eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów"Organizacja kursów oraz szkoleń - z zakresu symulacji medycznej"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Organizacja kursów oraz szkoleń - z zakresu symulacji medycznej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rzeszowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691560040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Rejtana 16c

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbalchan@ur.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Organizacja kursów oraz szkoleń - z zakresu symulacji medycznej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aae9a38-a64d-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083269

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„WCSM – edukacja medyczna z wykorzystaniem Centrum Symulacji Medycznej – program rozwojowy Wydziału Medycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego”. Numer projektu: POWR.05.03.00-00-0006/18

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ur-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie zakupowe prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
a) Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://ur-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
b) poczty elektronicznej na wskazany adres email: tbalchan@ur.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszystkie
dokumenty przekazane za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym(Uwaga: pod
pojęciem podpisu osobistego należy rozumieć: zaawansowany podpis cyfrowy zapisany w warstwie
elektronicznej dowodu osobistego wydawanego od 2019 r.).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest . Uniwersytet Rzeszowski; 35-959 Rzeszów, al. Rejtana 16c, reprezentowany przez Rektora, tel. (17) 8721000;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@ur.edu.pl, tel. (17) 8723439
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Uniwersytet Rzeszowski prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://ur-edu.logintrade.net
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, (w przypadku zamówienia finansowanego z budżetu Unii Europejskiej – okres ten wynosi 10 lat);
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
11) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/UR/8/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Kurs podstawowy i zaawansowany dla instruktorów symulacji medycznej, kurs przygotowujący do prowadzenia egzaminów OSCE, kurs tworzenia scenariuszy symulacyjnych”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktorów

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie instruktorów

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Międzynarodowy kurs dla personelu zarządzającego CSM, międzynarodowy kurs dla instruktorów symulacji medycznej, zaawansowany międzynarodowy kurs dla instruktorów symulacji medycznej”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktorów

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie instruktorów

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Szkolenie dla techników symulacji oraz szkolenie z zakresu komunikacji z pacjentem”

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktorów

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie instruktorów

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek zdolności technicznej lub zawodowej.

Warunek dla części Nr 1: „Kurs podstawowy i zaawansowany dla instruktorów symulacji medycznej, kurs przygotowujący do prowadzenia egzaminów OSCE, kurs tworzenia scenariuszy symulacyjnych”.

Warunek dla Zadania częściowego nr 1:
Zadanie nr 1: Kurs podstawowy dla instruktorów symulacji medycznej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami zdolnymi do realizacji szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia, tj.:
Dysponuje co najmniej jednym instruktorem, który spełnia łącznie następujące warunki:
• posiada wykształcenie wyższe kierunkowe: medycyna lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo lub położnictwo;
• posiada tytuł zawodowy min. magistra;
• posiada minimum 5-letnie doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć dydaktycznych dla studentów jako instruktor z wykorzystaniem symulacji medycznej, w warunkach Centrum Symulacji Medycznej na polskiej uczelni medycznej;
• w okresie ostatnich dziesięciu [10] lat przed upływem terminu składania ofert posiada co najmniej
pięcioletnie doświadczenie w pracy jako pielęgniarz/rka lub położny/na lub ratownik medyczny lub lekarz/rka w polskiej jednostce ochrony zdrowia.


Warunek dla Zadania częściowego nr 2:
Zadanie nr 2: Kurs zaawansowany dla instruktorów symulacji medycznej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami zdolnymi do realizacji szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia, tj.:
Dysponuje co najmniej jednym instruktorem, który spełnia łącznie następujące warunki:
• posiada wykształcenie wyższe kierunkowe: medycyna lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo lub położnictwo;
• posiada tytuł zawodowy min. magistra;
• posiada minimum 5-letnie doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć dydaktycznych dla studentów jako instruktor z wykorzystaniem symulacji medycznej, w warunkach Centrum Symulacji Medycznej na polskiej uczelni medycznej;
• w okresie ostatnich dziesięciu [10] lat przed upływem terminu składania ofert posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy jako pielęgniarz/rka lub położny/na lub ratownik medyczny lub lekarz/rka w polskiej jednostce ochrony zdrowia.


Warunek dla zadania częściowego nr 3:
Zadanie nr 3: Kurs przygotowujący do prowadzenia egzaminów OSCE
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami zdolnymi do realizacji szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia, tj.:
Dysponuje co najmniej jednym instruktorem, który spełnia łącznie następujące warunki:
• posiada wykształcenie wyższe kierunkowe: medycyna lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo lub położnictwo;
• posiada tytuł zawodowy min. magistra;
• w okresie ostatnich dziesięciu [10] lat przed upływem terminu składania ofert posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy jako pielęgniarz/rka lub położny/na lub ratownik medyczny lub lekarz/rka w polskiej jednostce ochrony zdrowia;
• w okresie ostatnich trzech [3] lat przed upływem terminu składania ofert posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji zajęć dydaktycznych dla studentów jako instruktor z wykorzystaniem symulacji medycznej, w warunkach Centrum Symulacji Medycznej na polskiej uczelni medycznej;


Warunek dla zadania częściowego nr 4:
Zadanie nr 4: Kurs tworzenia scenariuszy symulacyjnych
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami zdolnymi do realizacji szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia, tj.:
Dysponuje co najmniej jednym instruktorem, który spełnia łącznie następujące warunki:
• posiada wykształcenie wyższe kierunkowe: medycyna lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo lub położnictwo;
• posiada stopień naukowy min. magistra;
• w okresie ostatnich dziesięciu [10] lat przed upływem terminu składania ofert posiada co najmniej czteroletnie doświadczenie w pracy jako pielęgniarz/rka lub położny/na lub ratownik medyczny lub lekarz/rka w polskiej jednostce ochrony zdrowia;
• w okresie ostatnich trzech [3] lat przed upływem terminu składania ofert posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji zajęć dydaktycznych dla studentów jako instruktor z wykorzystaniem symulacji medycznej, w warunkach Centrum Symulacji Medycznej na polskiej uczelni medycznej;




Warunek dla części Nr 2: „Międzynarodowy kurs dla personelu zarządzającego CSM, międzynarodowy kurs dla instruktorów symulacji medycznej, zaawansowany międzynarodowy kurs dla instruktorów symulacji medycznej”.

Warunek dla zadania częściowego nr 1:
Zadanie nr 1: Międzynarodowy kurs dla personelu zarządzającego CSM
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami zdolnymi do realizacji szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia, tj.:
Dysponuje co najmniej jednym instruktorem, który spełnia łącznie następujące warunki:
• posiada wykształcenie wyższe kierunkowe: medycyna lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo lub położnictwo;
• posiada stopień naukowy min.; magistra
• w okresie ostatnich sześciu [6] lat przed upływem terminu składania ofert posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w Centrum Symulacji Medycznej.
• w okresie ostatnich trzech [3] lat przed upływem terminu składania ofert posiada co najmniej jednoroczne doświadczenie w realizacji zajęć dydaktycznych dla studentów jako instruktor z wykorzystaniem symulacji medycznej, w warunkach Centrum Symulacji Medycznej.


Warunek dla zadania częściowego nr 2:
Zadanie nr 2: Międzynarodowy kurs dla instruktorów symulacji medycznej – poziom podstawowy.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami zdolnymi do realizacji szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia, tj.:
Dysponuje co najmniej jednym instruktorem, który spełnia łącznie następujące warunki:
• posiada wykształcenie wyższe kierunkowe: medycyna lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo lub psychologia;
• posiada tytuł naukowy magistra
• w okresie ostatnich trzech [3] lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej 15 szkoleń dla instruktorów symulacji medycznej, w warunkach zagranicznego Centrum Symulacji Medycznej.


Warunek dla zadania częściowego nr 3:
Zadanie nr 3: Międzynarodowy kurs dla instruktorów symulacji medycznej – poziom zaawansowany.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami zdolnymi do realizacji szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia, tj.:
Dysponuje co najmniej jednym instruktorem, który spełnia łącznie następujące warunki:
• posiada wykształcenie wyższe kierunkowe: medycyna lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo lub psychologia;
• posiada tytuł naukowy min. mgr;
• w okresie ostatnich trzech [3] lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej 30 szkoleń dla instruktorów symulacji medycznej, w warunkach zagranicznego Centrum Symulacji Medycznej.
• w okresie ostatnich dziesięciu [10] lat przed upływem terminu składania ofert posiada co najmniej siedmioletnie doświadczenie jako instruktor symulacji medycznej w warunkach Centrum Symulacji Medycznej.


Warunek dla części Nr 3: „Szkolenie dla techników symulacji oraz szkolenie z zakresu komunikacji z pacjentem”

Warunek dla zadania częściowego nr 1:
Zadanie nr 1: Szkolenie dla techników symulacji medycznej.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami zdolnymi do realizacji szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia, tj.:
Dysponuje co najmniej jednym instruktorem, który spełnia łącznie następujące warunki:
• posiada wykształcenie wyższe;
• w okresie ostatnich dziesięciu [10] lat przed upływem terminu składania ofert posiada co najmniej dziesięcioletnie doświadczenie na stanowisku technicznym w Centrum Symulacji Medycznej na uczelni wyższej;

Warunek dla zadania częściowego nr 2:
Zadanie nr 2: Szkolenie z zakresu komunikacji z pacjentem
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobą/osobami zdolnymi do realizacji szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia, tj.:
Dysponuje co najmniej jednym instruktorem, który spełnia łącznie następujące warunki:
• posiada wykształcenie wyższe kierunkowe: psychologia lub psychologia kliniczna;
• posiada tytuł zawodowy min. magistra;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
- załącznik nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- załącznik nr 6.1 do SWZ (dla Części nr 1);
- załącznik nr 6.2 do SWZ (dla Części nr 2);
- załącznik nr 6.3 do SWZ (dla Części nr 3);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe:

a) Dokumenty dla części nr 2 (zadania nr 1, 2 i 3)
oraz dla części nr 3 (zadania nr 1 i 2):

- Zaświadczenie z proponowanego CSM, w którym będzie realizowany kurs, że placówka wyposażona jest w pracownie symulacji wysokiej wierności, sale egzaminu OSCE, pomieszczenia do debriefingu, symulatory wysokiej wierności, infrastrukturę audio-video.
(Zaświadczenie musi być wystawione oficjalnie przez placówkę, w której będzie odbywać się zagraniczny kurs).

b) Dokumenty dla części nr 2 (zadania nr 2 ):
- Zaświadczenie ośrodka certyfikującego uczestników kursu o tym, że certyfikowany międzynarodowy kurs odbędzie się zgodnie z międzynarodowymi wytycznymi EuSim (European Board of Medical Assessors) lub równoważnymi.

Przedmiotowe środki dowodowe (dla części 1, 2 i 3) – składane do kryterium oceny ofert „Doświadczenie instruktorów”:

- Referencje potwierdzające ilość zrealizowanych godzin dydaktycznych szkoleń/kursów z zakresu symulacji medycznej w Wieloprofilowych Centrach Symulacji Medycznej przez osobę instruktora wskazanego do realizacji danego zadania, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
Referencje muszą być potwierdzone przez Wykonawcę podpisem elektronicznym za zgodność z oryginałem, z wyjątkiem referencji wystawionych i podpisanych elektronicznie przez wystawcę tych referencji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe:

a) Dokumenty dla części nr 2 (zadania nr 1, 2 i 3)
oraz dla części nr 3 (zadania nr 1 i 2):

- Zaświadczenie z proponowanego CSM, w którym będzie realizowany kurs, że placówka wyposażona jest w pracownie symulacji wysokiej wierności, sale egzaminu OSCE, pomieszczenia do debriefingu, symulatory wysokiej wierności, infrastrukturę audio-video.
(Zaświadczenie musi być wystawione oficjalnie przez placówkę, w której będzie odbywać się zagraniczny kurs).

b) Dokumenty dla części nr 2 (zadania nr 2 ):
- Zaświadczenie ośrodka certyfikującego uczestników kursu o tym, że certyfikowany międzynarodowy kurs odbędzie się zgodnie z międzynarodowymi wytycznymi EuSim (European Board of Medical Assessors) lub równoważnymi.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz Ofertowy - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ.

2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 lit. b SWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków i braku podstaw wykluczenia…) - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.


3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);

4) pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).

5) Wykaz kwalifikacji i doświadczenia składany do kryteriów oceny ofert „Doświadczenie instruktorów” oraz „Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie instruktorów”
- zgodnie z Załącznikiem nr 7.1 do SWZ (dla Części nr 1);
- zgodnie z Załącznikiem nr 7.2 do SWZ (dla Części nr 2);
- zgodnie z Załącznikiem nr 7.3 do SWZ (dla Części nr 3);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Poprzez Platformę: https://ur-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-15 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.