Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042771/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085141 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana elementów eksploatacyjnych w systemach zasilania UPS zainstalowanych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45 oraz ul. Niecałej 2 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana elementów eksploatacyjnych w systemach zasilania UPS zainstalowanych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45 oraz ul. Niecałej 2 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6efec9a4-984c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003350/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa i wymiana materiałów eksploatacyjnych (akumulatory, kondensatory AC i DC, wentylatory itp.) do zasilaczy UPS w obiektach UM przy ul. Młynarskiej 43/45 i Niecalej 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042771/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/AC/271/II-31/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 320000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie okresowej wymiany elementów eksploatacyjnych w systemie zasilania UPS w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45 w Warszawie4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 260000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie okresowej wymiany elementów eksploatacyjnych oraz akumulatorów w systemie zasilania UPS w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Niecałej 2 w Warszawie4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 2 ustawy - Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259980 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259980 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Nowoczesne Technologie Zasilania Dariusz Płaczkiewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BUSINESS POWER SUPPLY Piotr Drzymała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5730033977
7.3.3) Ulica: Wojtyszki 7b
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-785
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 722 od skrzyżowania z ul. Sporną do skrzyżowania z ul. Źródlaną w miejscowości Nowy Prażmów - nr postępowania 287/24
- Usługi realizacji czynności związanych z pełnieniem funkcji Kierownika Działu IT na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
- Dostawa namiotów.
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa w okresie dwóch lat od daty zawarcia umowy płynnych preparatów piorących dla jednostek UW nadzorowanych przez Biuro Spraw Socjalnych
- Zapewnienie całodobowej, bezpośredniej ochrony fizycznej w obiekcie Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 111 w Warszawie przy ul. Różanej 22/24
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Dostawa sprzętów, systemów i oprogramowań w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Gąbina"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Raciążu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz monitorów interaktywnych zaplanowanych na potrzeby 3 szkół podstawowych w gminie Studzienice"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu sieciowego i oprogramowania umożliwiającego budowę i obsługę sieci SD-WAN w Centrali i w Sekcjach Zamiejscowych KOWR
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część pierwsza
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.