komandorska 5
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w formule online dla przyszłych kadr centrum usług społecznych.
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych z certyfikatem środowiskowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy realizowane na rzecz żołnierzy i pracowników wojska w Łomży.
- "Świadczenie usług medycznych dla pracowników Rzecznika Finansowego"
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy wraz z pakietem medycznym dla pracowników Kancelarii i Instytutu IRWiR PAN
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.