Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wędlin i mięsa świeżego dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: SP PSP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090585370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Glinki 86
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-861
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 349-84-00
1.5.8.) Numer faksu: 52 375-30-77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sppsp.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsp.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wędlin i mięsa świeżego dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-104dbc47-fc2b-4044-8a89-ce013bfe3ef6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114678/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa wędlin i mięsa świeżego dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-104dbc47-fc2b-4044-8a89-ce013bfe3ef63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-104dbc47-fc2b-4044-8a89-ce013bfe3ef6
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Forma komunikacji: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia (dostępnym pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu)
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuję, że:
1.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz, tel. 52 349 84 90, e-mail: sekretariat@sppsp.bydgoszcz.pl.
1.2 W Szkole Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, mail: iod@sppsp.bydgoszcz.pl.
1.3 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu związanym
z postępowaniem o udzielenia zamówienia publicznego na dostawę wędlin i mięsa świeżego dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy SPT.2370.3.2025.
1.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”.
1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
1.6 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
1.7 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.8 Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.9 Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wykonania wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym obowiązki wynikające z RODO. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia
w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnienie przez niego obowiązków informacyjnych przewidziany
w art. 13 lub art. 14 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPT.2370.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – mięso świeże:
1 Łopatka wieprzowa pieczeniowa surowa b/k i b/s kg 1700
2 Szynka wieprzowa surowa b/k i b/s, kl. I kg 500
3 Karkówka wieprzowa surowa b/k, kl. I kg 1200
4 Schab wieprzowy surowy b/k, kl. I kg 1500
5 Wątroba wieprzowa surowa kg 200
6 Golonka wieprzowa surowa z/k przednia kg 500
7 Żeberka wieprzowe luksusowe paski surowe, kl. I kg 500
8 Polędwiczki wieprzowe surowe kg 150
9 Wołowina bez kości extra surowa kl. I kg 450
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15111100-0 - Wołowina
15113000-3 - Wieprzowina
15131410-2 - Szynka
15131400-9 - Produkty wieprzowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-28 do 2026-04-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Jest to postępowanie które przeprowadza Zamawiający rok rocznie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Podstawę do określenia ceny oferty wpisanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) stanowi wykaz asortymentu stanowiący załącznik nr 5, 6, 7 i 8 do SWZ.
2. Cena ofertowa obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost ze SWZ, a w szczególności koszty organizacji pracy i przygotowania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca w przedstawionej ofercie powinien zaoferować cenę kompletną i jednoznaczną.
4. Cena oferty ma być określona w walucie polskiej.
5. Cenę oferty należy podać do 2 miejsc po przecinku.
6. Cena obejmuje m.in.:
6.1 Koszty sprzedaży przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych podatków, opłat, transportu, szkolenia itp.
6.2 Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca,
w ustalonym terminie lub okresie.
7. Jeśli Wykonawca stosuje opusty cenowe (marże, rabaty) to proponując je Zamawiającemu
w ofercie, musi już uwzględnić to w ostatecznej cenie do pozycji oferty.
8. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego
w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Zwycięży oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów po przeliczeniu udziału procentowego w każdym kryterium i ich sumowaniu – dot. każdej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy zamówień interwencyjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – mięso drobiowe:
1 Filet z kurczaka b/s i b/k kg 1300
2 Noga (cała) z kurczaka kg 1500
3 Porcje rosołowe z kurczaka mrożone pakowane próżniowo kg 1000
4 Filet z indyka surowy b/s kg 300
5 Kurczak świeży kg 600
6 Wątróbka drobiowa z kurczaka kg 200
7 Skrzydełka świeże z kurczaka kg 200
8 Golonki z indyka min. 400g kg 100
9 Kaczka świeża tuszka kg 300
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131500-0 - Produkty drobiowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-28 do 2026-04-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Jest to postępowanie które przeprowadza Zamawiający rok rocznie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Podstawę do określenia ceny oferty wpisanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) stanowi wykaz asortymentu stanowiący załącznik nr 5, 6, 7 i 8 do SWZ.
2. Cena ofertowa obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost ze SWZ, a w szczególności koszty organizacji pracy i przygotowania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca w przedstawionej ofercie powinien zaoferować cenę kompletną i jednoznaczną.
4. Cena oferty ma być określona w walucie polskiej.
5. Cenę oferty należy podać do 2 miejsc po przecinku.
6. Cena obejmuje m.in.:
6.1 Koszty sprzedaży przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych podatków, opłat, transportu, szkolenia itp.
6.2 Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca,
w ustalonym terminie lub okresie.
7. Jeśli Wykonawca stosuje opusty cenowe (marże, rabaty) to proponując je Zamawiającemu
w ofercie, musi już uwzględnić to w ostatecznej cenie do pozycji oferty.
8. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego
w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Zwycięży oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów po przeliczeniu udziału procentowego w każdym kryterium i ich sumowaniu – dot. każdej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy zamówień interwencyjnych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – konserwy drobiowe:
1 Pasztet drobiowy z pieczarkami (110-131g) z samootwieraczem 200 kg
2 Pasztet drobiowy z pomidorami (110-131g) z samootwieraczem 200 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131500-0 - Produkty drobiowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-28 do 2026-04-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Jest to postępowanie które przeprowadza Zamawiający rok rocznie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Podstawę do określenia ceny oferty wpisanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) stanowi wykaz asortymentu stanowiący załącznik nr 5, 6, 7 i 8 do SWZ.
2. Cena ofertowa obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost ze SWZ, a w szczególności koszty organizacji pracy i przygotowania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca w przedstawionej ofercie powinien zaoferować cenę kompletną i jednoznaczną.
4. Cena oferty ma być określona w walucie polskiej.
5. Cenę oferty należy podać do 2 miejsc po przecinku.
6. Cena obejmuje m.in.:
6.1 Koszty sprzedaży przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych podatków, opłat, transportu, szkolenia itp.
6.2 Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca,
w ustalonym terminie lub okresie.
7. Jeśli Wykonawca stosuje opusty cenowe (marże, rabaty) to proponując je Zamawiającemu
w ofercie, musi już uwzględnić to w ostatecznej cenie do pozycji oferty.
8. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego
w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Zwycięży oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów po przeliczeniu udziału procentowego w każdym kryterium i ich sumowaniu – dot. każdej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy zamówień interwencyjnych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – wędliny:
1 Kiełbasa śląska - ekstra kg 150
2 Kiełbasa podwawelska kg 50
3 kiełbasa typu wiejska pieczona kg 200
4 Kiełbasa jałowcowa kg 100
5 Kiełbasa zwyczajna kg 1500
6 Kiełbasa biała parzona - jelito naturalne kg 600
7 Kiełbasa typu smerfy kg 200
8 Kiełbasa dębicka kg 130
9 Szynka golonkowa kg 250
10 Mielonka familijna kg 160
11 Salceson czarny ekstra z ozorkami kg 200
12 Łopatka zapiekana kg 100
13 Kiełbasa szynkowa wieprzowa kg 250
14 Szynka wiejska kg 250
15 Schab w majeranku kg 200
16 Kiełbasa żywiecka - sucha kg 150
17 Kabanosy wieprzowe - jelito naturalne kg 200
18 Kiełbasa tatrzańska sucha kg 200
19 Kiełbasa krakowska sucha kg 200
20 Kiełbaski frankfurterki kg 100
21 Polędwica sopocka - kl. I kg 300
22 Ogonówka wędzona parzona kg 150
23 Kiełbasa dębowa pieczona kg 150
24 Polędwica krotoszyńska kg 250
25 Szynka wieprzowa pieczona - kl. I kg 150
26 Baleron gotowany kg 200
27 Polędwica typu Boryny kg 120
28 Kiełbasa salami kg 200
29 Kiełbasa bydgoska extra - surowa kg 150
30 Szynka dębowa kg 150
31 Boczek wędzony parzony bez żeber kg 1300
32 Pasztetowa podwędzana - jelito naturalne kg 300
33 Parówki cienkie folia kg 600
34 Parówki tradycyjne grube - jelito naturalne kg 200
35 Kaszanka cienka - jelito naturalne kg 60
36 Kaszanka blok kg 300
37 Szynka wieprzowa gotowana w siatce kg 250
38 Pasztet zapiekany z indyka kg 300
39 Szynka typu Dziadka kg 100
40 Żołądki wołowe, parzone cienko krojone kg 400
41 Smalec wieprzowy w opak. foliowym kg 100
42 Metka typu pomorska kg 230
43 Szynka konserwowa - blok kg 600
44 Pęto tradycyjne kg 100
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131120-2 - Produkty wędliniarskie
15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15131210-0 - Szynka wędzona
15131230-6 - Salami
15131310-1 - Pasztety
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-28 do 2026-04-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Jest to postępowanie które przeprowadza Zamawiający rok rocznie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Podstawę do określenia ceny oferty wpisanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) stanowi wykaz asortymentu stanowiący załącznik nr 5, 6, 7 i 8 do SWZ.
2. Cena ofertowa obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost ze SWZ, a w szczególności koszty organizacji pracy i przygotowania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca w przedstawionej ofercie powinien zaoferować cenę kompletną i jednoznaczną.
4. Cena oferty ma być określona w walucie polskiej.
5. Cenę oferty należy podać do 2 miejsc po przecinku.
6. Cena obejmuje m.in.:
6.1 Koszty sprzedaży przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymaganych podatków, opłat, transportu, szkolenia itp.
6.2 Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego miejsca,
w ustalonym terminie lub okresie.
7. Jeśli Wykonawca stosuje opusty cenowe (marże, rabaty) to proponując je Zamawiającemu
w ofercie, musi już uwzględnić to w ostatecznej cenie do pozycji oferty.
8. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego
w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Zwycięży oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów po przeliczeniu udziału procentowego w każdym kryterium i ich sumowaniu – dot. każdej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy zamówień interwencyjnych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCP (Podstawa prawna: art. 59, 59a i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 ze zm.) Dokumentem tym może być jeden
z niżej wymienionych:
- certyfikat HACCP,
- certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji
z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju,
- zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej,
- oświadczenie Wykonawcy.
Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność
z oryginałem.
W przypadku, gdy dokument został wystawiony w postaci papierowej
i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Wykaz samochodów posiadających decyzję
właściwego organu dopuszczającego pojazdy do
przewozu żywności. Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność
z oryginałem. W przypadku, gdy dokument został wystawiony w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
2. Na podstawie art. 107 ust. 2 jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.1 W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, stosowne oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt. 2 (tabela), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających sięo zamówienie.
1.2 W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz ze swoim oświadczeniem wstępnym, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie,
w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
1.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
1.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej), o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.5 Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia opisany jest w załączniku nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-03 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę w oparciu o wzór „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-03 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-02
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Utrzymanie oznakowania poziomego na terenie miasta Bydgoszczy w 2025 roku
- Wykonanie oklejenia szyb folią termiczną w budynku łóżkowym i budynku hotelowym Centrum Onkologii w Bydgoszczy
- WYKONANIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW WYTWARZANYCH W WYNIKU ŚWIADCZENIA USŁUG KONSERWACJI, NAPRAWY I REMONTÓW INFRASTRUKTURY TOROWO-SIECIOWEJ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową: Budowa Ośrodka Diagnostyki Narządowej WSD Bydgoszcz
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- "Dostawa sprzętu i akcesoriów RTV"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN, TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- Sprzedaż wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby SP PZOL w Celejowie
- Dostawa wędlin i mięsa świeżego dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa mięsa i jego przetworów
- Sukcesywne dostawy drobiu dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.