Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048632/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00054107/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082126 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Wykonanie i dostawa stelaży wystawienniczych wraz z planszami obrandowanymi logotypami Dolnego Śląska oraz montażem, demontażem i transportem zgodnie ze SOPZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląśkiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 931934644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
1.5.2.) Miejscowość: ˜Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜50-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜https://umwd-dolnyslask. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Wykonanie i dostawa stelaży wystawienniczych wraz z planszami obrandowanymi logotypami Dolnego Śląska oraz montażem, demontażem i transportem zgodnie ze SOPZ2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-f3e22d74-af07-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00048632/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜DU-Z-IV.272.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 34673,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa stelaży wystawienniczych wraz z planszami obrandowanymi logotypami Dolnego Śląska oraz montażem, demontażem i transportem zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37850
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37850
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜AR Prestige Beata Przychodzińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜8941324615
7.3.3) Ulica: ˜ul. Sezamkowa 8
7.3.4) Miejscowość: ˜Brzezina
7.3.5) Kod pocztowy: ˜55-330
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BEATA PRZYCHODZIŃSKA A.R.PRESTIGE
jakie przetargi wygrała firma
BEATA PRZYCHODZIŃSKA A.R.PRESTIGE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37850
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-302021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek cyfrowych sieciowych na urbancard dla Urzędu Miejskiego Wrocławia z pełną obsługą serwisową
- SZP/242-086/2025 Dostawa inkubatorów do hodowli komórkowych w ramach potrzeb Centralnego Laboratorium Nauk Przedklinicznych Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej - Zadania.
- USŁUGA ROCZNEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW BUDOWLANYCH (5 ZADAŃ)
- Kompleksowa dostawa oraz usługa przesyłowa gazu ziemnego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa i modernizacja Systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia z wykorzystaniem infrastruktury systemu łączności radiowej typu LMDS.
- Świadczenie usług wspierających rozwój Centrów Usług Społecznych (dalej CUS) w województwie dolnośląskim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja Strefy Innowacji podczas Krajowych Dni Pola
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- "Dostawa nagród na potrzeby organizacji Konkursu Wiedzy o PPN oraz materiałów edukacyjno-promocyjnych z podziałem na 2 części"
- " Dostawę i zakup materiałów promocyjnych w ramach projektu "Via Marchionis - Szlak tradycji historycznych Brandenburgii i Ziemi Lubuskiej" - Etap I
- Dostawa znakowanych koszulek
- Zakup gadżetów promocyjnych na Krajową Konferencję Elektroniki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.