eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Bia³ostockaZielona kolejka cz. I



Og³oszenie z dnia 2024-11-08

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zielona kolejka cz. I

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Czarna Bia³ostocka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659036

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Torowa 14 A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czarna Bia³ostocka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-020

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857131340

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@czarnabialostocka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip-umczarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zielona kolejka cz. I

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-88b11b49-7667-4979-b8f4-34819da3f40b

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00586891

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00030108/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Zielona kolejka

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt uzyska³ dofinansowanie inwestycji z: dofinansowaniem z Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków Polski £ad: Nr RPOZ/2022/3399/PolskiLad.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88b11b49-7667-4979-b8f4-34819da3f40b

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej przetargi@czarnabialostocka.pl . Adres strony internetowej, na której bêd± udostêpniane zmiany i wyja¶nienia SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia: https://bip-
um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl w zak³adce „Zamówienia publiczne"

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ (dotyczy sk³adania ofert), oraz pocz elektr: przetargi@czarnabialostocka.pl .
2.Oferty/wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêp, zawiadomienia, wezwania, zadawanie pytañ oraz ogólne informacje,Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± powo³uj±c siê nr og³oszenia (BZP) lub nr refer postêp tj. Or.271.14.2024. 3.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêp o udzielenie zamów publicz, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na P.
e-Zamówienia.Wykonawca posiadaj±cy konto na P. e-Zamówienia ma dostêp do formu: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komun. 4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêp z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na P. e- Zamówienia oraz zalogowania siê na P. e-Zamówienia. Do korzystania z
„Formularza do komunikacji”s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokum zamów wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na P. e-Zamówieniach. Zamawiaj±cy wymaga aby komuni miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiad, wnioski, zawiadomienia oraz inform, przekazywane by³y w formie elektro. 5. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z SWZ. 6. Wymagania techn i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokum elektron, elektron kopii dokum i o¶wiadczeñ oraz inform przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania
z P. e-Zamówieñ. 7.Zamawiaj±cy przekazuje link do postêp oraz ID postêpo jako inform do niniejszej SWZ. Dane postêpow mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej P. e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowanie/konkurs”). 8. Za datê i godz przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokum elektron, o¶wiad lub elektron kopii dokum lub o¶wiad oraz innych inform przyjmuje siê datê ich przekazania na P. e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl lub datê ich przekazania za pomoc± pocz elektron z zastrze¿eniem, i¿ ofertê wraz z za³±cz okre¶lonymi w roz X. SWZ, pod rygorem odrzucenia oferty na podst art 226 ust.1 pkt6 Pzp, mo¿na przekazaæ
wy³±cznie na P. e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl Dokum sk³adane w formie elektron lub w postaci elektron musz± byæ
opatrzone podp elektron, podp zaufanym lub podp osob (zgodnie z art. 63 ust. 2 Pzp). Ofertê, o¶wiadczenia o których mowa w art.125 ust.1 Pzp.,
p¶d, pe³nomocnictwa sporz±dza siê w postaci elektr, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach.txt,.rtf,.pdf,.doc,.docx,.odt. Zalecany przez Zamawiaj±cego format danych - .pdf. 9. Komuni w postêp, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektro za po¶rednictwem
“Formularze”n(„Formularze do komunikacji”). Za po¶red „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie
wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komun umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cz do przesy³ania wiadomo¶ (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±cz zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania doku elektr za pomoc± poczty elektr, na wskazany w pkt. 1 adres e-mail. Sposób sporz±dzania dok elektr musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozp MRPiT z dn 23.12.2020 r. w sprawie p¶d oraz innych dokum lub o¶wiad, jakich mo¿e ¿±daæ
zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozp PRM z dn 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dz i przekazyw inform oraz wymagañ tech dla dokum elektro oraz ¶rod komu elektron w postêp o udzielenie zamó publi lub konkursie. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewn i wewn) dodaje siê do przes³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokum wraz z wygenerowanym plikiem podp (typ zewn) lub dokum z wszytym podp (typ wewnêtrzny). Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpo przez wykonawcê wiadomo¶ci
widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 roz Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprochrony osób fiz w zwi±zku z przetwarzaniem dan osob i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne roz. o ochronie da¬nych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Roz”, informujê, ¿e:
1.Admin Pani/Pana dan oso jest Gmina Cz B reprezentowana przez Burmistrza Cz B z siedzib±: ul. Torowa 14A, 16-020 Cz B, tel.:
85 713 13 40, e-mail: um@czarnabialostocka.pl. 2.W sprawach z zakresu ochrony dan oso mo¿e siê Pan/i kontaktowaæ siê z IOD pod adresem e-mail: iod@dbajodane.pl 3.Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêp o udzielenie zp. 4.Dane osob bêd± przechowywane przez okres zg. z art. 78 ust. 1 i 4 ust. z dnia z dnia 11.09.2019 r.– Pzp (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.)zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zak postêpowania o udzielenie zam, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy. 5.Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Roz w zwi±zku z przepisami PZP. 6.Odbiorcami Pan/i danych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dok postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP. 7.Ob podania przez Pan/i danych osobowych bezpo¶rednio Pan/i
dotycz±cych jest wymogiem ust okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w post o udzielenie zam publ; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP. 8.Osoba, której dane dotycz± ma prawo do: dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,w przypadku gdy przetw danych odbywa siê z naruszeniem przep Roz s³u¿y prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Wawa,9.Osobie, której
dane dotycz± nie przys³uguje: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Roz prawo do usuniêcia dan osob; prawo do przenoszenia dan osob, o którym mowa w art. 20 Roz;na podstawie art. 21 Roz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania dan osob. 10.W przypadku gdy wykonanie obow, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Roz, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Admin mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodat inf maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zam publ. 11.Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia dan oso, o którym mowa w art. 16 Roz, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postê o udzielenie zam publ lub konkursu ani zmian± post. umowy w zakresie niezgodnym z PZP. 12.Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Roz, nie ogranicza przetwarzania dan osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zam publ. 13.W przypadku dan osob
zamieszczonych przez Admin w BZP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Roz, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Admin.14. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zam, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Roz, spowoduje ograniczenie przetwarzania dan osob zawartych w protok i za³± do protok, Admin nie
udostêpnia tych danych zawartych w protok i w za³ do protok, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Roz. 15.W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Roz, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Admin mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych inf maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zam. 16.Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do
sprostowania lub uzup, o którym mowa w art. 16 Roz, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protok oraz jego za³. 17.Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pan/i danych osobowych nie podlega Pan/i decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Ro

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Renowacja i rewitalizacja torowiska kolejki w±skotorowej oraz stworzenie wzd³u¿ torowiska promenady bêd±cej zielon± przestrzeni± publiczn± i zagospodarowaniem terenów przyleg³ych z elementami ma³ej architektury, zieleni± zorganizowan± wraz z o¶wietleniem terenu i monitoringiem wizyjnym w Czarnej Bia³ostockiej w ramach zadania „Zielona kolejka cz.I”

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób jego realizacji stanowi Za³±cznik nr 1 OPZ do SWZ.

W ramach zadania nale¿y wykonaæ renowacjê i rewitalizacjê torowiska kolejki w±skotorowej oraz stworzyæ wzd³u¿ torowiska promenadê bêd±c± zielon± przestrzeni± publiczn± wraz z zagospodarowaniem terenów przyleg³ych, z elementami ma³ej architektury, zieleni± zorganizowan± oraz o¶wietleniem terenu i monitoringiem wizyjnym na dz. nr geod. 1067/20, 1067/18, 1069/59, 1067/9 oraz 1066/6 w Czarnej Bia³ostockiej.
A Roboty architektoniczno – budowlane i zieleni zorganizowanej:
W ramach robót budowlanych zadania nale¿y wykonaæ dostawê i monta¿ elementów ma³ej architektury w postaci:
- dostawa i monta¿ 4 kpl. czterosegmentowych koszy ocynkowanych ,malowany proszkowo kolor RAL 9005 do selektywnej zbiórki odpadów zmieszanych, szk³a, papieru, plastiku i metalu o min. parametrach technicznych:
- dostawa i monta¿ 4 szt. pergoli a¿urowych konstrukcji stalowej z belek i s³upów 10x10cm ocynkowanych oraz malowanych proszkowo w kolorze RAL 9005 bez zadaszenia o min. parametrach technicznych:
- dostawa i monta¿ 12szt donic betonowych o min. parametrach technicznych:
- dostawa i monta¿ 5 szt. tablic informacyjnych konstrukcji aluminiowej malowanych proszkowo w kolorze antracyt np. RAL 702, o min. wymiarach zewnêtrznych: wys. 2,50m, szer. 1,20cm, gr. 0,08m osadzonych na betonowych fundamentach z czê¶ci± ekspozycyjn± tablic o min. wymiarach: wys. 1,40m, szer. 1,0m, wykonanych z wodoodpornej, lakierowanej p³yty MFD-L lub p³yt aluminiowo-tworzywowych (np. dubond) z dwustronnym nadrukiem cyfrowym naniesionym technologi± np. sitodruku z zabezpieczeniem UV zawieraj±cych informacjê o historii kolei w±skotorowych w Puszczy Knyszyñskiej oraz tartacznictwa na terenie gminy Czarna Bia³ostocka i w Puszczy Knyszyñskiej z opracowaniem grafiki i prezentowanych informacji, które nale¿y uzgodniæ z Inwestorem.
- dostawa i monta¿ 4 szt. tablic informacyjnych, aluminiowo-tworzywowych (np. dubond) formatu A3 wykonanych technik± np. sitodruku z zabezpieczeniem UV zawieraj±cych regulamin w formie s³ownej i rysunkowej:
- dostawa i monta¿ 11 szt. s³upków blokuj±cych, metalowych z rur stalowych ocynkowanych o ¶rednicy fi120mm, zabezpieczonych antykorozyjnie farb± w postaci - na bia³ej powierzchni s³upka zastosowaæ dwa czerwone pasy z folii odblaskowej I generacji o min. parametrach technicznych:
Strefa A – miêdzy ul. Torow± a ul. Sienkiewicza
- dostawa i monta¿ 3 szt. ³awek parkowych stalowo drewnianych z oparciem o konstrukcji no¶nej - stal ocynkowana malowana proszkowo – antracyt, siedzisko i oparcie wykonane z twardego drewna li¶ciastego lub egzotycznego barwionego w kolorze palisander, odpornych na warunki atmosferyczne oraz wandaloodpornych z pow³ok± odporn± na korozjê, chemikalia, wysok± temperaturê i uszkodzenia mechaniczne o min parametrach technicznych:
- dostawa i monta¿ 2 szt. ³awek parkowych, stalowo drewnianych bez oparcia o konstrukcji no¶nej ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo – antracyt, siedziska z twardego drewna li¶ciastego lub egzotycznego barwionego w kolorze palisander odpornych na warunki atmosferyczne oraz wandaloodpornych z pow³ok± odporn± na korozjê, chemikalia, wysok± temperaturê i uszkodzenia mechaniczne o min parametrach technicznych:
- dostawa i monta¿ 4 szt. stalowo drewniany le¿aków parkowych o konstrukcji no¶nej ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo w kolorze antracyt, siedziska i oparcia wykonane z twardego drewna li¶ciastego lub egzotycznego barwionego w kolorze palisander odpornych na warunki atmosferyczne oraz wandaloodpornych z pow³ok± odporn± na korozjê, chemikalia, wysok± temperaturê i uszkodzenia mechaniczne o min. parametrach technicznych:
Strefa B – miêdzy ul. Sienkiewicza a ul. Pi³sudskiego
- dostawa i monta¿ 4 szt. ³awek parkowych betonowo drewnianych bez oparcia o konstrukcji no¶nej w postaci betonowej ramy w kolorze betonu piaskowego, siedziska z twardego drewna li¶ciastego lub egzotycznego barwionego w kolorze palisander, odpornych na warunki atmosferyczne oraz wandaloodpornych z pow³ok± odporn± na korozjê, chemikalia, wysok± temperaturê i uszkodzenia mechaniczne o min parametrach technicznych:
- dostawa i monta¿ 4 szt. ³awek parkowych / taboretów, betonowych bez oparcia o konstrukcji no¶nej w postaci betonowej ramy w kolorze betonu piaskowego odpornych na warunki atmosferyczne oraz wandaloodpornych z pow³ok± odporn± na korozjê, chemikalia, wysok± temperaturê i uszkodzenia mechaniczne o min. parametrach technicznych:
- dostawa i monta¿ 3 szt. ³awek parkowych betonowo drewnianych z oparciem o konstrukcji no¶nej w postaci betonowej ramy w kolorze betonu piaskowego, siedziska z twardego drewna li¶ciastego lub egzotycznego barwionego w kolorze palisander, odpornych na warunki atmosferyczne oraz wandaloodpornych z pow³ok± odporn± na korozjê, chemikalia, wysok± temperaturê i uszkodzenia mechaniczne o min parametrach technicznych:
- dostawa i monta¿ 4 szt. le¿aków parkowych betonowo drewnianych o konstrukcji no¶nej w postaci betonowej ramy w kolorze betonu piaskowego, siedziska z twardego drewna li¶ciastego lub egzotycznego barwionego w kolorze palisander, odpornych na warunki atmosferyczne oraz wandaloodpornych z pow³ok± odporn± na korozjê, chemikalia, wysok± temperaturê i uszkodzenia mechaniczne o min. parametrach technicznych:
- Wykonaæ dostawê i nasadzenia zieleni zorganizowanej w postaci:
a. drzew iglastych
b. drzew i krzewów li¶ciastych:
c. traw:
d. bylin:
e. rozchodniki:
- dostawa i monta¿ ok. 1536 mb obrze¿y ogrodowych d³ugo¶ci u¿ytkowej 1,0 m, wysoko¶ci min. 78 mm, szeroko¶ci min. 75 mm, min. grubo¶ci ¶cianki 4 mm koloru czarnego mocowanych dedykowanymi szpilkami (kotwami) systemowymi do wydzielenia strefy korowania z kory sosnowej, któr± nale¿y wykonaæ o grubo¶ci min. 5 cm na powierzchni ok. 1210 m2 oraz strefy obrzutu dekoracyjnego z kamienia (otoczak) p³ukanego, ¶nie¿nobia³ego który nale¿y wykonaæ o grubo¶ci min. 8 cm na powierzchni ok. 200 m2.
- wykonanie po³±czenia dwóch odnóg ci±gu pieszego z terenem targowicy miejskiej wraz z modernizacj± istniej±cego ogrodzenia polegaj±c± na demonta¿u po min. cztery przês³a ogrodzeniowe wraz ze s³upkami (dla ka¿dego doj¶cia),...
- wykonanie niwelacji terenu z dowiezieniem ziemi w miejscu dowi±zania ¶cie¿ki z terenem targowicy miejskiej.
B Roboty drogowe:
C Roboty elektryczne:
Do zadañ Wykonawcy nale¿y:
- wykonanie robót budowlano-monta¿owych renowacji i rewitalizacji torowiska kolejki w±skotorowej oraz stworzenie wzd³u¿ torowiska promenady bêd±cej zielon± przestrzeni± publiczn± i zagospodarowaniem terenów przyleg³ych z elementami ma³ej architektury, zieleni± zorganizowan± wraz z o¶wietleniem terenu i monitoringiem wizyjnym zgodnie z Dokumentacj± Techniczn± i uzgodnieniami z Inwestorem,
- dostawê materia³ów objêtych projektem oraz innych niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia,
- demonta¿ wraz z utylizacj± wszystkich materia³ów z rozbiórki i powsta³ych w trakcie prowadzenia prac,
- niwelacjê i wyrównanie terenu wraz z odtworzeniem naruszonych nawierzchni terenów przyleg³ych oraz dokonaniem siewu mieszanek traw trawnikowych.
- Wykonawca jest zobowi±zany do wykonania w³asnym staraniem i na w³asny koszt:
•zapewnienia kompletnej obs³ugi geodezyjnej oraz wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej w wersji papierowej w liczbie 3 egzemplarzy i w wersji elektronicznej w formacie PDF,
•sporz±dzenia planu Bezpieczeñstwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ) zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie i przestrzegania jego postanowieñ,
•opracowanie i uzgodnienie czasowej organizacji ruchu o ile zajdzie konieczno¶æ,
•wykonania wszelkich prób i sprawdzeñ oraz przedstawienia dokumentacji w tym zakresie, w szczególno¶ci prób o¶wietlenia i monitoringu wizyjnego oraz zagêszczenia gruntu i odbudowy naruszonej nawierzchni terenów przyleg³ych,
•wywiezienia z terenu budowy i przekazania do zagospodarowania lub utylizacji wszystkich odpadów pochodz±cych z robót ziemnych i demonta¿owych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami oraz przekazania Zamawiaj±cemu odpowiedniej dokumentacji w tym zakresie, w tym kart przekazania odpadów,
•zabezpieczenia terenu na czas prowadzenia robót, uporz±dkowania terenu budowy po zakoñczeniu robót oraz wykonanie prac zwi±zanych z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego,
•zapewnienia mediów niezbêdnych do prowadzenia robót,
•zapewnienia materia³ów niezbêdnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
•zapewnienia pielêgnacji w tym ciêæ i kszta³towania oraz nawo¿enia wykonanych przestrzeni zieleni zorganizowanej w okresie 2 lat od terminu odbioru koñcowego. Nale¿y przewidzieæ wykonanie stosownych zabiegów wiosn± i jesieni± danego roku,
•zapewnia w³asnym staraniem i na swój koszt wszystkich narzêdzi, sprzêtu budowlanego oraz ¶rodków transportu niezbêdnych do realizacji zadania,.
1.Szczegó³owy zakres robót zawieraj± projekty techniczne stanowi±ce Za³±czniki od nr 1.1 do 1.3 do SWZ.
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 101 ust. 4 prawa zamówieñ publicznych informuje, ¿e ilekroæ w dokumentacji zamówienia wskazane zosta³y normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych dopuszcza siê równie¿ rozwi±zania równowa¿ne z opisywanymi w powy¿szych dokumentach. Tym samym do wymaganych cech materia³u, produktu lub us³ugi, dopuszczalne s± rozwi±zania wskazane w tych dokumentach „ lub równowa¿ne”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45232451-8 - Roboty odwadniaj±ce i nawierzchniowe

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek rowerowych

45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

43325000-7 - Wyposa¿enie parków i placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± ni¿ej okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) W zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny. Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ op³acon± polisê, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci minimum 500.000,00 z³.
3) W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykonali co najmniej dwa zamówienia polegaj±ce na realizacji budowy, rozbudowy lub modernizacji np. placów, parków, skwerów, bulwarów, promenad rekreacyjnych z terenami zieleni zorganizowanej i ma³± architektur±, ci±gów komunikacji pieszej lub rowerowej z zieleni± zorganizowan± i ma³± architektur±,
b) dysponuj± kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej oraz posiadaj±cym aktualn± przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów i Techników Budownictwa zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Je¿eli potwierdzenie przynale¿no¶ci traci wa¿no¶æ w okresie obowi±zywania umowy, Wykonawca zobowi±zuje siê przedstawiæ nowe potwierdzenie, wa¿ne na czas trwania umowy lub wska¿e inn± osobê posiadaj±c± przynajmniej takie same uprawnienia (aktualn± przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa). Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ budowlanych, rozumie przez to uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowi±zuj±cej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 t.j.) jak równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów oraz równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., 220 t. j.). oraz dodatkowo spe³niaæ wymagania okre¶lone w decyzji nr Z-I.5142.42.2024.PT z dnia 12.06.2024r. stanowi±cej Za³±cznik nr 16 - 1.6 do SWZ tj. „Kierowania robotami budowlanymi przez osoby spe³niaj±ce wymagania o których mowa w art. 37c ustawy”,
c) zapewni± uprawnionego geodetê do geodezyjnej obs³ugi inwestycji (tyczenie obiektów, prowadzenie budowy obiektów oraz wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów) posiadaj±cego uprawnienia klasy 4 do obs³ugi inwestycji budowlanej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postêpowania, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 3 i 4 do SWZ. O¶wiadczenia te sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt. 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ od Wykonawcy z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275),
z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postepowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
2) W celu potwierdzania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada:
a) wykazu robót budowlanych stanowi±cy za³±cznik do SWZ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty budowlane zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s±: -referencje, b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. Zamawiaj±cy zastrzega weryfikacjê potwierdzenia nale¿ytego wykonania prac bezpo¶rednio u podmiotu, na rzecz którego by³y wykonane stanowi±cy Za³±cznik nr 6 do SWZ;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za wykonanie roboty budowlanej, kontrolê jako¶ci lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ;
d) op³aconej polisy, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 500.000,00 z³

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Na podstawie art. 97 ust. 1 ustawy Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Zamawiaj±cy wymaga, aby wadium wniesione zosta³o przed up³ywem terminu sk³adania ofert w kwocie 5.000,00 PLN (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100 PLN) i utrzymane zosta³o nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Wadium wniesione w pieni±dzu bêdzie wniesione skutecznie, je¿eli rachunek bankowy Zamawiaj±cego zostanie uznany kwot± wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert)
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606.
5. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 462, z po¼n. zm.).
Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 5 ppkt 2) 3) 4), Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu.
7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ w pieni±dzu, z tre¶ci gwarancji i porêczeñ musi wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego (beneficjenta) zobowi±zanie Gwaranta do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium w okoliczno¶ciach skutkuj±cych zatrzymaniem wadium okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy, zostanie odrzucona

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o których mowa w rozdziale X pkt. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj±, brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenia, z których wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swojej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
5. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zmiana bêdzie dotyczy³a nastêpuj±cych zdarzeñ:
1) Wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
2) Wynikniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
3) Wyst±pienia konieczno¶ci zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy zamawiaj±cy uzna, ¿e osoby te nie wykonuj± nale¿ycie swoich obowi±zków. Wykonawca obowi±zany jest dokonaæ zmiany tych osób, na inne spe³niaj±ce na dzieñ sk³adania ofert warunki okre¶lone w specyfikacji, w terminie nie d³u¿szym ni¿ 14 dni od daty z³o¿enia wniosku zamawiaj±cego,
4) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy a tak¿e z np. wyst±pienia zw³oki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ,
5) Wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian spowodowanych nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegó³owym opisem,
b) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego),
c) zmiany danych teleadresowych,
d) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT,
6. W przypadku wyst±pienia któregokolwiek ze zdarzeñ wymienionych w pkt.5 termin realizacji przedmiotu umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci.
7. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian w zakresie powierzenia czê¶ci lub ca³o¶ci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom, poprzez:
1) w przypadku nie przewidzenia podwykonawców w momencie sk³adania oferty, wprowadzenie ich podczas realizacji zamówienia,
2) rozszerzenie krêgu podwykonawców,
3) zmianê lub wykre¶lenie podwykonawcy,
4) zmianê zakresu prac powierzonych podwykonawcy,
8. Warunki zmian:
1) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiaj±cego,
2) uzasadnienie zmian – prawid³owa realizacja przedmiotu umowy,
3) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-25 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-24

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów postêpowania.
2. Zamawiaj±cy nie wymaga wizji lokalnej.
3. Dla przedmiotowego postêpowania nie ma zastosowania ¿adna z sytuacji okre¶lonych w art. 65 ust 1, art. 66 i art. 69 pzp. W zwi±zku z powy¿szym nie zachodzi konieczno¶æ komunikowania siê z Wykonawc± w sposób inny ni¿ przewidziany w niniejszej SWZ.
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy.
5. Stosownie do tre¶ci art. 95 ustawy Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê w rozumieniu przepisów art. 22 ust.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 z pó¼ñ.zm.), osób wykonuj±cych niezbêdne czynno¶ci dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, które wskazano w SWZ oraz za³±cznikach do SWZ tj. osoby wykonuj±ce prace fizyczne zwi±zane z robotami budowlanymi w szczególno¶ci zwi±zane z obs³ug± maszyn budowlanych, montowaniem urz±dzeñ, robotami nie wymagaj±cymi kwalifikacji, za wyj±tkiem osób pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202.), osób wykonuj±cych czynno¶ci wymagaj±cych posiadania uprawnieñ zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2052) oraz osób prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±. Pozosta³e wymogi wynikaj±ce z art. 95 ustawy zosta³y okre¶lone w istotnych postanowieniach przysz³ej umowy, które stanowi± za³±cznik do SWZ. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiaj±cy pozostawia w gestii Wykonawcy.
a) Wykonawca w terminie 14 dni od podpisania umowy przeka¿e Zamawiaj±cemu, ujête w formie wykazu informacje o osobach zatrudnionych. Wykaz powinien zawieraæ imiê i nazwisko pracownika, wymiar zatrudnienia oraz informacjê o wykonywanych czynno¶ciach/stanowisko pracy. Wraz z wykazem Wykonawca przekazuje o¶wiadczenie, ¿e wymienione osoby zatrudnione s± na podstawie umowy o pracê.
2) Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnieniem osób:
a) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia, przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez Wykonawcê czynno¶ci, w celu weryfikacji, czy osoby wykonuj±ce czynno¶ci przy realizacji zamówienia s± osobami wskazanymi przez Wykonawcê. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê Zamawiaj±cy na podstawie art. 438 ust. 2 ustawy Pzp mo¿e ¿±daæ przed³o¿enia :
- o¶wiadczenia zatrudnionego pracownika
- o¶wiadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê,
- po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika,
- innych dokumentów zawieraj±cych informacje niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê w tym zawieraj±cych dane osobowe- w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.
4) Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ, o których mowa w art. 95 ust 1 pzp:
a) Zamawiaj±cemu przys³ugiwaæ bêdzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych w wysoko¶ci 0,1% ceny ofertowej brutto w ka¿dym przypadku stwierdzenia uchybienia;
b) Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonych przez Zamawiaj±cego terminach ¿±danych dowodów, w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych pracê przy realizacji zamówienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.