Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00629332/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
- 2024/BZP 00650298/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 310 przy ul. Hawajskiej 7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/185144/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 310 przy ul. Hawajskiej 72.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad17aedc-9e8e-405f-b6e3-5e3def8885bb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00082839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/37/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Remont placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 310 przy ul. Hawajskiej 7
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629332
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 104/WZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1038089,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw znajdującego się na terenie Szkoły Podstawowej nr 310 przy ul. Hawajskiej 7 w Warszawie. Plac zabaw zyska nową nawierzchnię, nowe urządzenia zabawowe oraz wyposażenie małej architektury. Schody na placu głównym i niskie ceglane murki oraz donica dookoła drzewa zostaną odnowione w celu dalszego użytkowania. Na placu zabaw zostaną przeprowadzone również prace z zakresu pielęgnacji zieleni wraz z nowymi nasadzeniami.
Informacje ogólne:
Plac zabaw zlokalizowany jest przy ul. Hawajskiej 7 w Warszawie.
Działka nr 9/2 obręb 1-10-18 stanowiąca własność m.st. Warszawy Dzielnicy Ursynów
Dane Liczbowe:
Powierzchnia terenu zewnętrznego objętego modernizacją: 1 350,00 m2
Zakres zamówienia:
• Przygotowanie placu budowy
• Oczyszczanie terenu z kamieni, gałęzi, liści, śmieci itp.
• Zabezpieczenie drzew na czas wykonywania robót
• Demontaż nawierzchni, wyposażenia oraz ogrodzenia
• Roboty remontowe w zakresie wymiany pokrycia murków do siedzenia, ogrodzenia, remontu schodów i donicy, odnowienia kraty przy oknach piwnicznych oraz remontu drewnianego siedziska z oparciem
• Oczyszczenie kostki betonowej i murku oraz oczyszczenie z piaskowaniem podmurówki
• Roboty ziemne w zakresie wzniesienia przy kracie nad oknami piwnicznymi
• Wykonanie cięć korekcyjnych drzew oraz krzewów wraz z wywozem karpiny, gałęzi i dłużyc
• Wykonanie nowej nawierzchni pieszej z kostki betonowej wraz z obrzeżami
• Wykonanie nowej nawierzchni pieszej klinkierowej wraz z obrzeżami
• Wykonanie nawierzchni bezpiecznej EPDM wraz z obrzeżami oblewanymi
• Wykonanie podestu drewnianego
• Dostawa i montaż mebli miejskich takich jak zestawy siedzisk, koszy oraz stolików okrągłych
• Dostawa i montaż urządzeń zabawowych zgodnie z dokumentacją projektową
• Dostawa i montaż elementów naturalnych takich jak: kłoda korowana oraz pieńki do chodzenia
• Wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej wraz z odwodnieniem liniowym oraz podłączeniem do kanalizacji deszczowej (istniejącej studni)
• Wykonanie nasadzenia drzew i krzewów oraz ściółkowania korą
• Wykonanie trawników z rolki wraz odtworzeniem uszkodzonych w trakcie prac nie objętych dokumentacją projektową
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5a do SWZ;
Projekt techniczny – załącznik nr 5b do SWZ,
Przedmiar robót – załącznik nr 5c do SWZ;
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 5d do SWZ;
Materiały informacyjne – załącznik nr 5e do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1159525,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1326186,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1159525,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROYAL PLAY Łukasz Piotrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591634035
7.3.3) Ulica: Kańkowo 72C
7.3.4) Miejscowość: Małkinia Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 07-320
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1159525,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.