Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Docieplenie ścian i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwodnej w budynkach przy ul. Trakt św. Wojciecha 81, 83, 85 w Gdańsku, w ramach projektu p.n. „Rewitalizacja Oruni w Gdańsku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 320 10 32, 320 02 20, 302 32 82, 320 12 95
1.5.8.) Numer faksu: (58) 345 82 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Docieplenie ścian i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwodnej w budynkach przy ul. Trakt św. Wojciecha 81, 83, 85 w Gdańsku, w ramach projektu p.n. „Rewitalizacja Oruni w Gdańsku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08500d53-1c53-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007129/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.37 Remont budynków - ul. Trakt Św. Wojciecha 81,83,85 realizowane w ramach projektu "Rewitalizacja Oruni w Gdańsku"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rewitalizacja Oruni w Gdańsku RPPM.08.01.01-22-0002/17.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255471/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W postępowaniu TZ.250.22.2021.JR prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji, na podstawie art. 275 ust. 2 nie złożono żadnej oferty , a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 305 pkt 2 w związku z art. 255 pkt 1
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: TZ.250.22.2021.JR
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.67.2021.JR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6423709,74 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1776483,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ścian i remont elewacji z wykonaniem izolacji przeciwwodnej w budynkach wielorodzinnych mieszczących się przy ul. Trakt św. Wojciecha 81, 83, 85 w Gdańsku, w ramach projektu p.n. „Rewitalizacja Oruni w Gdańsku”
2. Opis budynków
Trakt św. Wojciecha 81, 83, 85 (działka nr 69/2 obręb 0098, jednostka ewidencyjna 226101_1 Gdańsk)
Budynki wybudowane prawdopodobnie w latach dwudziestych XX wieku. Są to budynki mieszkalne wielorodzinne z lokalami usługowymi usytuowanymi na parterze od strony zachodniej, 5-kondygnacyjne z nieużytkowym poddaszem, podpiwniczone, jednoklatkowe. Wejścia do budynków od ul. Trakt Św. Wojciecha i od elewacji tylnej - podwórza.
-Ławy fundamentowe z cegły ceramicznej pełnej.
-Ściany murowane ceglane.
-Kominy z cegły pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej.
-Stropy nad piwnicą stalowo-ceramiczne odcinkowe, na wyższych kondygnacjach drewniane – belkowe.
-Stolarka okienna i drzwiowa drewniana.
-Schody:
• wewnętrzne: drewniane,
• zewnętrzne: betonowe.
-Dach drewniany jednospadowy, kryty papą,
Budynki wyposażone są w następujące instalacje:
-wodno–kanalizacyjną (woda zimna), pobór wody z sieci wodociągowej, odprowadzenie ścieków do miejskiej sieci sanitarnej,
-elektryczną,
-gazową,
-wentylacyjną grawitacyjną.
Parametry budynków:
1. Budynek przy ul. Trakt Św. Wojciecha 81
-powierzchnia zabudowy: 186,00 m2,
-kubatura: 3385,00 m3.
-wysokość budynku – 16,61 m.
2. Budynek przy ul. Trakt Św. Wojciecha 83
-powierzchnia zabudowy: 112,00 m2,
-kubatura: 1900,00 m3.
-wysokość budynku – 14,56 m.
3. Budynek przy ul. Trakt Św. Wojciecha 85
-powierzchnia zabudowy: 161 ,00 m2,
-kubatura: 2670,00 m3.
-wysokość budynku – 14,51 m.
3. Zakres robót obejmuje:
a) roboty przygotowawcze,
b) skucie cokołów,
c) demontaż nawierzchni i opasek betonowych wzdłuż elewacji budynku,
d) demontaż istniejących anten satelitarnych, kabli i instalacji,
e) wykonanie izolacji poziomej i pionowej metodą iniekcji,
f) wykonanie izolacji termicznej ścian piwnicy,
g) wykonanie opaski i zabezpieczenia murków przy oknach piwnicznych,
h) wykonanie opaski odprowadzającej wodę deszczową od ścian budynków,
i) zszycie spękań muru,
j) wykonanie ocieplenia z wełny mineralnej,
k) wykonanie zabiegu hydrofobizacji,
l) wykonanie prac konserwacyjnych elewacji,
m) odtworzenie gzymsu i podokienników na elewacji północnej dotyczy budynków przy ul. Trakt św. Wojciecha 83 i 85,
n) naprawa elementów sztukatorskich elewacji frontowej dotyczy budynków przy ul. Trakt św. Wojciecha 83 i 85,
o) wykonanie nowych tynków,
p) wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
q) wymiana stolarki drzwiowej,
r) odnowienie istniejących drzwi drewnianych ul. Trakt św. Wojciecha 81,
s) remont wejść do budynków,
t) wymiana obróbek blacharskich, rur i rynien deszczowych,
u) odtworzenie chodnika wzdłuż pasa drogowego ul. Trakt św. Wojciecha 85,
v) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
w) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej.
Budynki znajdują się w strefie obszaru ochrony konserwatorskiej oraz ochrony archeologicznej.
Budynki przy ul. Trakt Św. Wojciecha 81;83;85 w Gdańsku nie są wpisane do rejestru zabytków.
Wszelkie prace ziemne wymagają zapewnienia nadzorów archeologicznych. Wszystkie prace należy wykonać w oparciu o program prac konserwatorskich.
Zakres projektu nie obejmuje wnętrz budynku oraz nie ingeruje w strukturę obiektu. Ilość mieszkań nie zmienia się oraz sposób zapewnienia warunków niezbędnych do korzystania z tego obiektu przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212310-5 - Rusztowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2976486,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2976486,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2976486,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "RECON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192631480
7.3.3) Ulica: ul. GRZEGORZA Z SANOKA nr 4
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-408
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "RECON" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "RECON" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2976486,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wyrobów stosowanych w brachyterapii dla UCK
- Dzierżawa kamizelek defibrylujących z zaopatrzeniem dla pacjentów UCK
- Dostawa 3 pojazdów osobowych elektrycznych
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Centrum Obsługi Zwiedzających na Westerplatte oraz budynku Elektrowni dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Zagospodarowanie terenu Mały Park pomiędzy ul. Łowców i Jasieńską
- Dostawa zestawów osłonek i głowic igłowych do konsoli artroskopowej model AR-3200-0030 prod. Arthrex dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
więcej: Rusztowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.