eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlembówBudowa dróg gminnych w zakresie 3 zadań



Ogłoszenie z dnia 2022-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych w zakresie 3 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Klembów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00

1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.klembow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg gminnych w zakresie 3 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6841e989-7db7-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023925/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa dróg gminnych w zakresie 3 zadań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033413/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 454579,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, pn.: „Budowa dróg gminnych w zakresie 3 zadań”, w tym:
1) Budowa chodnika i zjazdów w ciągu drogi gminnej ul. Kryształowej w miejscowości Krusze o dł. L = 390,00 mb, gm. Klembów, pow. Wołomiński, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa chodnika przy ul. Kryształowej w Kruszu w stronę Tłuszcza”;
2) Rozbudowa drogi gminnej ul. Wspólnej w Rasztowie na dł. L = 388,00 mb w zakresie budowy chodnika i zjazdów, gm. Klembów, pow. Wołomiński, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Kontynuacja budowy chodnika przy ul. Wspólnej w Rasztowie”;
3) Przebudowa drogi gminnej ul. Miodowej w miejscowości Sitki o dł. L = 74,00 mb, gm. Klembów, pow. Wołomiński, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ul. Miodowej w miejscowości Sitki – kontynuacja”,
w skrócie: „Budowa dróg gminnych w zakresie 3 zadań”.
III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze;
2) wykonanie wykopów;
3) wykonanie wykopów ze skarpowaniem ścian;
4) przygotowanie podłoża pod nawierzchnie drogowe;
5) wykonanie kolejno elementów i warstw konstrukcji nawierzchni;
6) wykonanie prac tymczasowych i towarzyszących;
7) uporządkowanie terenu i likwidacja zaplecza budowy;
8) wycinkę drzew;
9) przebudowę kolizji słupka telekomunikacyjnego z chodnikiem.
Szczegółowy zakres robót ujęty jest w n/w dokumentach, które stanowią załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ):
- przedmiary robót, zakres graficzny.
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu oraz sprawdzenia zgodności załączonej do SWZ dokumentacji projektowej, tj. przedmiarów robót oraz zakresu graficznego. Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy w wycenie robót budowlanych. Wywiezienie urobku z terenu budowy, składowanie materiałów oraz transport leży całkowicie po stronie Wykonawcy. Nadmiar urobku nadający się do wbudowania zostanie rozplantowany na przylegających drogach gruntowych lub przewieziony w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397691,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664630,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397691,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "STANPOL" Stanisław Sieradzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 762-000-60-58

7.3.3) Ulica: Prosta 25

7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 05-240

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397691,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak informacji dodatkowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.