Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00083160/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące i interwencyjne utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/6fa290b6-1716-4d5b-a1ce-1feafa3c14b51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące i interwencyjne utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-573a1927-4454-45f8-8e4d-a7f190314327
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041770/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bieżące i interwencyjne utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00083160
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.262.8.2025.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 201737,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.Przedmiot zamówienia składa się z 2 części:
Część I zamówienia:
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 roku.
Część II zamówienia:
Interwencyjne utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 roku.
Na przedmiot zamówienia w części I składa się:
1. Wykonywanie usług i robót budowlanych stanowiących bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach stanowiących własność Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na przeprowadzeniu w ustaleniu zakresu z Jednostką organizacyjną zespołu zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń i napraw w oznakowaniu poziomym, oraz robót, usług i dostaw związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2. Na przedmiotowe zamówienie składa się:
- wykonanie robót związanych z utrzymaniem oznakowania poziomego,
- wykonanie robót, usług i dostaw związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy:
- minimum 2-ma brygadami roboczymi o składzie co najmniej 3 osobowym (oznakowanie poziome); w każdej brygadzie min 2 osoby posiadające uprawnienia do podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym wynikające z przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1101) lub równoważne;
- minimum 1 brygadą roboczą o składzie co najmniej 2 osobowymi (oznakowanie pionowe); w każdej brygadzie min 2 osoby posiadające uprawnienia do podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym wynikające z przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1101) lub równoważne.
4. Obmiar robót zgłaszanych przez Jednostkę organizacyjną będzie określać faktyczny zakres robót.
5. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót zamieszczonym na stronie prowadzonego postępowania.
6. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
- Przedmiar robót (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny);
- STWiORB;
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311 z późn. zm.).
Inne wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
Obowiązki Wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
34928470-3 - Elementy oznakowania
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.5.) Wartość części: 182692,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 r.Przedmiot zamówienia składa się z 2 części:
Część I zamówienia:
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 roku.
Część II zamówienia:
Interwencyjne utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w 2025 roku.
Na przedmiot zamówienia w części II składa się:
1. Wykonywanie robót budowlanych stanowiących interwencyjne utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego na drogach stanowiących własność Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2025. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na przeprowadzeniu w ustaleniu zakresu z Jednostką organizacyjną zespołu zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń i napraw w oznakowaniu pionowym, utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót, usług i dostaw związanych z utrzymaniem oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
3. Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
- Przedmiar robót (stanowi tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny);
- STWiORB;
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
- Organizację ruchu i oznakowanie miejsca wykonywania prac w czasie ich trwania oraz zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót.
- Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac.
- Remonty i naprawę zniszczonej przez Wykonawcę podczas robót elementów.
- Transport i przerzut sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac.
- Ubezpieczenie robót na czas trwania realizacji zadania.
- Odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody osób trzecich powstałe w wyniku prowadzenia prac przez Wykonawcę.
- Wszelkie koszty wynikające z wyżej podanego zakresu ponosi wykonawca robót.
5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania wszystkich niezbędnych prac dla utrzymania dobrego stanu technicznego oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na zarządzanej przez Jednostkę organizacyjną sieci dróg, a w szczególności:
a. realizowania w terminach określonych przez Jednostkę organizacyjną prac związanych z wykonywaniem, naprawą, wymianą oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego ;
b. przechowywania w magazynie Wykonawcy i prowadzenia ewidencji odzyskanych, a nadających się do ponownego zabudowania znaków drogowych i elementów BRD przez okres trwania umowy;
c. przystępowanie do oględzin i rozpoczęcie usuwania wad i usterek w terminie nie dłuższym niż 36 godzin od momentu zgłoszenia przez Jednostkę organizacyjną.
6. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy:
- minimum 1 brygadą roboczą o składzie co najmniej 2 osobowymi (oznakowanie pionowe); w każdej brygadzie min 2 osoby posiadające uprawnienia do podawania sygnałów i poleceń związanych z kierowaniem ruchem drogowym wynikające z przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1101) lub równoważne.
7. Zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót zamieszczonym na stronie prowadzonego postępowania.
Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311 z późn. zm.).
Inne wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
Obowiązki Wykonawcy dotyczące bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac znajdują się w punkcie 5 SWZ ust. 1 .
4.5.3.) Główny kod CPV: 34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928470-3 - Elementy oznakowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.5.) Wartość części: 19045,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208710,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208710,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208710,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reznak Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363375010
7.3.3) Ulica: Wspólna 1S
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-839
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace związane z montażem oznakowania pionowego.
Prace związane z wykonaniem oznakowania poziomego.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208710,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23124,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49815,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23124,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGOWSKAZ T&T Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526073888
7.3.3) Ulica: ul. Długosza 84
7.3.4) Miejscowość: Wojkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-580
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23124,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa sprzętu sieciowego i innego sprzętu informatycznego - 3 części zamówienia
- Odnowienie licencji, gwarancji i wsparcia dla urządzenia FortiMail 400F
- Remont dwóch toalet uczniowskich w budynku głównym Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa przebudowy i rozbudowy placu zabaw przy Żłobku nr 6 w Kędzierzynie-Koźlu w ramach Aktywne Place Zabaw 2025
- Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem "Modernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego w zakresie m.in. izolacji i rozbudowy sanitariatów"
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa przebudowy i rozbudowy placu zabaw przy Żłobku nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu w ramach Aktywne Place Zabaw 2025
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej- ul. Polna w Orzyszu
- Przebudowa odcinka DP 2023 S ul. Wojska Polskiego od DK 43 do skrzyżowania z DP 2020 S ul. Jana Długosza oraz odcinka DP 2020 S od DP 2023 S do przejazdu kolejowego.
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Sokołów Podlaski
- Budowa ul. Duńskiej w Białych Błotach - etap II (na odcinku jednokierunkowym) oraz Projekt i budowa ul. Czeremchy w Białych Błotach (na odcinku od ul. Duńskiej do ul. Chlebowej)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 102829L w miejscowości Lasocin i Rososz od km 0+007,05 do km 1+919,70"
- "Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina"
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.