Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00680300/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00020298/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-10
- 2025/BZP 00020311/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobiu, podrobów drobiowych, wędlin drobiowych dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek
S. A. w 2 zadaniach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO CIECHOCINEK SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910869972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 10
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 5428236078
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.zajac@uzdrowiskociechocinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowiskociechocinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/uzdrowiskociechocinek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drobiu, podrobów drobiowych, wędlin drobiowych dla potrzeb Uzdrowiska CiechocinekS. A. w 2 zadaniach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b82b9ca-d9a4-4299-9b01-6eef96d996d8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00085141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680300
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP 46/12/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 376269,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa drobiowego i podrobów drobiowych4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 236791,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wędlin drobiowychZamawiający dopuszcza zamianę pozycji w ofercie:
Z: Pasztet drobiowy - surowiec drobiowy 54 %, podroby drobiowe 12 %, - mięso z kurczaka 5 % termin przydatności do spożycia max 14 dni.
Na: Zmiana na Pasztet Pieczony drobiowy - surowiec drobiowy 42,8%, wątroba z kurczaka 7,1 % termin przydatności do spożycia max 21 dni.
Z: Kiełbasa z piersią indyka - termin przydatności do spożycia max.21 dni
-Na: Kiełbasa z piersią kurczaka - termin przydatności do spożycia
max.21 dni"
w.w. pozycje mogą być użyte zamiennie w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 139478,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222798,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222798,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222798,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przemysłu Mięsnego „Dróbaleks” Sp. J K. Śmieszny. M. Mroczkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911013721
7.3.3) Ulica: Rudunki 25
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
7.3.5) Kod pocztowy: 87-700
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233937,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13463,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134630,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134630,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przemysłu Mięsnego „Dróbaleks” Sp. J K. Śmieszny. M. Mroczkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911013721
7.3.3) Ulica: Rudunki 25
7.3.4) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
7.3.5) Kod pocztowy: 87-700
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141362,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Kompleksowa dostawa bielizny pościelowej, bielizny toaletowej i kuchennej, wykonanie haftu maszynowego, dostawa firan, zasłon, karniszy do zasłon i żabek, rolet wewnętrznych w 4 zadaniach
- Sukcesywna dostawa mięsa i jego przetworów
- dostawa "letnich" warzyw, owoców i kiszonek na rok 2025
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla Uzdrowiska Ciechocinek S.A
- Budowa dróg wewnętrznych oraz ciągów pieszych dla parkingu 5 i 5a oraz utwardzenie nawierzchni kostką brukową pod namiot na terenie działki
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- Sprzedaż wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby SP PZOL w Celejowie
- Dostawa wędlin i mięsa świeżego dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Sukcesywne dostawy drobiu dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawa mięsa i wędlin dla potrzeb kuchni szpitalnej
- Dostawa mięsa, podrobów i wędlin na potrzeby Zakładów Karnych w Raciborzu oraz Głubczycach z podziałem na 3 części
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.