Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082208 z dnia 2021-06-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
˜Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją kontraktu dla zadania pn. „ Budowa przedszkola w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. K. Szwanke w Ciechanowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜GMINA MIEJSKA CIECHANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 130377824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: ˜Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@umciechanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.umciechanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
˜http://bip.umciechanow.pl/zamowienia_publiczne/powyzej_30.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją kontraktu dla zadania pn. „ Budowa przedszkola w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. K. Szwanke w Ciechanowie2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-52f58504-c846-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
˜Art.305. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: 2)w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art.226ust.1pkt2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ˜2021/BZP 00050422/01
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ˜WZP.271.1.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku użyteczności publicznej – przedszkole 6 oddziałowe w technologii modułowej wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu realizowanego w ramach zadania pn.: ,,Budowa przedszkola w technologii modułowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. K. Szwanke w Ciechanowie”. Usługa będzie sprawowana przez Inżyniera Kontraktu oraz powołany przez niego zespół branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ˜PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH BC-INWEST S.C. MARIOLA BAKALUS-CIEŃ JAROSŁAW CIEŃ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ˜JAROSŁAW CIEŃ "PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH BC-INWEST S.C." Mariola Bakalus-Cień Jarosław Cień, MARIOLA BAKALUS-CIEŃ „PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH BC-INWEST S.C." Mariola Bakalus-Cień Jarosław Cień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜5221012056
7.3.3) Ulica: ˜UL. KS. BANDURSKIEGO 44D
7.3.4) Miejscowość: ˜MARKI
7.3.5) Kod pocztowy: ˜05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162000
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-292021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych oraz cateringowych dla potrzeb Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie.
- Dostawa artykułów spożywczych, napojów i alkoholi do Powiatowego Centrum Kultury i Sztuki im. Marii Konopnickiej w Ciechanowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie w 2025 roku
- Dostawa tekstylii i wyrobów włókienniczych do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie ul. Krucza 32
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania "Kompleksowa modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej w Gminie Korycin"
- BZP.271.1.2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji trzech inwestycji (...) w Tarnowskich Górach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 oraz Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Syczyn, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.