Og³oszenie z dnia 2021-06-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00091311/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-23
- 2021/BZP 00150170/01 - Wynik z dnia 2021-08-16
Og³oszenie nr 2021/BZP 00084098 z dnia 2021-06-16 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ¶rodków czysto¶ci i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y
w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miesjki im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812046670
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mieszka I 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tkoralewski@szpital-swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-swinoujscie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ¶rodków czysto¶ci i dezynfekcji dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y
w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-14a8fdfa-ce65-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00084098
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.szpital-swinoujscie.pl/zamowienia3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
2) Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji".
3) Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a wykonawcami w toku prowadzenia postêpowania odbywaæ siê bêdzie za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailt: tkoralewski@szpital-swinoujscie.pl lub ESP na ePUAP-ie.
4) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 3) adres e-mail (z wy³±czeniem dokumentów sk³adanych wraz
z ofert± i o¶wiadczeniami).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02/1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦rodki do maceratorów zgodnie z zapisami SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówieñ jednostkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦rodki do mycia i dezynfekcji zgodnie z tre¶ci± SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33631600-8 - ¦rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówieñ jednostkowych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do ca³ego zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
3. Na potwierdzenie spe³nienia warunków w zakresie:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a. w tym zakresie zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia dla danego zadania, na które Wykonawca sk³ada ofertê, o warto¶ci brutto (ka¿da) min.
Nr zadania Nazwa zadania Warto¶æ (z³)
1 ¦rodki do maceratorów 4.000,00
2 ¦rodki do mycia i dezynfekcji 50.000,00
wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, ¿e te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym za dowody te uznaje siê referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy by³y lub s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci, w której na
1 zamówienie sk³ada siê dwie lub wiêcej dostawy.
Gdy cena dostawy wyra¿ona zosta³a w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ na podstawie kursu walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia o zamówieniu w miejscu publiczne dostêpnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania, w przypadku sk³adania ofert na obydwa zadania warto¶æ jednej dostawy winna wynosiæ sumê zadañ o warto¶ci 54.000,00 z³. ka¿da,
b. w tym zakresie Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli Wykonawca prze¶le na wezwanie zamawiaj±cego opisy (karty charakterystyki, broszury, ulotki, itp.) wszystkich produktów objêtych tre¶ci± z³o¿onej przez siebie oferty po¶wiadczone ich autentyczno¶æ, a w przypadku sk³adania oferty dla zadania nr 2 za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ze dostarczone produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacji technicznej (w postaci katalogu elektronicznego) opisanych w za³±czniku nr 4 do SWZ,
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
2) zdolno¶ci finansowej lub ekonomicznej: zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od Odpowiedzialno¶ci Cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿:
Nr zadania Nazwa zadania Warto¶æ z³
1 ¦rodki do maceratorów 4 300,00
2 ¦rodki do mycia i dezynfekcji 59.000,00
Je¿eli wykonawca ubiega siê o udzielenie zamówienia na obydwa zadania, warto¶æ musi odpowiadaæ sumie ubezpieczeñ dla tych zadañ.
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) nast±pi³a zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu dostawy – w zakresie okre¶lenia przedmiotu dostawy;2) nast±pi³a zmiany konfekcjonowania dotycz±ca pojemno¶ci lub ilo¶ci sztuk w opakowaniu przy nieprzekroczeniu ceny ofertowej – w zakresie okre¶lenia przedmiotu dostawy;
3) wprowadzono zamienniki o takich samych parametrach o ile nie bêd± dro¿sze ni¿ cena ofertowa
– w zakresie okre¶lenia przedmiotu dostawy;
4) w przypadku wyga¶niêcia pozwolenia na sprzeda¿ lub wycofanie produktu medycznego z produkcji - na inny o tych samych parametrach i cenie* (dotyczy tylko zadania nr 2)*;
5) wprowadzono tañszy zamiennik o takich samych parametrach i ni¿szej cenie, zaproponowano obni¿kê ceny ofertowej przez Dostawcê, zmiana spowodowana jest udzieleniem przez Dostawcê upustów promocyjnych lub zmianie uleg³a stawka podatku VAT (cena netto nie ulegnie zmianie, nast±pi jedynie zmiana ceny brutto) – w zakresie zmiany wynagrodzenia Dostawcy;
6) nast±pi³ brak produktów na rynku z przyczyn niezale¿nych od Dostawcy (np. wycofanie z rynku
i zaprzestanie produkcji) – istnieje mo¿liwo¶æ zast±pienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równowa¿nym, ale przy cenie nie wy¿szej ni¿ okre¶lona w umowie, chyba ¿e niemo¿no¶æ sprzeda¿y po tej samej cenie wynika z przyczyn niezale¿nych od Dostawcy, w szczególno¶ci je¿eli ze wzglêdu na cenê producenta dostarczenie produktu po umówionej cenie grozi³oby Dostawcy strat±
– w takiej sytuacji dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany ceny.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniPortal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-24 13:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
2021-06-16 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- Dostawa i monta¿ dwóch pomp zatapialnych, ¿eliwnych które zast±pi± uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD ¦winouj¶cie -£unowo
- "Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Szko³y Podstawowej nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w ¦winouj¶ciu"
- US£UGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA.
- "Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Przedszkola Miejskiego nr 1 "Pere³ki Ba³tyku"
- "Zakup wraz z dostaw± miêsa i wêdlin do Szko³y Podstawowej nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w ¦winouj¶ciu"
- "Zakup wraz z dostaw± miêsa i wêdlin do Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Konopnickiej w ¦winouj¶ciu"
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ¦RODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ w KRA¦NIKU
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myj±cych oraz pielêgnacyjnych
- Dostawa artyku³ów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawy ¶rodków do dezynfekcji narzêdzi
- Dostawa worków do moczu, zestawów do lewatyw, rêkawic ochronnych, myd³a i p³ynu dezynfekujacego do myjni chirurgicznych
- Dostawa ¶rodków do dezynfekcji 2
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.