Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bieżące i interwencyjne utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30
1.11.4.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.11.5.) Kod pocztowy: 47-220
1.11.6.) Województwo: opolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: bip.cuwkk.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące i interwencyjne utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-573a1927-4454-45f8-8e4d-a7f190314327
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041770/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bieżące i interwencyjne utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/6fa290b6-1716-4d5b-a1ce-1feafa3c14b53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/6fa290b6-1716-4d5b-a1ce-1feafa3c14b5
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/6fa290b6-1716-4d5b-a1ce-1feafa3c14b5.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
3. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail);
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux;
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich
głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera);
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
5. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych:
a) pliki w formatach określonych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf,
.doc,.docx, .xls, .xlsx,
b) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z,
c) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików, przy zachowaniu zapisów z pkt 17.8 SWZ.
6. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta „Wiadomości”). Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, przekazać należy za pośrednictwem Platformy (karta„Zapytania/Wyjaśnienia). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
7. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej podpisaną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.
8. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2022, poz. 1233), które Wykonawca chce zastrzec w prowadzonym postępowaniu przy składaniu ofert, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym podpisanym pliku, na karcie „Oferta/Załączniki”, w tabeli „Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa”, za pomocą opcji „Załącz plik”. Plik z
tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być łączony z innymi plikami w jednym archiwum (zip) podpisywanym elektronicznie. Niespełnienie tych zasad zachowania poufności będzie skutkować uznaniem takich informacji za jawne.
9. Nie zaleca się podpisywania folderu Archiwum (zip) zawierającego niepodpisane pliki – powinno nastąpić najpierw podpisanie
plików, a potem ewentualnie spakowanie do zip.
10. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Pełny opis wymagań zawarto w punkcie 17 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.262.8.2025.MS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.
Przedmiot zamówienia składa się z 2 części:
Część I zamówienia:
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 roku.
Część II zamówienia:
Interwencyjne utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 roku.
Na przedmiot zamówienia w części I składa się:
1. Wykonywanie usług i robót budowlanych stanowiących bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach stanowiących własność Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na przeprowadzeniu w ustaleniu zakresu z Jednostką organizacyjną zespołu zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń i napraw w oznakowaniu poziomym, oraz robót, usług i dostaw związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2. Na przedmiotowe zamówienie składa się:
- wykonanie robót związanych z utrzymaniem oznakowania poziomego,
- wykonanie robót, usług i dostaw związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy:
- minimum 2-ma brygadami roboczymi o składzie co najmniej 3 osobowym (oznakowanie poziome); w każdej brygadzie min 2 osoby posiadające uprawnienia do podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym wynikające z przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1101) lub równoważne;
- minimum 1 brygadą roboczą o składzie co najmniej 2 osobowymi (oznakowanie pionowe); w każdej brygadzie min 2 osoby posiadające uprawnienia do podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym wynikające z przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1101) lub równoważne.
4. Obmiar robót zgłaszanych przez Jednostkę organizacyjną będzie określać faktyczny zakres robót.
5. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót zamieszczonym na stronie prowadzonego postępowania.
6. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
- Przedmiar robót (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny);
- STWiORB;
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311 z późn. zm.).
Inne wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
Obowiązki Wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
4.2.6.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
34928470-3 - Elementy oznakowania
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1. Cena brutto całego zadania [PLN] - 60%
2. Przedłużony okres gwarancji wykonania oznakowania pionowego [miesiące] - 40%
2) Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1. Cena brutto (PLN)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
– Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof - cena podana w badanej ofercie
2.Przedłużony okres gwarancji wykonania oznakowania pionowego [miesiące]
Liczba punktów = (Gof/Gmax) * 100 * waga
gdzie:
- Gmax – najwyższa wartość spośród wszystkich ofert
- Gof – wartość podana w badanej ofercie wykonawcy
Uwaga!
Gwarancję należy podać w miesiącach. Wykonawcy, którzy udzielą gwarancji na 60 miesięcy i powyżej 60 miesięcy otrzymają tą samą maksymalną ilość punktów tj. 40, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.
Zamawiający odrzuci oferty, które będą podawały okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy jako niezgodne z warunkami i treścią SWZ.
Przeliczenie wg powyższego wzoru nastąpi w przedziale 36÷59 miesięcy udzielonej gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres gwarancji wykonania oznakowania pionowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.
Przedmiot zamówienia składa się z 2 części:
Część I zamówienia:
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 roku.
Część II zamówienia:
Interwencyjne utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 roku.
Na przedmiot zamówienia w części II składa się:
1. Wykonywanie robót budowlanych stanowiących interwencyjne utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego na drogach stanowiących własność Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na przeprowadzeniu w ustaleniu zakresu z Jednostką organizacyjną zespołu zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń i napraw w oznakowaniu pionowym, utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót, usług i dostaw związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
3. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
- Przedmiar robót (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny);
- STWiORB;
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
- Organizację ruchu i oznakowanie miejsca wykonywania prac w czasie ich trwania oraz zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót.
- Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
- Remonty i naprawę zniszczonej przez Wykonawcę podczas robót elementów.
- Transport i przerzut sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac.
- Ubezpieczenie robót na czas trwania realizacji zadania.
- Odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody osób trzecich powstałe w wyniku prowadzenia prac przez Wykonawcę.
- Wszelkie koszty wynikające z wyżej podanego zakresu ponosi wykonawca robót.
5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania wszystkich niezbędnych prac dla utrzymania dobrego stanu technicznego oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na zarządzanej przez Jednostkę organizacyjną sieci dróg, a w szczególności:
a. realizowania w terminach określonych przez Jednostkę organizacyjną prac związanych z wykonywaniem, naprawą, wymianą oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego ;
b. przechowywania w magazynie Wykonawcy i prowadzenia ewidencji odzyskanych, a nadających się do ponownego zabudowania znaków drogowych i elementów BRD przez okres trwania umowy;
c. przystępowanie do oględzin i rozpoczęcie usuwania wad i usterek w terminie nie dłuższym niż 36 godzin od momentu zgłoszenia przez Jednostkę organizacyjną.
6. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy:
- minimum 1 brygadą roboczą o składzie co najmniej 2 osobowymi (oznakowanie pionowe); w każdej brygadzie min 2 osoby posiadające uprawnienia do podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym wynikające z przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1101) lub równoważne.
7. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót zamieszczonym na stronie prowadzonego postępowania.
Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311 z późn. zm.).
Inne wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
Obowiązki Wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
4.2.6.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34928470-3 - Elementy oznakowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1. Cena brutto całego zadania [PLN] - 60%
2. Przedłużony okres gwarancji wykonania oznakowania pionowego [miesiące] - 40%
2) Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
1. Cena brutto (PLN)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
– Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
– Cof - cena podana w badanej ofercie
2.Przedłużony okres gwarancji wykonania oznakowania pionowego [miesiące]
Liczba punktów = (Gof/Gmax) * 100 * waga
gdzie:
- Gmax – najwyższa wartość spośród wszystkich ofert
- Gof – wartość podana w badanej ofercie wykonawcy
Uwaga!
Gwarancję należy podać w miesiącach. Wykonawcy, którzy udzielą gwarancji na 60 miesięcy i powyżej 60 miesięcy otrzymają tą samą maksymalną ilość punktów tj. 40, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.
Zamawiający odrzuci oferty, które będą podawały okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy jako niezgodne z warunkami i treścią SWZ.
Przeliczenie wg powyższego wzoru nastąpi w przedziale 36÷59 miesięcy udzielonej gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres gwarancji wykonania oznakowania pionowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna i zawodowa:
DOTYCZY CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA
1. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a. co najmniej jednej roboty budowlanej w ramach której wykonano oznakowanie poziome cienkowarstwowe i grubowarstwowe dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych lub gminnych o powierzchni malowania nie mniejszej niż: 2000 m² dla oznakowania cienkowarstwowego i 50 m² dla oznakowania grubowarstwowego, w ramach jednego zadania.
b. jedną usługę polegającą na bieżącym utrzymaniu nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na sieci dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych w ramach, której wykonano: wymianę znaków pionowych lub wymianę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto, w ramach jednego zadania.
z potwierdzeniem ich należytego wykonania.
Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału
w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu złożonego do oferty Wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
DOTYCZY CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA
1. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a. jedną usługę polegającą na bieżącym utrzymaniu nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na sieci dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych w ramach, której wykonano: wymianę znaków pionowych lub wymianę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, w ramach jednego zadania.
z potwierdzeniem ich należytego wykonania.
Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu złożonego do oferty Wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
W przypadku składania przez wykonawcę ofert na więcej niż 1 część zamówienia, powyższe warunki muszą zostać spełnione łącznie. Pod pojęciem „spełnione łącznie” należy rozumieć zsumowanie wartości wymaganych kwot brutto w danych częściach zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY /WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE I PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY WYKONAWCY, O KTÓRYCH MOWA W ART. 108 I ART. 109 ORAZ W USTAWIE Z DNIA
13 KWIETNIA 2022 ROKU O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
1. Oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Oświadczenie na wezwanie Zamawiającego składa:
• Wykonawca (druk Nr 3);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 3);
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 3A). Oświadczenie należy złożyć na wezwanie Zamawiającego, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PODSTAWIE ART. 112 USTAWY PZP
DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
1. Wykaz usług (sporządzony wg wzoru druk Nr 5-U) wykonanych,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane
lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Zgodnie z § 9 ust. 4 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji Zamawiający dopuszcza aby wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych dotyczył okresu dłuższego niż ostatnie 3 lata.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru druku, podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia.DO FORMULARZA OFERTY NALEŻY OBOWIĄZKOWO ZAŁĄCZYĆ FORMULARZ CENOWY dla danej części zamówienia opublikowany na stronie Zamawiającego jako integralną część formularza oferty podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy/ Wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu oferty.
Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.
3. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SWZ
(druk Nr 4) lub pełnomocnictwa Wykonawcy. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2 niniejszej tabeli.
Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składa:
• Wykonawca (druk Nr 1);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 1)
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 1A) w zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.
5. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składa:
• Wykonawca (druk Nr 2);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk Nr 2);
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk Nr 2A).
Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.
6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów
w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 5A.
Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.
7. Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
Niniejsze oświadczenie składa się w formularzu oferty w pkt 9 i dotyczy tylko Wykonawców występujących wspólnie.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółki cywilne) oraz winni spełniać następujące wymagania:1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
2) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:
a) nazwę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa.
4) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników.
5) Pełnomocnictwo należy załączyć do składanej oferty w formie określonej w pkt 16 SWZ.
6) Zamawiający w okresie realizacji zamówienia nie dopuszcza możliwości zmiany pełnomocnika poza zdarzeniami losowymi niewynikającymi z działań Wykonawcy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
7) Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie, o którym mowa w punkcie powyżej.
8) Wszyscy Wykonawcy występują wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z Wykonawców/wspólników musi być częścią omawianego wcześniej pełnomocnictwa. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy.
9) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
10) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
11) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
12) W przypadku, o którym mowa w pkt 9 i 10, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
13) Dokumenty/oświadczenia dotyczące Wykonawców występujących wspólnie należy złożyć w formie określonej w pkt 16 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Jednostka organizacyjna przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień umowy, w zakresie:1) Zmiany terminu realizacji zadania,
2) Zmiany wartości wynagrodzenia umownego zadania
3) Inne zmiany umowy.
Szczegółowe warunki zmian określono w §16 projektowanych postanowień umowy stanowiących druk nr 6a i 6b do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/6fa290b6-1716-4d5b-a1ce-1feafa3c14b5
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-10 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Uchwałą Zarządu Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego nr 22/157/2024 z dnia 19 grudnia 2024 roku Zamawiający został wyznaczony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu: Bieżące i interwencyjne utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 roku. Podstawa prawna: art. 32 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 107 ze zm.) oraz na podstawie art. 41 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 1320).JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NA RZECZ KTÓREJ REALIZOWANE JEST POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ KTÓRA W IMIENIU POWIATU KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKIEGO ZAWRZE UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZWANA DALEJ JEDNOSTKĄ ORGANIZACYJNĄ
Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu,
Wydział Infrastruktury Drogowej
Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle
2. Termin realizacji zamówienia:
DOTYCZY CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA
Zadanie należy zrealizować w okresie: od daty podpisania umowy do 29.12.2025 r.
a) Termin realizacji pojedynczego zlecenia dot. oznakowania pionowego oraz elementów urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - do 15 dni, (jeśli w pojedynczym zleceniu określono (dd.mm.rr) termin realizacji wykonania robót może zostać wydłużony maksymalnie do 30 dni) od daty przyjęcia zlecenia.
b) Termin realizacji zlecenia dot. oznakowania poziomego – do 30 dni od daty przyjęcia zlecenia.
DOTYCZY CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA
Zadanie należy zrealizować w okresie: od daty podpisania umowy do 29.12.2025 r.
a) Termin realizacji pojedynczego zlecenia interwencyjnego dot. oznakowania pionowego oraz elementów urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - do 36 h od daty przyjęcia zlecenia.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa serwerów, sprzętu sieciowego i innego sprzętu informatycznego - 5 części zamówienia
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych KP PSP w Kędzierzynie-Koźlu i podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych w sieci podmiotów działających na terytorium Polski w 2025 r.
- Usługa ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie Koźlu
- Bieżące i interwencyjne utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa budowy wielofunkcyjnego mini boiska osiedlowego na terenie osiedla Miejsce Kłodnickie (etap I - wykonanie dok.projektowej) - B.O. - III postępowanie
- Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych w Kędzierzynie-Koźlu I
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego"
- Przebudowa ul. Bukowej w Przasnyszu (II etap)
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zaliwie- Piegawki"
- Likwidacja barier architektonicznych i informacyjno - komunikacyjnych w Szkole Podstawowej nr 1 w Kamienicy
- Przebudowa DW 120 odc. Motaniec - DW 119
- Budowa drogi dla pieszych wraz z przejściem dla pieszych w ciągu DW 114 w m. Trzeszczyn
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.