eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cie"Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Przedszkola Miejskiego nr 1 "Pere³ki Ba³tyku"



Og³oszenie z dnia 2024-12-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Przedszkola Miejskiego nr 1 „Pere³ki Ba³tyku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przedszkole Miejskie nr1 "Pere³ki Ba³tyku"

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦winouj¶cie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320930910

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski

1.5.7.) Numer telefonu: (91) 327 46 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pmnr1.perelkibaltyku@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.przedszkole-miejskie-nr1.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Przedszkola Miejskiego nr 1 „Pere³ki Ba³tyku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cb3e8acc-91e5-4b09-8921-485f25cfa052

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00653401

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb3e8acc-91e5-4b09-8921-485f25cfa052

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (zwanej dalej „Platform±”).
1.2. Sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania.
1.4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
1.5. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: pmnr1.perelkibaltyku@gmail.com.
1.6. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: pmnr1.perelkibaltyku@gmail.com.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz. U z 2020 poz. 2452).
1.9. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
1.10. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zak³adce „Centrum Pomocy”.
1.14. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
1.15. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) - dalej: RODO, informujemy, ¿e administratorem Pani/Pana danych osobowych jest dyrektor Przedszkola Miejskiego nr 1 „Pere³ki Ba³tyku przy ul. Warszawska 13.
2. Na podstawie obowi±zuj±cych przepisów, wyznaczyli¶my Inspektora Ochrony Danych,
z którym mo¿na kontaktowaæ siê w nastêpuj±cy sposób:
1) listownie na adres: 72-600 ¦winouj¶cie, ul. Warszawska 13
2) przez e-mail: pmnr1.perelkibaltyku@gmail.com.
3. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z zawarciem z Pani±/Panem umowy bêd± przetwarzane w nastêpuj±cych celach:
1) zwi±zanych z realizacj± podpisanej z Pani±/Panem umowy,
2) zwi±zanych z dochodzeniem ewentualnych roszczeñ, odszkodowañ,
3) udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, wnioski i skargi,
4) udzielania odpowiedzi w tocz±cych siê postêpowaniach.
4. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych jest:
1) niezbêdno¶æ do wykonania umowy lub do podjêcia dzia³añ na Pani/Pana ¿±danie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
2) konieczno¶æ wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
3) niezbêdno¶æ do celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbêdne do zawarcia i realizacji umowy.
6. Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przekazywane:
1) podmiotom przetwarzaj±cym je na nasze zlecenie oraz
2) organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, np. s±dom, organom ¶cigania lub instytucjom pañstwowym, gdy wyst±pi± z ¿±daniem, w oparciu o stosown± podstawê prawn±.
7. Pani/Pana dane nie bêd± przekazane do pañstw trzecich.
8. Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest uzale¿niony od celu w jakim dane s± przetwarzane. Okres, przez który Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane jest obliczany w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:
1) czasu obowi±zywania umowy,
2) przepisy prawa, które mog± nas obligowaæ do przetwarzania danych przez okre¶lony czas,
3) okres, który jest niezbêdny do obrony naszych interesów.
9. Ponadto, informujemy, ¿e ma Pani/Pan prawo do:
1) dostêpu do swoich danych osobowych,
2) ¿±dania sprostowania swoich danych osobowych, które s± nieprawid³owe oraz uzupe³nienia niekompletnych danych osobowych,
3) ¿±dania usuniêcia swoich danych osobowych, w szczególno¶ci w przypadku cofniêcia przez Pani±/Pana zgody na przetwarzanie, gdy nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,
4) ¿±dania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, ze wzglêdu na Pani/Pana szczególn± sytuacjê, w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pani/Pana dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu czy te¿ na potrzeby marketingu bezpo¶redniego,
6) przenoszenia swoich danych osobowych,
7) wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
10. W zakresie, w jakim Pani/Pana dane s± przetwarzane na podstawie zgody – ma Pani/Pan prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Zgodê mo¿e Pani/Pan wycofaæ poprzez wys³anie o¶wiadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny b±d¼ adres e-mailowy.
11. Informujemy, ¿e nie korzystamy z systemów s³u¿±cych do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.10. nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PM1.231.19.2024.ML

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców na rok 2025 do Przedszkola Miejskiego Nr 1 „Pere³ki Ba³tyku” w ¦winouj¶ciu. Zamówienie bêdzie realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, wg zamówieñ sk³adanych sukcesywnie przez Zamawiaj±cego, na realizacjê zamówienia w danym pakiecie.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (wymagany przez Zamawiaj±cego asortyment wraz z ilo¶ciami) zawiera za³±cznik nr 4 „zakres rzeczowo-finansowy”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03200000-3 - Zbo¿a, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03221000-6 - Warzywa

03222000-3 - Owoce i orzechy

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferta zostanie oceniona wg nastêpuj±cych kryteriów:
cena brutto - 100%

W kryterium Cena brutto (C) ka¿da z ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu oceniana bêdzie wed³ug poni¿szego wzoru:
Cena brutto = [(Cn : Cb) x 100 %] x 100
gdzie:
Cn - cena najni¿sza (brutto)
Cb - cena wynikaj±ca z oferty badanej (brutto)
Maksymalnie w kryterium – 100 pkt.

Oferta z najwiêksz± liczb± punktów zostanie uznana za najkorzystniejsz±.

Uwagi
Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców , którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego do z³o¿enia ofert dodatkowych.
2. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych dzia³añ matematycznych bêd± zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku.
3. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ udzielenia przez
wykonawców wyja¶nieñ tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± Zamawiaj±cy uzna ofertê z najwiêksz± ilo¶ci± punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegaj± wykluczeniu;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofert± wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w SWZ. W przypadku, gdy o zamówienie wspólnie ubiega siê dwa lub wiêcej podmiotów o¶wiadczenia te powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego z nich. Ponadto o¶wiadczenie takie musi byæ z³o¿one przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zasoby którego powo³uje siê wykonawca. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Powy¿sze o¶wiadczenie wykonawca sk³ada wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. Rozdzia³u VIII SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury
przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. O¶wiadczenie powinno zosta³ z³o¿one nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem w Postêpowaniu.



6. Oferta powinna zawieraæ:
6.1. wype³niony formularz ofertowy wykonawcy (za³±cznik nr 1 do SWZ) wraz z wype³nionym za³±cznikiem cenowym (za³±cznik nr 4 do SWZ);
6.2. O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – (za³±cznik nr 2 do SWZ); w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich;
6.3. Dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:
- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z
postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z nich,
- Dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê partnerów przy realizacji przedmiotowego zamówienia, w przypadku, gdy za ofertê najkorzystniejsz± uznano ofertê z³o¿on± przez partnerów ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 58 ustawy Pzp).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ Umowy mo¿e nast±piæ tylko w formie pisemnej w postaci aneksu do Umowy. Katalog zmian zawiera §10 projektu umowy (za³±cznik nr 3 do SWZ)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-23 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 12:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

W celu ujednolicenia tre¶ci SWZ i og³oszenia Zamawiaj±cy podaje dok³adny termin realizacji zamówienia: W terminie od dnia podpisania umowy, nie wcze¶niej ni¿ od 02.01.2025r., do 31.12.2025r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.