Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00045571/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa systemu fotowoltaicznego w obiektach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556290553
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pwsz.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.pwsz.elblag.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa systemu fotowoltaicznego w obiektach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03ecc1b6-843a-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083872
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/02/214/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa systemu fotowoltaicznego w obiekcie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy Al. Grunwaldzkiej 137.1) Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu fotowoltaicznego o mocy 49 kWp wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w obiekcie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy Al. Grunwaldzka 137 w zakresie:
a) Budowy systemu fotowoltaicznego obejmującą:
- montaż instalacji fotowoltaicznej,
- budowę linii kablowych nn-0,4kV w obiekcie,
- budowę sieci transmisji danych,
- montaż szaf kablowych i inwerterów,
- budowę instalacji uziemienia, odgromowej i połączeń wyrównawczych dla systemu fotowoltaicznego,
- ochronę przeciwprzepięciową,
- ochronę przeciwporażeniową,
- ochronę przeciwpożarową.
- wyłączniki PWP po stronie AC i DC zlokalizowany przy wejściu do budynku.
b) Opracowania projektu wykonawczego, na podstawie projektu architektoniczno – budowlanego stanowiącego Załącznik nr 1.1 do SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:
- Wykonania ponownych symulacji i obliczeń technicznych systemu fotowoltaicznego w oparciu o własne zakładane do montażu produkty w/w systemu.
- Obliczenia konstrukcyjne dachu i jego wytrzymałości z oferowanym systemem fotowoltaicznym.
- Wykonania doboru systemu fotowoltaicznego w oparciu o dedykowane układy falownikowe i panele wskazane przez Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej - dalej PTPiREE jako Wykaz Certyfikowanych Urządzeń uznawany przez Energa-Operator Oddział w Elblągu. Aleja Józefa Piłsudskiego 2 82-300 Elbląg – dalej ENERGA - OPRTATOR, a także wykona stosowne zgłoszenia do Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu – dalej PSP wraz z opinią rzeczoznawcy d. spraw przeciwpożarowych.
- Uwzględni występujące zacienienia od realizacyjnych obiektów w opracowanym schemacie symulacyjnym. Przy czym Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji paneli fotowoltaicznych na dachach obiektów Zamawiającego przy czym efekt uzyskania energetyczny roczny i systemowy musi być równy lub większy niż wskazany w obliczeniowych projektowych dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ. Zmianę lokalizacji rozmieszczenia paneli na dachach obiektów musi być potwierdzeniu przez autora projektu stanowiącego Załącznik Nr 1 SWZ i Zamawiającego.
- Złożenia wniosków materiałowych i uzgodnienia materiałów z Inspektorem nadzoru powołanego przez Zamawiającego i z Zamawiającym.
c) Nie później niż do 31 marca 2022r zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci ENERGA -OPERATOR na obowiązującym druku ENERGA - OPERATOR wraz z niezbędnymi dokumentami i oświadczeniami, w tym Oświadczeniem, o którym mowa w art. 7 ust. 8d6 Prawo energetyczne oraz Oświadczeniem instalatora mikroinstalacji.
d) Niezbędne uzgodnienia dokumentacji i uzyskania wszystkich pozwoleń w ENERGA - OPERATOR w zakresie nowego olicznikowania dwukierunkowego oraz niezbędne uzgodnienia dokumentacji z PSP i uzyskanie od niej pozytywnej oceny przyjętych rozwiązań, jeśli ocena będzie wymagana.
e) Wykonanie Instrukcji Eksploatacji Sytemu.
f) Dokonania stosownych uzgodnień z rzeczoznawcą do spraw przeciwpożarowych projektu wykonawczego i powykonawczego oraz niezbędnych zgłoszeń dla PSP i ENERGA – OPERATOR.
g) Opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją użytkowania.
h) Przekazania kompletnego systemu fotowoltaicznego do użytkowania Zamawiającemu.
2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane przedmiotu umowy w tym dokumentacji projektowej i roboty budowlane przez okres 3 lat oraz na zainstalowane urządzenia przez okres 15 lat od daty końcowego odbioru robót. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad.
3) W ramach gwarancji przez okres 3 lat Wykonawca 2 razy w roku wykona bezpłatne przeglądy gwarancyjne systemu fotowoltaicznego wraz z ewentualnymi naprawami gwarancyjnymi. Przeglądy wykonane będą przez wykwalifikowane osoby posiadające również stosowne doświadczenie, Z przeglądu sporządzony zostanie protokół, który przekazany będzie w ciągu 3 dni roboczych Zamawiającemu. Nie dotyczy to zakresu konserwacji systemu fotowoltaicznego.
4) Szczegółowo zakres zamówienia w tym zakres inwestycji, warunki gwarancje i sposób realizacji i odbioru robót określony został w:
a) Dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 1.1 do SWZ - Projekt architektoniczno - budowlany - Zmniejszenie energochłonności obiektu dydaktycznego przy Al. Grunwaldzkiej 137 w Elblągu poprzez produkcję energii elektrycznej z systemu instalacji fotowoltaicznej o mocy 49 kWp.
b) Projekcie umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 232080 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa systemu fotowoltaicznego w obiekcie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Czerniakowskiej 22.1) Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu fotowoltaicznego o mocy 45 kWp wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w obiekcie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Czerniakowskiej 22.w zakresie:
a) Budowy systemu fotowoltaicznego obejmującą:
- montaż instalacji fotowoltaicznej,
- budowę linii kablowych nn-0,4kV w obiekcie,
- budowę sieci transmisji danych,
- montaż szaf kablowych i inwerterów,
- budowę instalacji uziemienia, odgromowej i połączeń wyrównawczych dla systemu fotowoltaicznego,
- ochronę przeciwprzepięciową,
- ochronę przeciwporażeniową,
- ochronę przeciwpożarową.
- wyłączniki PWP po stronie AC i DC zlokalizowany przy wejściu do budynku.
b) Opracowania projektu wykonawczego, na podstawie projektu architektoniczno – budowlanego stanowiącego Załącznik nr 1.1 do SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:
- Wykonania ponownych symulacji i obliczeń technicznych systemu fotowoltaicznego w oparciu o własne zakładane do montażu produkty w/w systemu.
- Obliczenia konstrukcyjne dachu i jego wytrzymałości z oferowanym systemem fotowoltaicznym.
- Wykonania doboru systemu fotowoltaicznego w oparciu o dedykowane układy falownikowe i panele wskazane przez Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej - dalej PTPiREE jako Wykaz Certyfikowanych Urządzeń uznawany przez Energa-Operator Oddział w Elblągu. Aleja Józefa Piłsudskiego 2 82-300 Elbląg – dalej ENERGA - OPRTATOR, a także wykona stosowne zgłoszenia do Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu – dalej PSP wraz z opinią rzeczoznawcy d. spraw przeciwpożarowych.
- Uwzględni występujące zacienienia od realizacyjnych obiektów w opracowanym schemacie symulacyjnym. Przy czym Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji paneli fotowoltaicznych na dachach obiektów Zamawiającego przy czym efekt uzyskania energetyczny roczny i systemowy musi być równy lub większy niż wskazany w obliczeniowych projektowych dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ. Zmianę lokalizacji rozmieszczenia paneli na dachach obiektów musi być potwierdzeniu przez autora projektu stanowiącego Załącznik Nr 1 SWZ i Zamawiającego.
- Złożenia wniosków materiałowych i uzgodnienia materiałów z Inspektorem nadzoru powołanego przez Zamawiającego i z Zamawiającym.
c) Nie później niż do 31 marca 2022r zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci ENERGA -OPERATOR na obowiązującym druku ENERGA - OPERATOR wraz z niezbędnymi dokumentami i oświadczeniami, w tym Oświadczeniem, o którym mowa w art. 7 ust. 8d6 Prawo energetyczne oraz Oświadczeniem instalatora mikroinstalacji.
d) Niezbędne uzgodnienia dokumentacji i uzyskania wszystkich pozwoleń w ENERGA - OPERATOR w zakresie nowego olicznikowania dwukierunkowego oraz niezbędne uzgodnienia dokumentacji z PSP i uzyskanie od niej pozytywnej oceny przyjętych rozwiązań, jeśli ocena będzie wymagana.
e) Wykonanie Instrukcji Eksploatacji Sytemu.
f) Dokonania stosownych uzgodnień z rzeczoznawcą do spraw przeciwpożarowych projektu wykonawczego i powykonawczego oraz niezbędnych zgłoszeń dla PSP i ENERGA – OPERATOR.
g) Opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją użytkowania.
h) Przekazania kompletnego systemu fotowoltaicznego do użytkowania Zamawiającemu.
2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane przedmiotu umowy w tym dokumentacji projektowej i roboty budowlane przez okres 3 lat oraz na zainstalowane urządzenia przez okres 15 lat od daty końcowego odbioru robót. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad.
3) W ramach gwarancji przez okres 3 lat Wykonawca 2 razy w roku wykona bezpłatne przeglądy gwarancyjne systemu fotowoltaicznego wraz z ewentualnymi naprawami gwarancyjnymi. Przeglądy wykonane będą przez wykwalifikowane osoby posiadające również stosowne doświadczenie, Z przeglądu sporządzony zostanie protokół, który przekazany będzie w ciągu 3 dni roboczych Zamawiającemu. Nie dotyczy to zakresu konserwacji systemu fotowoltaicznego.
4) Szczegółowo zakres zamówienia w tym zakres inwestycji, warunki gwarancje i sposób realizacji i odbioru robót określony został w:
a) Dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 1.2 do SWZ - Projekt architektoniczno - budowlany - Zmniejszenie energochłonności obiektu dydaktycznego przy Czerniakowskiej 22 w Elblągu poprzez produkcję energii elektrycznej z systemu instalacji fotowoltaicznej o mocy 45 kWp.
b) Projekcie umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 241326 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa systemu fotowoltaicznego w obiekcie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wspólnej 11-13.1) Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu fotowoltaicznego o mocy 49 kWp wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w obiekcie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wspólnej 11-13.w zakresie:
a) Budowy systemu fotowoltaicznego obejmującą:
- montaż instalacji fotowoltaicznej,
- budowę linii kablowych nn-0,4kV w obiekcie,
- budowę sieci transmisji danych,
- montaż szaf kablowych i inwerterów,
- budowę instalacji uziemienia, odgromowej i połączeń wyrównawczych dla systemu fotowoltaicznego,
- ochronę przeciwprzepięciową,
- ochronę przeciwporażeniową,
- ochronę przeciwpożarową.
- wyłączniki PWP po stronie AC i DC zlokalizowany przy wejściu do budynku.
b) Opracowania projektu wykonawczego, na podstawie projektu architektoniczno – budowlanego stanowiącego Załącznik nr 1.1 do SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:
- Wykonania ponownych symulacji i obliczeń technicznych systemu fotowoltaicznego w oparciu o własne zakładane do montażu produkty w/w systemu.
- Obliczenia konstrukcyjne dachu i jego wytrzymałości z oferowanym systemem fotowoltaicznym.
- Wykonania doboru systemu fotowoltaicznego w oparciu o dedykowane układy falownikowe i panele wskazane przez Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej - dalej PTPiREE jako Wykaz Certyfikowanych Urządzeń uznawany przez Energa-Operator Oddział w Elblągu. Aleja Józefa Piłsudskiego 2 82-300 Elbląg – dalej ENERGA - OPRTATOR, a także wykona stosowne zgłoszenia do Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu – dalej PSP wraz z opinią rzeczoznawcy d. spraw przeciwpożarowych.
- Uwzględni występujące zacienienia od realizacyjnych obiektów w opracowanym schemacie symulacyjnym. Przy czym Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji paneli fotowoltaicznych na dachach obiektów Zamawiającego przy czym efekt uzyskania energetyczny roczny i systemowy musi być równy lub większy niż wskazany w obliczeniowych projektowych dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1 do SWZ. Zmianę lokalizacji rozmieszczenia paneli na dachach obiektów musi być potwierdzeniu przez autora projektu stanowiącego Załącznik Nr 1 SWZ i Zamawiającego.
- Złożenia wniosków materiałowych i uzgodnienia materiałów z Inspektorem nadzoru powołanego przez Zamawiającego i z Zamawiającym.
c) Nie później niż do 31 marca 2022r zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci ENERGA -OPERATOR na obowiązującym druku ENERGA - OPERATOR wraz z niezbędnymi dokumentami i oświadczeniami, w tym Oświadczeniem, o którym mowa w art. 7 ust. 8d6 Prawo energetyczne oraz Oświadczeniem instalatora mikroinstalacji.
d) Niezbędne uzgodnienia dokumentacji i uzyskania wszystkich pozwoleń w ENERGA - OPERATOR w zakresie nowego olicznikowania dwukierunkowego oraz niezbędne uzgodnienia dokumentacji z PSP i uzyskanie od niej pozytywnej oceny przyjętych rozwiązań, jeśli ocena będzie wymagana.
e) Wykonanie Instrukcji Eksploatacji Sytemu.
f) Dokonania stosownych uzgodnień z rzeczoznawcą do spraw przeciwpożarowych projektu wykonawczego i powykonawczego oraz niezbędnych zgłoszeń dla PSP i ENERGA – OPERATOR.
g) Opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją użytkowania.
h) Przekazania kompletnego systemu fotowoltaicznego do użytkowania Zamawiającemu.
2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane przedmiotu umowy w tym dokumentacji projektowej i roboty budowlane przez okres 3 lat oraz na zainstalowane urządzenia przez okres 15 lat od daty końcowego odbioru robót. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad.
3) W ramach gwarancji przez okres 3 lat Wykonawca 2 razy w roku wykona bezpłatne przeglądy gwarancyjne systemu fotowoltaicznego wraz z ewentualnymi naprawami gwarancyjnymi. Przeglądy wykonane będą przez wykwalifikowane osoby posiadające również stosowne doświadczenie, Z przeglądu sporządzony zostanie protokół, który przekazany będzie w ciągu 3 dni roboczych Zamawiającemu. Nie dotyczy to zakresu konserwacji systemu fotowoltaicznego.
4) Szczegółowo zakres zamówienia w tym zakres inwestycji, warunki gwarancje i sposób realizacji i odbioru robót określony został w:
a) Dokumentacji stanowiącej Załącznik nr 1.3 do SWZ - Projekt architektoniczno - budowlany - Zmniejszenie energochłonności obiektu dydaktycznego przy Wspólnej 11-13 w Elblągu poprzez produkcję energii elektrycznej z systemu instalacji fotowoltaicznej o mocy 49 kWp.
b) Projekcie umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
4.5.5.) Wartość części: 261498 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252888 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252888 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252888 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUBIE OZE sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732908693
7.3.3) Ulica: Wesoła 46
7.3.4) Miejscowość: Mykanów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-233
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252888 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241326 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241326 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241326 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUBIE OZE sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732908693
7.3.3) Ulica: Wesoła 46
7.3.4) Miejscowość: Mykanów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-233
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241326 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261498 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261498 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261498 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUBIE OZE sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732908693
7.3.3) Ulica: Wesoła 46
7.3.4) Miejscowość: Mykanów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-233
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261498 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZAKUP I DOSTAWA PŁYT DROGOWYCH TYPU MON I YOMB I GEOKRAT ORAZ KOTEW MOCUJĄCYCH
- Opracowanie dokumentacji proj.-koszt. termomodernizacji budynku DPS "Niezapominajka" w Elblągu przy ul. Toruńskiej 17 w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Modernizacja istniejącego systemu telekomunikacyjnego Zamawiającego wraz z infrastrukturą teletechniczną
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole z terenu Gminy Miasta Elbląg".
- Wykonanie dokumentacji projektowej i zapewnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ciągu drogi powiatowej 1104N ul. Nowodworska.
- ZP/9/2025 Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii i wymianą oświetlenia zewnętrznego w formuje zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.