Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00022789/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości na terenie gminy Zator
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Zatora
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Zator
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-640
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8412215
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zator.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0f6d0ff-aef9-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości na terenie gminy Zator2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0f6d0ff-aef9-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00082534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021397/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Oczyszczanie miasta i gminy Zator
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022665
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami,
ponad 90% działalności Wykonawcy dotyczy wykonywania zadań powierzonych mu przez Zamawiającego lub inną osobę
prawną, nad którą Zamawiający sprawuje kontrolę oraz nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. W związku z
czym zachodzi przesłanka, o której mowa w art. 214 ust 1 pkt 11 lit a, b, i c.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DI.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zakres rzeczowy Zadania realizowany w ramach przedmiotu zamówienia:
• Oczyszczanie z nieczystości terenu wokół przystanków autobusowych dwa razy w tygodniu wraz z wywozem nieczystości i opróżnianiem ustawionych przy przystankach koszy. Zakres prac obejmuje również wykoszenie traw dwa metry wokół przystanków na bieżąco w okresie letnim.
• Mycie przystanków autobusowych trzy razy w roku (marzec, maj i lipiec).
• Utrzymanie czystości – na chodnikach, placach, skwerach, skarpach itp. Za zakres prac obejmuje zbieranie odpadów i śmieci, likwidowanie rosnących traw wzdłuż krawężników oraz pomiędzy kostkami na chodnikach, usuwanie liści.
• Sprzątanie śmieci z pasa drogowego po koszeniu.
• W okresie zimowym odśnieżanie oraz posypywanie chodników w obszarze Rynku i ciągów pieszych prowadzących do niego.
• Mechaniczne zamiatanie ciągów pieszych w obrębie miasta– według zgłaszanych potrzeb.
• Utrzymanie w estetycznym stanie słupów ogłoszeniowych oraz tablic poprzez okresowe usuwanie starych ogłoszeń jeden raz w miesiącu, oraz usuwanie na bieżąco wszelkich ogłoszeń, plakatów itp. z drzew, przystanków i innych miejsc do tego celu nie przeznaczonych.
• zbieranie odpadów na terenach sołectw– według zgłaszanych potrzeb.
• interwencje służb porządkowych na indywidualne zlecenie Zamawiającego.
• Utrzymanie w czystości pomnika w Rynku w Zatorze wg potrzeb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Negocjacje z podmiotem zaproszonym do negocjacji - Zakładem Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Zamkowa 4, 32-640 Zator, nie doprowadziły do zawarcia umowy. Ponadto w toku negocjacji cenowych Zamawiający zidentyfikował nowe potrzeby nieuwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia.INNE PRZETARGI ZATOR
więcej: przetargi ZATOR »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- "Świadczenie usług kompleksowych związanych z utrzymaniem chodników, schodów i rowów na terenie miasta Chełmna w 2025 roku".
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.