eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrzynPrzebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Kośmin w formule "zaprojektuj-wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Kośmin w formule
„zaprojektuj-wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020115

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstania Styczniowego 10

1.5.2.) Miejscowość: Żyrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-103

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818814226

1.5.8.) Numer faksu: 818814226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzyrzyn@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zyrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8fbf631-08a1-4a70-b581-a38d3fd0dd57

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Kośmin w formule
„zaprojektuj-wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8fbf631-08a1-4a70-b581-a38d3fd0dd57

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00085262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051087/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Realizacja zadania w ramach projektu MOF ,,Wykonanie adaptacji stawu na zbiornik retencyjny w miejscowości Kośmin''

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach operacji typu „Zarządzanie zasobami wodnymi” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635479

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.271.B.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 433852,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowej i robót budowlanych polegających na przebudowie zbiornika retencyjnego w Kośminie, działki nr 90 i 93 obręb: 0006 Kośmin, jednostka ewidencyjna: 061411_2 Żyrzyn, pow. puławski, woj. lubelskie zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, zwanym dalej PFU, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
Zamawiający informuje, że PFU jest opisem wymagań i oczekiwań Zamawiającego. Program nie stanowi ograniczeń dla proponowanych przez wykonawcę koncepcji. Zaakceptowana przez zamawiającego koncepcja będzie podstawą opracowania projektu budowlanego.
2. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia:
1) wykonanie niezbędnych inwentaryzacji, wizji lokalnych,
2) wykonanie kompletnego projektu budowlanego,
3) uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi,
4) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową,
5) udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady.
3. Zakres prac projektowych:
1) opracowanie dokumentacji projektowej w zakres której wchodzi minimum :
 uzyskanie aktualnych wypisów z rejestru gruntów na tereny objęte inwestycją,
 wykonanie niezbędnych inwentaryzacji, wizji lokalnych,
 wykonanie zgłoszenia lub pozwolenia wodno-prawnego zgodnie z Ustawą Prawo Wodne,
 uzyskanie innych wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych,
 opracowanie projektu budowlanego w zakresie zgodnym z wymaganiami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz.U. 2024 poz. 725),
 opracowanie przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
 opracowanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną.
2) wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji przebudowy obiektu.
3) opracowanie projektu zagospodarowania terenu oraz jego wykonanie.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w PFU, które stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
Wszystkie wskazania z nazwy materiałów, urządzeń i armatury należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, urządzeń i armatury równoważnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność oferowanych urządzeń, aparatury i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie winien potwierdzić Zamawiający. Przy ocenie równoważności oferowanych urządzeń, aparatury i materiałów Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości korzystania z opinii powołanych przez siebie rzeczoznawców.

4. Inne postanowienia dotyczące wykonania zamówienia:
1) sporządzenie projektu koncepcyjnego i uzyskanie jego akceptacji u Zamawiającego,
2) sporządzenie na podstawie niniejszego PFU projektu i uzyskanie jego akceptacji u Zamawiającego,
3) wykonanie w niezbędnym zakresie badań geotechnicznych,
4) sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń (w imieniu Inwestora) wraz z kompletnym wnioskiem o pozwolenie na budowę,
5) sporządzenie projektów wykonawczych,
6) obsługę geodezyjną,
7) wykonanie, na podstawie powyższych projektów robót budowlanych,
8) nadzór autorski projektantów,
9) opłaty za nadzory obce, badania itp.,
10) inwentaryzację i dokumentacje powykonawczą w tym geodezyjną,
11) wykonanie tablic informacyjnych,
12) przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
13) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem zbiornika wodnego do użytkowania,
14) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie jeżeli taki obowiązek zostanie nałożony w decyzji o pozwoleniu na budowę.

5. Szczegółowy zakres prac projektowych oraz robót budowlanych określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany „PFU”) wraz ze wstępnym przedmiarem robót stanowiącym jego integralną część – Załącznik Nr 10 do SWZ, oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 9 do SWZ

Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w PFU. Wstępny przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych we wstępnym przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej we wstępnym przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w PFU.

6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz samego Zamawiającego.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonywać z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
8. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725).
9. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.

10. Rozwiązania równoważne
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych , specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych , o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne ”. W przypadku użycia w PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując PFU powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w PFU zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w PFU etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w PFU wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną
11.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 587877,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 818061,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 587877,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. RAFDAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162694485

7.3.3) Ulica: Ul. Głowackiego 57A

7.3.4) Miejscowość: Kurów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-170

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 587877,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.