eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRoboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083069 z dnia 2021-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a833ec6-9911-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020064/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń ul. Wichrowa 20 w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031221/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 149900,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125186,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń w budynku zlokalizowanym przy ul. Wichrowej 20 w Poznaniu.
UWAGA: Przedmiot zamówienia realizowany będzie na czynnym obiekcie. Zamawiający w całości udostępni powierzchnie przewidziane do remontu lub udostępni pomieszczenia w sposób zapewniający ciągłość prowadzenia robót. Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany przedłożyć harmonogram robót, który przed przystąpieniem do realizacji umowy zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego.
2. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia obejmują w szczególności wykonywanie następujących prac:
- wykucie otworów i montaż drzwi wewnętrznych,
- gruntowanie podłoży poziomych i pionowych,
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian i sufitów,
- jednokrotne malowanie stolarki drzwiowej sanitariatów,
- wymianę wentylatorów wyciągowych w łazienkach,
- wymianę gniazd i włączników, montaż nowych włączników,
- wymianę elementów białego montażu sanitarnego (baterii, brodzika, misek ustępowych, desek sedesowych),
- wykonanie podejść wodnych i kanalizacyjnych do zmywarek i zlewozmywaków,
- montaż systemu koryt wraz z przepustami przez ściany i strop,
- wykonanie masy samopoziomującej (wylewka korygująco-wyrównująca grubości min. 2,0 mm),
- demontaż starych pokryć podłogowych i położenie homogenicznej, rulonowej wykładziny PVC z listwami przyściennymi.
Dobór materiałów oraz sposób wykonania prac musi być zgodny z warunkami technicznymi.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w: zał. nr 1A - przedmiar robót, zał. nr 1B – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zał. nr 1D – rzut parteru, zał. nr 1E – rzut piętra do SWZ.
4. Stosownie do art. 95 ust. 1 pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia wymienione w pkt 3.1. SWZ. Przedmiotowy wymóg nie dotyczy czynności związanych z kierowaniem robotami, nadzorem nad realizowanymi robotami budowlanymi oraz transportem materiałów i osób na teren realizowanych robót budowlanych.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone w zał. nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144894,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144894,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HFM Group M.Halec sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300300891

7.3.3) Ulica: Leszczyńska 50

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-113

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144894,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy maksymalnie w terminie 12 tygodni kalendarzowych liczonych od następnego dnia kalendarzowego przypadającego bezpośrednio po dniu podpisania umowy przez obie strony.
2021-06-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.