Og³oszenie z dnia 2024-01-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00095798/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-07
- 2024/BZP 00246867/01 - Wynik z dnia 2024-03-15
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
" Prowadzenie obs³ugi bankowej bud¿etu Powiatu Miko³owskiego i podleg³ych jednostek organizacyjnych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Miko³owski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mikolowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
" Prowadzenie obs³ugi bankowej bud¿etu Powiatu Miko³owskiego i podleg³ych jednostek organizacyjnych"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dd322d7a-c025-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00083276
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00022178/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Bankowa obs³uga Powiatu Miko³owskiego i jego jednostek organizacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-zp.mikolowski.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.mikolowski.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu systemu do elektronicznej obs³ugi
zamówieñ Powiatu Miko³owskiego (zwanej dalej: „Systemem”) dostêpnej pod adresem: https://e-zp.mikolowski.pl
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie
e-ZP.
3) Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezp³atne.
4) U¿ytkownik niezarejestrowany mo¿e jedynie przegl±daæ tre¶ci udostêpniane w czê¶ci publicznej Systemu. Jest to równoznaczne
z tym, ¿e u¿ytkownicy niezarejestrowani nie posiadaj± dostêpu do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu.
5) Dokonuj±c rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Powiatu Miko³owskiego.
6) W Systemie E-ZP znajduj± siê tak¿e instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obs³ugi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz
filmy instrukta¿owe - prezentuj±ce podstawowe czynno¶ci dokonywane przez Wykonawców za pomoc± Systemu (rejestracja,
zadawanie pytañ, z³o¿enie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostêpna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
7) Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
a. Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
b. Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera
synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
8) Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu
przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
a) sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
b) zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
9) Z³o¿enie oferty w trybie podstawowym poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu
elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 13) Pliki mo¿na podpisaæ przed do³±czeniem do systemy za pomoc±
zewnêtrznych narzêdzi do podpisu lub po do³±czeniu do Systemu e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
14) Korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalno¶ci sk³adania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis
elektroniczny, podpis osobisty, podpis zaufany) mo¿liwe jest pod warunkiem, ¿e system teleinformatyczny, z którego korzysta
Wykonawca, wyposa¿ony jest w jeden z poni¿szych komponentów:
• wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221) z obs³ug± technologii Java Web
Start (JavaWS) lub
• wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.
15) Powy¿sze wymagania nie ograniczaj± mo¿liwo¶ci korzystania przez Wykonawcê z zewnêtrznego oprogramowania do sk³adania
podpisu elektronicznego,
a) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozosta³e formaty);
b) podpis zaufany;
c) podpis osobisty;
16) Maksymalnyrozmiar przesy³anych plików z³o¿enia, wycofania: oferty oraz wiadomo¶ci wynosi 150 MB;
17. W zale¿no¶ci od formatu podpisu: Podpis kwalifikowany (PAdES, XAdES), podpis osobisty (XAdES), podpis zaufany (PAdES,
XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, otaczaj±cy) Wykonawca do³±cza do Systemu e-ZP uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z podpisem (typ otaczaj±cy).Pozosta³e zapisy w sekcji XI
og³oszenia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starosta Miko³owski z siedzib± : ul. ¯wirki i Wigury 4a, 43-190 Miko³ów , tel. (32) 32 – 48 – 102, faks (32) 32 – 48 – 211, e-mail: kancelaria@mikolowski.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sebastian Dziuban, adres poczty elektronicznej: iod@mikolow.starostwo.gov.pl; adres do korespondencji pisemnej jak w punkcie 1 litera „a”.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: nr MNZ.272.1.2024 na:” Prowadzenie obs³ugi bankowej bud¿etu Powiatu Miko³owskiego i podleg³ych jednostek organizacyjnych" prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Pzp ( tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zmianami), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
10) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
11) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest: prowadzenie bankowej obs³ugi bud¿etu Powiatu Miko³owskiego i podlegaj±cych mu nastêpuj±cych jednostek organizacyjnych :
• Starostwo Powiatowe w Miko³owie ( w tym Pracownicza Kasa Zapomogowo – Po¿yczkowa ),
• I Liceum Ogólnokszta³c±ce w Miko³owie,
• II Liceum Ogólnokszta³c±ce w Miko³owie,
• Zespó³ Szkó³ Technicznych w Miko³owie,
• Zespó³ Szkó³ Energetycznych i Us³ugowych w £aziskach Górnych,
• Zespó³ Szkó³ Ponadpodstawowych w Ornontowicach,
• Zespó³ Szkó³ Nr 1 Specjalnych w Miko³owie
• Zespó³ Szkó³ Nr 2 Specjalnych w Miko³owie
• Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Miko³owie
• Ognisko Pracy Pozaszkolnej w Miko³owie
• Komenda Powiatowa Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Miko³owie
• Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w £aziskach Górnych
• Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Miko³owie
• Powiatowy Urz±d Pracy w £aziskach Górnych
• Powiatowy Zarz±d Dróg w £aziskach Górnych
• Placówka Opiekuñczo – Wychowawcza Dom Dziecka w Orzeszu
• Placówka Opiekuñczo – Wychowawcza Dom Dziecka w £aziskach Górnych
• Placówka Opiekuñczo – Wychowawcza Dom Dziecka w Miko³owie
• Dom Pomocy Spo³ecznej w Orzeszu.
1.2 W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególno¶ci:
A. Otwarcie i prowadzenie oraz zamkniêcie rachunku bankowego bud¿etu Powiatu oraz rachunków bankowych ( podstawowych i pomocniczych) powiatowych jednostek organizacyjnych, prowadzonych w PLN oraz w walutach zagranicznych.
B. Bezp³atne wprowadzenie systemu bankowo¶ci elektronicznej,( przy zastosowaniu kart, czytników, informacji SMS itp) instalacje oprogramowania, bie¿±c± aktualizacjê oprogramowania oraz obs³ugê serwisow± na jednym stanowisku komputerowym w siedzibie Zamawiaj±cego oraz w siedzibach jednostek organizacyjnych Powiatu, szkolenia dla wszystkich operatorów systemu w ka¿dej jednostce organizacyjnej Powiatu, tak¿e dla nowoutworzonych jednostek.
C. Naliczanie odsetek od ¶rodków pieniê¿nych zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych na ostatni dzieñ ka¿dego miesi±ca.
D. Uruchomienie na wniosek Zamawiaj±cego kredytu w rachunku bie¿±cym bez dodatkowych formalno¶ci.
E. Bezp³atne wydawanie opinii, za¶wiadczeñ oraz historii rachunków bankowych na wniosek Zamawiaj±cego.
F. Bezp³atne wydanie i obs³uga kart p³atniczych debetowych do rachunków prowadzonych w PLN oraz w walucie EURO oraz kredytowych.
G. Bezp³atne dokonywanie wszelkich czynno¶ci zwi±zanych z zaspokajaniem siê Zamawiaj±cego z gwarancji ubezpieczeniowych, bankowych i porêczeñ zwi±zanych z wnoszeniem wadium lub zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, wniesionych na podstawie przepisów ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych ( t.j. Dz.U. z 2023 poz.1605 z pó¼n.zm.).
1.3 Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ doradcê klienta do obs³ugi Zamawiaj±cego i jego jednostek organizacyjnych , równie¿ w obszarze bankowo¶ci elektronicznej.
1.4.Wykonawca musi posiadaæ oddzia³/filiê na terenie powiatu miko³owskiego lub otworzyæ filiê/oddzia³ w terminie umo¿liwiaj±cym prawid³ow± realizacjê przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi z³o¿yæ stosowne o¶wiadczenie w formularzu ofertowym ( za³. nr 2 do SWZ).
1.5. Po up³ywie terminu wskazanego w punkcie 3 SWZ (36 miesiêcy) Wykonawca zobowi±zany jest do utrzymania i prowadzenia rachunków bankowych istniej±cych w dniu zakoñczenia realizacji obs³ugi bankowej bud¿etu Powiatu i podleg³ych jednostek organizacyjnych w ci±gu kolejnych 3 miesiêcy, na takich samych zasadach i warunkach , jakie obowi±zywa³y w okresie wykonywania obs³ugi bankowej objêtej niniejszym postêpowaniem. W tym okresie Wykonawca bêdzie przelewa³ ¶rodki wp³ywaj±ce na te rachunki na nowe rachunki wskazane przez Zamawiaj±cego w terminie 1 dnia roboczego.
1.5.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz informacje dodatkowe zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66110000-4 - Us³ugi bankowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Us³ugi udzielania kredytu
66112000-8 - Us³ugi depozytowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W trakcie oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ udzielania przez Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty.
3. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem :
1) cena obs³ugi bankowej (Kc) - waga 70%
2) oprocentowanie ¶rodków na rachunkach powiatu (Opr) - waga 20%
3) oprocentowane kredytu w rachunku bie¿±cym (Orb) - waga 10 %
4. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium, otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów przewidzianych w danym kryterium. £±cznie Wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt. Pozosta³ym wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.5. Sposób przyznawania punktów w poszczególnych kryteriach:5.1 Sposób oceny oferty w kryterium „cena obs³ugi bankowej” (Kc) .5.1.1. Do oceny w przypadku kryterium „cena obs³ugi bankowej” bêdzie brana pod uwagê cena obs³ugi bankowej w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ,wyliczona przez Wykonawcê w punkcie 1 formularza ofertowego - za³±cznika nr 2 do SWZ. Ka¿dej z ofert przyznane zostan± punkty wyliczone wg wzoru:
Kcn – liczba punktów przyznana ofercie n w kryterium Kc
Kcn = najni¿sza cena spo¶ród wszystkich przedstawionych cen przez wykonawców, których oferty nie podlega³y odrzuceniu / cena oferty ocenianej x 70.
5.1.2 Je¿eli najni¿sza cena spo¶ród wszystkich cen przedstawionych przez wszystkich wykonawców, w ofertach niepodlegaj±cych odrzuceniu wyniesie zero, to dla potrzeb dokonania oceny i porównania z³o¿onych ofert Zamawiaj±cy dokona operacji matematycznej polegaj±cej na dodaniu do licznika i mianownika wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu warto¶ci 0,001.5.2 Sposób oceny oferty w kryterium „oprocentowanie ¶rodków na rachunkach powiatu „(Opr) .
5.2.1. Ocena i przyznanie punktów w tym kryterium nast±pi na podstawie informacji zawartych w punkcie 2 formularza ofertowego - za³±czniku nr 2 do SWZ5.2.2 W tym kryterium bêdzie brane pod uwagê wysoko¶æ oprocentowania ¶rodków na rachunkach powiatu w skali roku (jedna stopa procentowa dla wszystkich rodzajów rachunków) (WIBID 1M dla z³otowych depozytów miêdzybankowych). W celu porównywalno¶ci ofert nale¿y przyj±æ WIBID 1 M równy 5,66 %. Na oprocentowanie to powinien siê sk³adaæ WIBID 1M minus mar¿a banku. Ka¿dej z ofert przyznane zostan± punkty wyliczone wg wzoru:
Oprn- liczba punktów przyznana ofercie n za spe³nienie kryterium Opr
Oprn = oprocentowanie ¶rodków na rachunkach powiatu proponowane przez ocenianego wykonawcê/ najwy¿sze oprocentowanie ¶rodków na rachunkach powiatu spo¶ród przedstawionych przez wszystkich wykonawców, w ofertach niepodlegaj±cych odrzuceniu x 205.3 Sposób oceny oferty w kryterium” oprocentowane kredytu w rachunku bie¿±cym „ (Orb).
5.3.1. Ocena i przyznanie punktów w tym kryterium nast±pi na podstawie informacji zawartych w punkcie 1 formularza ofertowego - za³±czniku nr 2 do SWZ. Ka¿dej z ofert przyznane zostan± punkty wyliczone wg wzoru:
Orbn- liczba punktów przyznana ofercie n za spe³nienie kryterium Orb
Orbn = najni¿sze oprocentowanie kredytu w rachunku bie¿±cym spo¶ród przedstawionych przez wszystkich wykonawców, w ofertach niepodlegaj±cych odrzuceniu / oprocentowanie zaproponowana przez ocenianego wykonawcê x 10. 5.3.2 Je¿eli najni¿sze oprocentowanie kredytu w rachunku bie¿±cym spo¶ród przedstawionych przez wszystkich wykonawców, w ofertach niepodlegaj±cych odrzuceniu wyniesie zero, to dla potrzeb dokonania oceny i porównania z³o¿onych ofert Zamawiaj±cy dokona operacji matematycznej polegaj±cej na dodaniu do licznika i mianownika wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu warto¶ci 0,001.5.4 W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty z³o¿onej na wykonanie zamówienia w powi±zaniu z przedstawionymi wy¿ej kryteriami Zmawiaj±cy pos³u¿y siê nastêpuj±cym wzorem:
Won = Kcn + Oprn + Orbn
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie ¶rodków na rachunkach powiatu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie kredytu w rachunku bie¿±cym
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ,
2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone
1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do prowadzenie dzia³alno¶ci bankowej, a tak¿e realizacji us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z pó¼n. zm.),
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania , aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci bankowej, a tak¿e realizacji us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2488 z pó¼n. zm.), a w przypadku okre¶lonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe innego dokumentu potwierdzaj±cego rozpoczêcie dzia³alno¶ci przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.1. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.1.2. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
1.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 sk³adaj± odrêbnie:
4) wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
5) podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy
1.4. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) zobowi±zanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasób Wykonawcy;
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) pe³nomocnictwo, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa,
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enia tego o¶wiadczenia na formularzu ofertowym);
1.5 Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
1.6 Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
1.7 Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.4.2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4.3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4.4. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 i 4.3 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Dotyczy to tak¿e wspólników spó³ki cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany postanowieñ umowy mog± nast±piæ, za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci;2 Zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mog± nast±piæ w przypadku, gdy:
1) na Zamawiaj±cego zostan± na³o¿one nowe zadania lub te¿ zmieni siê jego struktura organizacyjna, co spowoduje zmiany w ilo¶ci obs³ugiwanych podmiotów;
2) wprowadzone zostan± nowe rozwi±zania organizacyjne, modyfikacje b±d¼ nast±pi wymiana systemów informatycznych w tym systemu finansowo - ksiêgowego Zamawiaj±cego, wprowadzenia przez Wykonawcê nowych funkcjonalno¶ci systemu bankowo¶ci elektronicznej, które bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, bez zmiany wynagrodzenia,
3) wyst±pienia zmian warunków finansowych lub ekonomicznych maj±cych wp³yw na warunki obs³ugi bankowej,
4) zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, bez zmiany wynagrodzenia.
5) Pojawienia siê nowych produktów bankowych, których wykorzystanie bêdzie korzystne dla Zamawiaj±cego, pod warunkiem, ¿e zmiana wynagrodzenia z tego tytu³u nie przekroczy 10 % warto¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w pkt V ust.7 umowy.
3.Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez ka¿d± ze stron.
4.Warunkiem dokonania zmian w umowie jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê umowy zawieraj±cego: opis propozycji zmian oraz ich uzasadnienie .
5. W przypadku gdy o zmianê w umowie wnioskuje Wykonawca, zg³asza on wniosek o zawarcie aneksu Zamawiaj±cemu wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi konieczno¶æ ich wprowadzenia. Wniosek powinien zostaæ z³o¿ony u Zamawiaj±cego z chwil± zaistnienia okoliczno¶ci, jednak nie pó¼niej ni¿ w terminie do 14 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub móg³ dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach.
6. Strona, która otrzyma wniosek w sprawie zawarcia aneksu do umowy winna ustosunkowaæ siê na pi¶mie, w terminie 14 dni od daty jego otrzymania, wzglêdnie przyst±piæ, w tym terminie, do negocjacji warunków aneksu albo podpisaæ aneks, je¿eli akceptuje jego tre¶æ.
7. Zmiana liczby rachunków bankowych lub liczby jednostek organizacyjnych wymienionych w za³±czniku nr…….. do umowy i liczby osób korzystaj±cych z instrumentów bankowo¶ci elektronicznej w trakcie obowi±zywania umowy nie powoduje konieczno¶ci zmiany umowy w formie aneksu.
Zamawiajacy przewiduje zmiany wynagrodzenia zgodnie z zapisem pkt 6 za³ nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia .
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez System E-ZP w terminie do dnia 12.02.2024 r. do g odz. 10:00 . Oferta musi byæ z³o¿ona przed up³ywem terminu sk³adania ofert. O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas wygenerowania Urzêdowego Po¶wiadczenia Przed³o¿enia (UPP) w Systemie E-ZP.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-12 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
c.d pkt III punkt.3.61.Ofertê, o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nale¿y z³o¿yæ pod rygoremniewa¿no¶ci wformie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2.
Oferty,o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o
którymmowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art.
118 ust. 3ustawy Pzp, zwane dalej w niniejszym rozdziale „zobowi±zaniem podmiotu
udostêpniaj±cegozasoby”,przedmiotowe ¶rodkidowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2
ustawy Pzp, sporz±dza siê w postacielektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne . 3.
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 2, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dzasiê w
postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia17
lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst
wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i drobnego sprzêtu medycznego
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby ¯³obka Miejskiego w Miko³owie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w bran¿ach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Miko³owie oraz odbiór i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Wybór banku do prowadzenia obs³ugi bud¿etu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- "Obs³uga bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
- Udzielenie kredytu d³ugoterminowego na sp³atê wcze¶niej zaci±gniêtych zobowi±zañ
- Udzielenie i obs³uga d³ugoterminowego kredytu w wysoko¶ci 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obs³uga kredytu d³ugoterminowego inwestycyjnego do wysoko¶ci 4.000.000,00 PLN na realizacjê zadañ inwestycyjnych
wiêcej: (3) Us³ugi bankowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.