Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031221/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083069 z dnia 2021-06-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna Wilda 80A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-501
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a833ec6-9911-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020064/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń ul. Wichrowa 20 w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031221/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 149900,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125186,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń w budynku zlokalizowanym przy ul. Wichrowej 20 w Poznaniu.
UWAGA: Przedmiot zamówienia realizowany będzie na czynnym obiekcie. Zamawiający w całości udostępni powierzchnie przewidziane do remontu lub udostępni pomieszczenia w sposób zapewniający ciągłość prowadzenia robót. Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany przedłożyć harmonogram robót, który przed przystąpieniem do realizacji umowy zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego.
2. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia obejmują w szczególności wykonywanie następujących prac:
- wykucie otworów i montaż drzwi wewnętrznych,
- gruntowanie podłoży poziomych i pionowych,
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian i sufitów,
- jednokrotne malowanie stolarki drzwiowej sanitariatów,
- wymianę wentylatorów wyciągowych w łazienkach,
- wymianę gniazd i włączników, montaż nowych włączników,
- wymianę elementów białego montażu sanitarnego (baterii, brodzika, misek ustępowych, desek sedesowych),
- wykonanie podejść wodnych i kanalizacyjnych do zmywarek i zlewozmywaków,
- montaż systemu koryt wraz z przepustami przez ściany i strop,
- wykonanie masy samopoziomującej (wylewka korygująco-wyrównująca grubości min. 2,0 mm),
- demontaż starych pokryć podłogowych i położenie homogenicznej, rulonowej wykładziny PVC z listwami przyściennymi.
Dobór materiałów oraz sposób wykonania prac musi być zgodny z warunkami technicznymi.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w: zał. nr 1A - przedmiar robót, zał. nr 1B – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zał. nr 1D – rzut parteru, zał. nr 1E – rzut piętra do SWZ.
4. Stosownie do art. 95 ust. 1 pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia wymienione w pkt 3.1. SWZ. Przedmiotowy wymóg nie dotyczy czynności związanych z kierowaniem robotami, nadzorem nad realizowanymi robotami budowlanymi oraz transportem materiałów i osób na teren realizowanych robót budowlanych.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone w zał. nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144894,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144894,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HFM Group M.Halec sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300300891
7.3.3) Ulica: Leszczyńska 50
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-113
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HFM GROUP" - M. HALEC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"HFM GROUP" - M. HALEC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144894,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
- "Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku" - etap I
- "Budowa samodzielnej kancelarii leśnictwa Chotylub wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.