Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00031466/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124332730
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3df2670-7ce7-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzech części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031466/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.77.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5526,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzech części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w podziale na 3 części:
1.3.1 Część 1 - Opracowanie scenariusza symulacyjnego przeznaczonego do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych z zakresu ostrych stanów pediatrycznych.
Uwaga:
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania scenariusza w zakresie Części 1 do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych o tematyce innej niż ta, którą Zamawiający już posiada, tj.:
– postępowanie w oparzeniu termicznym,
– postępowanie przy utracie przytomności u dziecka po urazie głowy w wyniku upadku z huśtawki,
– postępowanie przy wstrząsie septycznym u niemowlęcia,
– postępowanie z niemowlęciem z pylorostenozą,
– postępowanie z dzieckiem po epizodzie drgawek i wymiotach.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.4.1 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.4.1.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie części 1-3 polega na wypełnieniu wszystkich pól załączonego formularza przedstawionego w OPZ, dla każdego scenariusza oddzielnie. Scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta.
Uwaga: NIE jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora.
1.4.1.2. Wykonawca w zakresie części 1, 2, 3 dostarczy scenariusz symulowanego przypadku klinicznego przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariusza powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego, tzn. wykorzystywać efekty kształcenia dla kierunku lekarskiego określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.1.3. Scenariusz powinien mieć charakter zdarzeń wewnątrzszpitalnych i mieć miejsce na typowych oddziałach szpitala, a rozwiązanie problemów wymagać przeprowadzenia diagnostyki z wykorzystaniem dostępnych w warunkach szpitalnych badań obrazowych i laboratoryjnych możliwych do wykonania/uzyskania w ośrodku o charakterze szpitala uniwersyteckiego.
1.4.1.4. Scenariusz symulacyjny dla części 1, 2, 3 nie powinien obejmować zagadnień związanych z resuscytacją krążeniowo-oddechową.
1.4.1.5. Scenariusz musi umożliwiać sprawdzianie wiedzy i umiejętności technicznych studentów w zakresie postępowania z pacjentem w stanie/stanach zagrożenia zdrowia i/lub życia lub nagłego rozstroju zdrowia oraz umiejętności miękkich, takich jak ocena sytuacji, planowanie, podział zadań, kierowanie zespołem, komunikacja z członkami zespołu, pacjentami, ich rodzinami lub konsultantami z innych oddziałów/pracowni/poradni.
1.4.1.6. Scenariusz powinien wymagać zaangażowania całego zespołu (4-5 osób) biorącego w nim udział w celu skutecznej opieki nad odwzorowywanym pacjentem.
1.5. Techniczne możliwości przeprowadzenia symulacji: Zamawiający posiada Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie z 7 salami wysokiej wierności, z wyposażeniem symulatorów osoby dorosłej, dziecka, noworodka oraz symulacji porodu.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 1846,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzech części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w podziale na 3 części:
1.3.1 Część 2 - Opracowanie scenariusza symulacyjnego przeznaczonego do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych z zakresu ostrych stanów internistycznych.
Uwaga:
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania scenariusza w zakresie Części 2 do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych o tematyce innej niż ta, którą Zamawiający już posiada, tj.:
– postępowanie przy zatorze tętnicy płucnej oraz przetrwały otwór owalny,
– postępowanie przy ostrym zespole wieńcowym, pacjent pod wpływem alkoholu,
– postępowanie z pacjentem z bliskowschodnim zespołem oddechowym MERS,
– rozpoznanie w warunkach Szpitalnego Oddziału Ratunkowego objawów nieketonowej hiperglikemii hiperosmolarnej oraz wdrożenie skutecznego leczenia,
– postępowanie z pacjentem z uczuciem kołatania w klatce piersiowej, będącym nosicielem HCV oraz z hemofilią typu A.
– rozpoznanie w warunkach Szpitalnego Oddziału Ratunkowego objawów przedawkowania B-blokerów oraz wdrożenie skutecznego leczenia,
– postępowanie z pacjentem z bólami brzucha oraz zaburzeniami rytmu.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.4.1 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.4.1.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie części 1-3 polega na wypełnieniu wszystkich pól załączonego formularza przedstawionego w OPZ, dla każdego scenariusza oddzielnie. Scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta.
Uwaga: NIE jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora.
1.4.1.2. Wykonawca w zakresie części 1, 2, 3 dostarczy scenariusz symulowanego przypadku klinicznego przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariusza powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego, tzn. wykorzystywać efekty kształcenia dla kierunku lekarskiego określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.1.3. Scenariusz powinien mieć charakter zdarzeń wewnątrzszpitalnych i mieć miejsce na typowych oddziałach szpitala, a rozwiązanie problemów wymagać przeprowadzenia diagnostyki z wykorzystaniem dostępnych w warunkach szpitalnych badań obrazowych i laboratoryjnych możliwych do wykonania/uzyskania w ośrodku o charakterze szpitala uniwersyteckiego.
1.4.1.4. Scenariusz symulacyjny dla części 1, 2, 3 nie powinien obejmować zagadnień związanych z resuscytacją krążeniowo-oddechową.
1.4.1.5. Scenariusz musi umożliwiać sprawdzianie wiedzy i umiejętności technicznych studentów w zakresie postępowania z pacjentem w stanie/stanach zagrożenia zdrowia i/lub życia lub nagłego rozstroju zdrowia oraz umiejętności miękkich, takich jak ocena sytuacji, planowanie, podział zadań, kierowanie zespołem, komunikacja z członkami zespołu, pacjentami, ich rodzinami lub konsultantami z innych oddziałów/pracowni/poradni.
1.4.1.6. Scenariusz powinien wymagać zaangażowania całego zespołu (4-5 osób) biorącego w nim udział w celu skutecznej opieki nad odwzorowywanym pacjentem.
1.5. Techniczne możliwości przeprowadzenia symulacji: Zamawiający posiada Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie z 7 salami wysokiej wierności, z wyposażeniem symulatorów osoby dorosłej, dziecka, noworodka oraz symulacji porodu.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 1833,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie opracowania scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w związku z realizacją projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do trzech części zamówienia.1.1 Zamówienie w zakresie od jednej do trzech części realizowane jest w ramach projektu „Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
1.2 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie scenariuszy przypadków przeznaczonych do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych w podziale na 3 części:
1.3.1 Część 3 - Opracowanie scenariusza symulacyjnego przeznaczonego do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych dla studentów kierunków medycznych z zakresu urazów wielonarządowych.
Uwaga:
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania scenariusza w zakresie Części 3 do wykorzystania w czasie lokalnych zawodów symulacyjnych o tematyce innej niż ta, którą Zamawiający już posiada, tj.:
– postępowanie przy złamaniu miednicy oraz migotania przedsionków, leczenie acenocumarolem,
– ryzyko błędów jatrogennych w opiece nad chorym intensywnym oraz błędy związane z przekazywaniem chorego,
– postępowanie z pacjentem pobitym z urazem głowy, współistniejących urazów klatki piersiowej oraz jamy brzusznej,
– postępowanie z pacjentem po upadku z wysokości, z urazem wielu okolic ciała, zwłaszcza głowy (uraz czaszkowo-mózgowy),
– postępowanie z pacjentem po urazie komunikacyjnym z silnym pobudzeniem psycho-motorycznym,
– postępowanie z pacjentem z urazem kończyny po wybuchu opony.
1.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
1.4.1 Zakres przedmiotu zamówienia:
1.4.1.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie części 1-3 polega na wypełnieniu wszystkich pól załączonego formularza przedstawionego w OPZ, dla każdego scenariusza oddzielnie. Scenariusz powinien być przygotowany do wykorzystania na zaawansowanym symulatorze pacjenta.
Uwaga: NIE jest wymagane przygotowanie oprogramowania dla symulatora.
1.4.1.2. Wykonawca w zakresie części 1, 2, 3 dostarczy scenariusz symulowanego przypadku klinicznego przeznaczony dla studentów kierunków medycznych. Poziom scenariusza powinien być dostosowany do wiedzy i umiejętności posiadanych przez studentów V i VI roku kierunku lekarskiego, tzn. wykorzystywać efekty kształcenia dla kierunku lekarskiego określone w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego (Dz.U. z 2021 r., poz. 755, z późn. zm.).
1.4.1.3. Scenariusz powinien mieć charakter zdarzeń wewnątrzszpitalnych i mieć miejsce na typowych oddziałach szpitala, a rozwiązanie problemów wymagać przeprowadzenia diagnostyki z wykorzystaniem dostępnych w warunkach szpitalnych badań obrazowych i laboratoryjnych możliwych do wykonania/uzyskania w ośrodku o charakterze szpitala uniwersyteckiego.
1.4.1.4. Scenariusz symulacyjny dla części 1, 2, 3 nie powinien obejmować zagadnień związanych z resuscytacją krążeniowo-oddechową.
1.4.1.5. Scenariusz musi umożliwiać sprawdzianie wiedzy i umiejętności technicznych studentów w zakresie postępowania z pacjentem w stanie/stanach zagrożenia zdrowia i/lub życia lub nagłego rozstroju zdrowia oraz umiejętności miękkich, takich jak ocena sytuacji, planowanie, podział zadań, kierowanie zespołem, komunikacja z członkami zespołu, pacjentami, ich rodzinami lub konsultantami z innych oddziałów/pracowni/poradni.
1.4.1.6. Scenariusz powinien wymagać zaangażowania całego zespołu (4-5 osób) biorącego w nim udział w celu skutecznej opieki nad odwzorowywanym pacjentem.
1.5. Techniczne możliwości przeprowadzenia symulacji: Zamawiający posiada Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7 w Krakowie z 7 salami wysokiej wierności, z wyposażeniem symulatorów osoby dorosłej, dziecka, noworodka oraz symulacji porodu.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować realizację przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
4.5.5.) Wartość części: 1846,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2005,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2005,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2005,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Sudacka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 87022704240
7.3.3) Ulica: Bluszczowa
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2005,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1990,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1990,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1990,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Pers Lekarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842565958
7.3.3) Ulica: Bociana
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1990,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2006,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2006,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2006,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Pabjańczyk pabmed
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821794613
7.3.3) Ulica: Kazimierza Wielkiego
7.3.4) Miejscowość: Proszowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2006,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.