Og³oszenie z dnia 2021-06-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00135667/01 - Wynik z dnia 2021-08-03
Og³oszenie nr 2021/BZP 00082420 z dnia 2021-06-14 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Zakup i dostawa aparatu do znieczulenia na potrzeby Bloku Operacyjnego w SPZOZ w Kole
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ˜SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000308554
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Józefa Poniatowskiego 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ˜Ko³o
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜632626140
1.5.8.) Numer faksu: ˜632720850
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜sekretariat@spzozkolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: ˜https://spzozkolo.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Zakup i dostawa aparatu do znieczulenia na potrzeby Bloku Operacyjnego w SPZOZ w Kole
2.4.) Identyfikator postêpowania: ˜ocds-148610-462cab5d-cd12-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00082420
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
˜https://www.spzozkolo.pl https:miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://minipostal.uzp.gov.pl/ ePUAPu dostêpnego pod adresem https:/epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sekretaiat@spzozkolo.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: ˜Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePuap
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Kole2. w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt: iod@spzozkolo.pl.pl, tel. 63 26-26-140 ;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr SPZOZ.DSM-ZP 240.08.2021 pn. Zakup i dostawa aparatu do znieczulenia na potrzeby Bloku Operacyjnego w SPZOZ w Kole. 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 7 ustawy PZP 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;9. nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Przys³uguje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜SPZOZ.DSM-ZP.240.08.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Kole aparatu do znieczulenia – 1 szt., o parametrach wymaganych zgodnych z za³±cznikiem nr 2 – Zestawienie wymaganych parametrów technicznych 2. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie nastêpuj±cych czynno¶ci:- dostawê oraz instalacjê, uruchomienie i przekazanie Zamawiaj±cemu sprzêtu medycznego w stanie gotowym do u¿ytkowania,- przeszkolenie personelu Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi, eksploatacji i konserwacji niezbêdnej do prawid³owego funkcjonowania sprzêtu,- wykonywanie zobowi±zañ w okresie gwarancji z tytu³u usuwania usterek, napraw, wymiany czê¶ci sprzêtu wraz z obowi±zkowymi przegl±dami technicznymi z czêstotliwo¶ci± zalecan± przez producenta wyposa¿enia,- wykonywanie innych czynno¶ci niezbêdnych do prawid³owej realizacji zamówienia okre¶lonych w specyfikacji warunków zamówienia, za³±cznikach do specyfikacji i ofercie Wykonawcy.3. Wymagany minimalny okres gwarancji 24 miesi±ce, od dnia podpisania protoko³u zdawczo-odbiorczego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33172100-7 - Urz±dzenia do anestezji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Ocena ofert bêdzie dokonana wed³ug skali punktowej. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± warto¶æ punktow± oceny koñcowej. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜parametry oferowane
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜2. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia:2.1. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencjii konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wrazz dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innegowykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cymZa³±cznik nr 5 do SWZ;2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;2.2.1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwartojego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, niezawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nieznajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianejw przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.2.2.2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o którychmowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczeniewykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lubo¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju,w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniupod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organemsamorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejscezamieszkania wykonawcy.2.2.3. Dokumenty/o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 2.1 i 2.2 powinny byæ wystawione niewcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: ˜Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
˜2) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane wraz z ofert±:- zestawienie parametrów wymaganych oraz punktowanych- opis oferowanego sprzêtu medycznego w postaci dokumentów handlowych dla oferowanego produktu: katalogi, foldery lub instrukcje obs³ugi, które w jednoznaczny sposób potwierdzaj±, ¿e oferowany sprzêt spe³nia wszystkie parametry techniczne opisane w SWZ (za³±cznik nr 2)- Deklaracje Zgodno¶ci wystawion± przez wytwórcê lub certyfikat CE dla oferowanego sprzêtu - O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu wymagañ, wype³nione zgodnie z za³±cznikiem nr 35.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
˜Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie, za wyj±tkiem informacji w zakresie parametrów ocenianych (punktowanych). Dane stanowi±ce kryterium oceny ofert nie podlegaj± uzupe³nieniuSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
˜1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i wskazywaæ: postêpowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówieni, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres umocowania.2. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
˜Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 pzp oraz wskazanym we wzorze umowy - za³±cznik nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ˜Wykonawca sk³±da ofertê za po¶rednictwem "Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty" dostêpnego na ePuap i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-23
2021-06-14 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KO£A
- Oznakowanie poziome polegaj±ce na wykonaniu lub odnowieniu istniej±cego oznakowania poziomego na ulicach i drogach powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2025 roku z podzia³em na 2 czê¶ci
- REMONT UL. POWSTAÑCÓW ¦L¡SKICH W KOLE.
- BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 497579P - UL.KAZIMIERZA WIELKIEGO W KOLE.
wiêcej: przetargi w Kole »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.