Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036294/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084628 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w zakresie remontu chodników, budowy ścieżki rowerowej oraz miejsc parkingowych przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250
1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl,1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi w zakresie remontu chodników, budowy ścieżki rowerowej oraz miejsc parkingowych przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza w Inowrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5175ff04-a138-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa, rozbudowa dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 pn.: Ograniczenie niskiej emisji poprzez utworzenie sieci ścieżek rowerowych w Inowrocławiu II etap2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036294/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w zakresie remontu chodników, budowy ścieżki rowerowej oraz miejsc parkingowych przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Długość odcinka przebudowy wynosi 627 m, w tym długość ścieżki rowerowej 310 m, długość chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego – 297 m, liczba stanowisk postojowych: po prawej stronie ulicy – 19, po lewej stronie – 4, w tym jedno dla osób niepełnosprawnych.
Teren objęty przedmiotem zamówienia jest zabudowany, jezdnia o nawierzchni asfaltowej, obramowana krawężnikiem granitowym z obustronnym chodnikiem o nawierzchni bitumicznej i z płytek betonowych, po lewej stronie bezpośrednio przy ulicy, po prawej oddzielony od jezdni pasem zielonym. Odwodnienie ulicy odbywa się poprzez wpusty podłączone do kanalizacji deszczowej. W pasie drogowym występuje następujące uzbrojenie terenu: sieć wodociągowa, kanalizacja deszczowa, sieć gazowa, kable teletechniczne, kable energetyczne.
2. Zakres robót:
1) lewa strona ulicy Prezydenta Gabriela Narutowicza (zgodnie z kilometrażem w dokumentacji projektowej, od skrzyżowania z al. Powstańców do kościoła garnizonowego):
a) rozbiórka istniejącego chodnika oraz krawężników kamiennych i betonowych,
b) usunięcie żywopłotu i drzewa oraz wykonanie nasadzeń zastępczych,
c) budowa zatoki postojowej - nawierzchnia kostka betonowa fazowa grafitowa gr.= 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej, podbudowie pomocniczej z kruszywa kamiennego oraz warstwie wzmocnionego podłoża cementem;
d) przebudowa zjazdów - nawierzchnia kostka betonowa fazowa grafitowa gr.= 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej, podbudowie pomocniczej z kruszywa kamiennego oraz warstwie wzmocnionego podłoża cementem;
e) remont chodnika - nawierzchnia kostka betonowa szara bezfazowa gr= 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z kruszywa związanego z cementem;
f) położenie krawężników i obrzeży kamiennych i betonowych;
g) zagospodarowanie zieleńców;
2) prawa strona ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza (zgodnie z kilometrażem w dokumentacji projektowej, od skrzyzowania z al. Powstańców do budynku III Liceum Ogólnokształcącego):
a) rozbiórka istniejącego chodnika oraz po stronie prawej ulicy rozbiórka krawężników kamiennych i betonowych,
b) usunięcie drzewa, wykonanie nasadzenia zastępczego,
c) budowa ścieżki rowerowej - nawierzchnia z kostki betonowej bezfazowej g= 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz podbudowie z mieszanki kruszywa związanego cementem,
d) budowa zatoki postojowej - nawierzchnia kostka betonowa fazowa grafitowa gr.= 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej, podbudowie pomocniczej z kruszywa kamiennego oraz warstwie wzmocnionego podłoża cementem;
e) przebudowa zjazdów - nawierzchnia kostka betonowa fazowa grafitowa gr.= 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej, podbudowie pomocniczej z kruszywa kamiennego oraz warstwie wzmocnionego podłoża cementem;
f) remont chodnika - nawierzchnia kostka betonowa szara bezfazowa gr= 8 cm, na podsypce cementowo piaskowej i podbudowie z kruszywa związanego z cementem;
g) położenie krawężników i obrzeży kamiennych i betonowych;
h) przestawienie słupów oświetlenia ulicznego i hydrantu,
i) przebudowa 2 przystanków autobusowych,
j) regulacja urządzeń (studnie, zawory),
k) zagospodarowanie zieleńców;
3) pielęgnacja posadzonych drzew, krzewów i trawników:
trawników - przez rok od wykonania zamówienia, po wzejściu
i zakorzenieniu się trawy pierwsze koszenie, zgrabienie i wywiezienie skoszonej trawy, wysianie nawozów mineralnych, dosianie trawy, jeżeli wystąpią ubytki, wałowanie trawnika, podlewanie wodą, powtarzanie ww. czynności w odstępach miesięcznych, z wyłączeniem okresu, w którym wegetacja nie przebiega, po roku przekazanie trawnika Zamawiającemu;
- drzew i krzewów - przez trzy lata od odbioru zamówienia, po zasadzeniu podlewanie w zależności od potrzeb, nie mniej jak 12x w okresie wegetacji, 1x wiosną nawożenie nawozem mineralnym o przedłużonym działaniu, 1x w roku wykonanie cięcia pielęgnacyjnego (korygującego), usuwanie odrostów korzeniowych w zależności od potrzeb lecz nie mniej niż 2x w roku, wymiana wiązań, poprawienie i uzupełnienie palików przy drzewach w razie potrzeby, przycięcie koron, wymiana uschniętych drzew, jesienią kopczykowanie oraz wiosenne rozgarnięcie kopczyków i wykonanie misek, po trzech latach przekazanie żywopłotu i drzew Zamawiającemu;
3.Do wykonawcy należy:
1) zgłoszenie rozpoczęcia robót: gestorom uzbrojenia oraz zarządcom przyległych nieruchomości (zgodnie z warunkami uzgodnień);
2) prowadzenia robót ziemnych w rejonie rozmieszczenia urządzeń obcych w porozumieniu z gestorami, w razie potrzeby prowadzenie odpłatnego nadzoru przez odpowiednie służby, pokrycia jego kosztów i przedstawienia protokołu stwierdzającego brak zastrzeżeń do wykonanych prac w pobliżu danego urządzenia;
3) pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; mapy należy dostarczyć w wersji papierowej i elektronicznej (format dwg lub dxf lub równoważny).
4) ułożenie wokół drzew rosnących w chodniku krat żeliwnych o boku od 120 cm do 160 cm, z motywem (do uzgodnienia z Zamawiającym), przeznaczonych równocześnie dla ruchu pieszego oraz dla samochodów i wozów dostawczych o masie całkowitej do 3,5 t;
5) wykonanie oznakowania drogowego czasowego, zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1260948,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1541237,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1541237,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szubarga Building Group sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851485158
7.3.3) Ulica: Władysława Łokietka 55F/2
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-736
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierzy część zamówienia podwykonawcy, tj. wykonanie części: robót ziemnych, nawierzchni z kostki brukowej oraz wykonanie robót branży elektrycznej.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZUBARGA BUILDING GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SZUBARGA BUILDING GROUP SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1541237,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie do 5 miesięcy od przekazania terenu budowy.
2. Pielęgnacja i utrzymanie trawników będą wykonane w okresie 1 roku od dnia ich odbioru przez Zamawiającego.
3. Pielęgnacja i utrzymanie posadzonych drzew i krzewów będą wykonane w okresie 3 lat od dnia ich odbioru przez Zamawiającego.
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- DOSTAWA ŚRODKÓW PIORĄCO DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
- Zakup i dostawa monitorów ergonomicznych w ramach projektu pn. Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy
- Zakup i dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy"
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025roku - I
- Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych w ramach przewozów dodatkowych na rzecz Gminy Inowrocław w okresie 01.01.2025 - 31.12.2025
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Wyk. rb związanych z realizacją zad pn.:"Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul.Świdnickiej na odcinku od ul.Kasztanowej do ul.Jesionowej w ramach i etapu przebudowy ul.Świdnickiej w Dzierżoniowie"
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ROBOTNICZEJ, UL. POPRZECZNEJ I UL. 10 MARCA W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I BUDOWĘ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Zielona kolejka cz. I
- Remont drogi gminnej nr 363059K (ul. Podhalańska) w km 0+005 do 0+955 w Krauszowie, gmina Nowy Targ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.