Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie szaletów miejskich na terenie miasta Lublin w niżej wymienionych miejscach:
1) Plac Litewski – szalet podziemny
2) pod ul. Zamkową – szalet podziemny
3) Ogród Saski – szalet podziemny
4).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie szaletów miejskich na terenie miasta Lublin w niżej wymienionych miejscach:1) Plac Litewski – szalet podziemny
2) pod ul. Zamkową – szalet podziemny
3) Ogród Saski – szalet podziemny
4).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d4835aa-840f-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00337941/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.12 Utrzymanie w okresie od 01.03.2022 do 28.02.2026 r. szaletów miejskich na terenie miasta Lublin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053842/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.129.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3793440,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres umowy obejmuje:
1) zapewnienie osobom korzystającym (w tym osobom niepełnosprawnym) stałego dostępu do szaletów w godzinach pracy szaletów określonych w umowie,
2) zapewnienie stałego dozoru osobowego w szaletach w godzinach otwarcia szaletów określonych w umowie,
3) bieżące utrzymywanie szaletów oraz terenu przed szaletami we właściwym stanie sanitarno-porządkowym oraz zapewnienie odpowiedniego oznakowania szaletów,
4) pobieranie opłat za korzystanie z szaletów oraz obsługa kas fiskalnych i terminali płatniczych,
5) prowadzenie dokumentacji, uzyskiwanie pozwoleń, decyzji i opinii w zakresie utrzymania szaletów wymaganych przepisami prawa oraz analiza potrzeb inwestycyjnych w szaletach,
6) wykonywanie prac występujących sporadycznie, spowodowanych awarią, zdarzeniem losowym, wymagających dla swojej realizacji odpowiednich uprawnień oraz specjalistycznych kwalifikacji w zakresie poszczególnych branż, tj. branży elektrycznej, budowlanej, sanitarnej, urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych. Dotyczy to napraw urządzeń i instalacji (grzewczych, klimatyzacji – w obiektach, w których istnieje, wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych), wymiany drzwi, okien oraz armatury instalacji sanitarnych;
7) wykonywanie przeglądów budowlanych i badań technicznych zgodnie z przepisami prawa oraz przeglądów i konserwacji wszystkich urządzeń i instalacji związanych z obiektami zgodnie z instrukcjami/wytycznymi/DTR urządzeń, a także konserwacja urządzeń systemu sygnalizacji włamania-napadu oraz monitorowania sygnałów systemu sygnalizacji (szalet pod ul. Zamkową);
8) serwis kas rejestrujących i terminali płatniczych w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym;
9) wywóz odpadów komunalnych;
10) konwój uzyskanych wpłat za korzystanie z szaletów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70332200-9 - Usługi zarządzania nieruchomościami komercyjnymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3942109,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3942109,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3942109,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7122890671
7.3.3) Ulica: ul. RÓŻANA, nr 1, lok. 2A
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-538
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) MKK Sp. z.o.o. - konwój uzyskanych wpłat za korzystanie z szaletów,
2) PHU PAMAR Marcin Andrzejuk – dostawy środków czystości,
3) KOM-EKO S.A – wywóz odpadów komunalnych,
4) LIFT SERVICE S.A. - serwis dźwigów hydraulicznych,
5) ALFA SYSTEM Alicja Włodarczyk – serwis kas fiskalnych,
6) FISKAL SERWIS Stanisław Fus – serwis kas fiskalnych,
7) MATLIFT – serwis platformy schodowej,
8) PLANET PAY Sp. z o.o. - serwis terminali płatniczych,
9) ALTEST Systemy Zabezpieczeń – serwis systemu alarmowego,
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3942109,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-01 do 2026-02-28SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Pełna nazwa zamówienia:utrzymanie szaletów miejskich na terenie miasta Lublin w niżej wymienionych miejscach:
1) Plac Litewski – szalet podziemny
2) pod ul. Zamkową – szalet podziemny
3) Ogród Saski – szalet podziemny
4) Park Ludowy – dwa szalety nadziemne
w Lublinie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przeprowadzenie badania społecznego pn.: "Diagnoza województwa lubelskiego w zakresie używania substancji psychoaktywnych wśród osób dorosłych oraz ich dostępności"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Ekologiczny pracownik porządkowy z elementami pielęgnacji roślin"
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie i wybranych jednostek podległych
- Organizacja konferencji szkoleniowej dla gmin
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych do IMW w Lublinie - 1 część
- "Dostawa 2 samochodów osobowych typu SUV" na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie chodników w mieście Chojnice w sezonie zimowym 2024/2025
- Usługi polegające na obsłudze mobilnego sprzętu sanitarnego (kabin sanitarnych, umywalek wolnostojących) na terenie jednostek, instytucji i obiektów wojskowych
- Zimowe utrzymanie dróg w mieście Chojnice w sezonie zimowym 2024/2025
- Bieżące naprawy i konserwacja instalacji wodnej, sanitarnej, centralnego ogrzewania i gazowej w budynkach KZB Legionowo Spółka z o.o.
- Świadczenie usług konserwacji kotłowni gazowych, instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody w pomieszczeniach kotłowni w budynkach administr. przez AN-1, AN-5, AN-6 i AN-7 ZGN Praga-Południe.
- ZP/22/24 Wykonanie usług bieżącej konserwacji pomieszczeń Gabinetu Narkoz w siedzibie Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Nowy Zjazd 1
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.