Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031109/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084918 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja łącznicy zjazdowej z jezdnią Estakady Kwiatkowskiego
w kierunku Obłuża na ul. Janka Wiśniewskiego w Gdyni – nadzór inwestorski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdiz_gdynia.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja łącznicy zjazdowej z jezdnią Estakady Kwiatkowskiegow kierunku Obłuża na ul. Janka Wiśniewskiego w Gdyni – nadzór inwestorski
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15fa8e84-9b90-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003180/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Modernizacja łącznicy zjazdowej z jezdnią Estakady Kwiatkowskiego w kierunku Obłuża na ul. Janka Wiśniewskiego - nadzór inwestorski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031109/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 47712,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania pn. „Modernizacja łącznicy zjazdowej z jezdnią Estakady Kwiatkowskiego w kierunku Obłuża na ul. Janka Wiśniewskiego w Gdyni”.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na pełnienie usługi nadzoru nad robotami budowlanymi stanowią:
1) Projekt budowlano-wykonawczy remontu łącznicy zjazdowej z Estakady Kwiatkowskiego z jezdni w kierunku Obłuża na ul. Janka Wiśniewskiego – Załącznik A do SWZ, 2) Projekt czasowej organizacji ruchu – Załącznik B do SWZ, 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – Załącznik C do SWZ, 4)Przedmiar robót/Kosztorys ofertowy - Załącznik D do SWZ, 5) Rysunki - Załącznik E do SWZ, 6) Uzgodnienia - Załącznik F do SWZ,
7) Wzór umowy – Załącznik nr 7 do SWZ 5. Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie robót budowlanych na: „Modernizację łącznicy zjazdowej z jezdni Estakady Kwiatkowskiego w kierunku Obłuża na ul. Janka Wiśniewskiego w Gdyni”, zostało udostępniane na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdiz_gdynia - Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025383/01 z dnia 2021-03-30.
Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca będzie pełnił usługę nadzoru inwestorskiego:
1) nad realizacją robót – od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego od Wykonawcy i przedstawienia rozliczenia finansowego i rzeczowego zadania Termin wykonania robót budowlanych: 130 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy. Termin przekazania terenu budowy i rozpoczęcia robót nie później niż 3 dni kalendarzowe od dnia podpisania umowy przez Wykonawcę Robót. 2) w okresie rękojmi i gwarancji, tj. od dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych od Wykonawcy robót do dnia, w którym upłynie okres rękojmi i gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych lub do dnia usunięcia usterek, w ramach realizacji praw wynikających z rękojmi i gwarancji od wykonawcy robót budowlanych lub wykonawcy zastępczego, w zależności od tego. Przewidywany okres rękojmi i gwarancji minimalny: 36 miesięcy, maksymalny: 60 miesięcy lub więcej.
Przewidywana data zakończenia usługi nadzoru inwestorskiego może ulec zmianie ze względu na okres udzielonej przez Wykonawcę robót rękojmi i gwarancji oraz w przypadku stwierdzenia wad i usterek w okresie tej rękojmi i gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54673,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Development Design Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393008390
7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 25/2
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DEVELOPMENT DESIGN" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"DEVELOPMENT DESIGN" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) nad realizacją robót budowlanych, tj. od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru końcowego i zaakceptowania przez Zamawiającego rozliczenia finansowego i rzeczowego zadania. Termin wykonania robót budowlanych – do 130 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
2) w okresie rękojmi i gwarancji, tj. od dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych od Wykonawcy Robót do dnia, w którym upłynie okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę Robót budowlanych lub do dnia usunięcia przez niego wad i usterek, w ramach realizacji praw wynikających z gwarancji i rękojmi od Wykonawcy Robót budowlanych lub Wykonawcy zastępczego. Wykonawca Robót udzieli rękojmi i gwarancji na okres 60 miesięcy.
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gdyni, 81-597 Gdynia, ul. Leopolda Staffa 10.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,Operator suwnicy placowej RTG''
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- DOSTAWA FARB OKRĘTOWYCH ORAZ ROZCIEŃCZALNIKA DO FARB
- Organizacja XXIV Krajowej Konferencji Elektroniki
- Dostawa sprzętu pożarniczego i wyposażenia wojskowych straży pożarnych.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń"
- Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Modernizacja Oczyszczalni Ścieków Praszka
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa infrastruktury drogowej w gminie Janów Podlaski"
- Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa, rozbudowa i budowa dróg gminnych gruntowych na terenie miasta Marki - Budowa drogi gminnej ulicy Jagiełły.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.