eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku Dworek Wejhera dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2024-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku Dworek Wejhera dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK TERAPII UZALEŻNIEŃ W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191854700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zakopiańska 37

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-142

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 29 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wotu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wotu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3bfa8a65-886a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji budynku Dworek Wejhera dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bfa8a65-886a-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00084438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010277/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja budynku Dworek Wejhera znajdujacego się w Wejherowie na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uazależnień w Gdańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502746

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4634146,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych: adaptacja budynku Dworek Wejhera, przy ul. Marynarki Wojennej 53 w Wejherowie, dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień w Gdańsku.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (STWiOR) (zwanej dalej „Dokumentacją”) zgodnie z wytycznymi określonymi w Programie funkcjonalno-użytkowym (zwanym dalej: „PFU”), obejmującej:
a) inwentaryzację
b) projekt koncepcyjny
projekt rozbiórek,
projekt budowlany do pozwolenia na budowę
wielobranżowy projekt wykonawczy obejmujący:
- projekt architektoniczny;
- projekt konstrukcyjny;
- projekt dźwigu (podnośnika) osobowego,
- projekt przebudowy instalacji elektrycznych
- projekt instalacji fotowoltaicznej o mocy 49 kWp
- projekt instalacji okablowania strukturalnego
- projekt instalacji systemu włamania i napadu, kontroli dostępu oraz telewizji dozorowej oraz innych instalacji niezbędnych wymaganych do prawidłowego funkcjonowania budynku,
- projekt przebudowy instalacji wod-kan,
- projekt kotłowni gazowej, instalacji c.o.
- projekt instalacji wentylacji wraz z automatyką,
- projekt instalacji klimatyzacji wraz z automatyką,
- projekt instalacji p.poż.
- projekt aranżacji wnętrz w tym projekt aranżacji łazienek, zgodny z wytycznymi zamawiającego
- charakterystykę energetyczną budynku
- projekty urządzeń zewnętrznych jak zbiorniki na deszczówkę, zbiornik p.poż. i inne, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu.
2) uzyskanie wymaganych opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń Dokumentacji wymaganych przepisami prawa, niezbędnych do realizacji robót, w tym do uzyskania pozwolenia na budowę, dokonania zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, odbiorów instytucji i pozwolenia na użytkowanie lub dokonania zawiadomienia o zakończeniu robót i uzyskania zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia,
3) sporządzenie w imieniu Zamawiającego wniosku w sprawie pozwolenia na budowę oraz uzyskanie pozwolenia na budowę,
4) zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie, o którym mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
5) wykonanie robót budowlanych, dostaw i innych czynności niezbędnych do wykonania robót budowlanych na podstawie Dokumentacji opracowanej na podstawie PFU i zaakceptowanej przez Zamawiającego,
6) zorganizowanie i przeprowadzenia niezbędnych prób, badań, odbiorów;
7) sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz innych dokumentów, w tym zezwoleń, pozwoleń, dopuszczeń itp. wymaganych przepisami prawa niezbędnych do zakończenia robót budowlanych; oraz uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej, o której mowa art. 54 i 55 ustawy Prawo budowlane
8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
3. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej.
Wizja lokalna odbędzie się w dniach 24.11.2023r. , 29.11.2023r. oraz 07.12.2023r. o godzinie: 10:00, w Wejherowie, przy ul. Marynarki Wojennej 53. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości dokonania wizji lokalnej w innych terminach niż wskazane powyżej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45313100-5 - Instalowanie wind

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6475000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12097880,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6475000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wema Wenta Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5882454905

7.3.3) Ulica: ul. Chłopska 20

7.3.4) Miejscowość: Bolszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-239

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża sanitarna, branża elektryczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6475000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.